emenek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 u mnie jak dzisiaj jechałem autostrada tak ok 140-150 km/h nagle spadła tem na ok 70 stopni .. pozniej podskoczyła tak na 85... gdy zjechałem z autostrady trzymała około 75 .. wiec raczej wisko mozna wykluczyc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Dzisiaj mróz około -15 st.C, jazda około 110 km/h, temperatura silnika na poziomie 50-60 stopni. Zaznaczę, układ sprawny, przed mrozami działał ok, w kabinie ciepło jak trzeba. W serwisie powiedzieli, że to normalne, jedyne co, to karton założyć na chłodnicę, tylko pytanie, jak go tam wcisnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zapomniałem dodać, przypominają mim się czasy starych fiatów i polonezów...happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emenek Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Dzisiaj mróz około -15 st.C, jazda około 110 km/h, temperatura silnika na poziomie 50-60 stopni. Zaznaczę, układ sprawny, przed mrozami działał ok, w kabinie ciepło jak trzeba. W serwisie powiedzieli, że to normalne, jedyne co, to karton założyć na chłodnicę, tylko pytanie, jak go tam wcisnąć? powiem Ci że dziwne .. ja przy jezdzie po 140 przy - 16, -17 mam pion .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soochy87 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Wymieniłem termostat EGR i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Dzisiaj mróz około -15 st.C, jazda około 110 km/h, temperatura silnika na poziomie 50-60 stopni. Zaznaczę, układ sprawny, przed mrozami działał ok, w kabinie ciepło jak trzeba. W serwisie powiedzieli, że to normalne, jedyne co, to karton założyć na chłodnicę, tylko pytanie, jak go tam wcisnąć? Przy tych dużych mrozach wsadziłem dwa kawałki kartonu czarnego za nerki i powiem ci,że szybciej osiągał pion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 dwa kawałki kartonu czarnego za nerki i powiem ci,że szybciej osiągał pion a może być normalny nie czarny???? bop czarnego w warzywniaku nie mająlolol:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 czarne lepiej temp.łapie:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 mi także długo się nagrzewał karton zwinołem w charmonijke i włożyłem przed chłodnice przez nerkę potem rozwinołem na wszystko jest metoda. Ale na szczęście idą dodatnie temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 a może być normalny nie czarny???? bop czarnego w warzywniaku nie mająlolol:bag: Może być nie czarny ale dla mnie jak w czarnej nerce widziałbym jakiś karton to nie wygląda ładnie...Więc psiknięcie czarnym sprayem nie zaszkodziło i karton wody nie pił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.