soochy87 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Witam. Posiadam e39 525d touring 2002r. i mam problem z temperaturą silnika. Temperatura trzyma pion jednak przy prędkości od 100-110 km/h temperatura spada do pierwszej kreski. Termostat został wymieniony jednak problem istnieje nadal. Szukałem po tematach ale nie znalazłem czegoś takiego... Jeśli miał ktoś podobny problem prosił bym pomóc przy jego rozwiązaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 jak termostat sprawny,to może wisko blokuje,hm,ale to by bardzo wolno sie nagrzewał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 automat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soochy87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Automat i nie nagrzewa się za szybko.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 nie wymienili Ci termostatu AGR/EGR pewnie. Lipa. bo w automacie tylko główny to jak wełniane skarpety i klapki na zimę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soochy87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Czyli jeśli wymienię ten termostat AGR/egr powinien się szybciej nagrzewać i temperaturka nie powinna mi spadać w trasie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zeszlej zimy tak mialem ,po 1 nagrzewal sie wolno , 2 wczasie jazdy tem spadala do polowy niebieskiego pola, u mnie cala operacja zakonczyla sie powodzeniem po wymianie termostatu., ale ja mam benzyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soochy87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 No ja już termostat główny wymieniłem w tygodniu postaram się wymienić jeszcze termostat AGR/EGR tak jak kolega wyżej napisał mam nadzieję że pomoże i będzie zauważalnie mniejsze spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom 3 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 miałem coś podobnego tylko w 330d wymienilem termostat dalej to samo wymienilem termostat egr i teraz temperatura w pionie po 5 km trzyma caly czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soochy87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 A odczułeś jakąś różnicę w spalaniu czy nie specjalnie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Jak silnik nie dogrzany to spalanie większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 A odczułeś jakąś różnicę w spalaniu czy nie specjalnie ?? a jakie masz spalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 320d koleżanki wciąga trochę ponad 6l. Termostaty zawsze wymienia się oba w automacie. Ja miałem podobne problemy tzn niedogrzana i spadająca temp (codziennie do pracy koło 24 km). Termostat EGR/AGR puszcza Ci w automacie spaliny na dogrzanie silnika i generalnie jak powoli się grzeje od początku to jego wina, a jak na początku szybko, potem powoli lub sada to główny. No i jest jeszcze sprawa wisco, ale Ciebie to raczej nie dotyczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soochy87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Spalanie mam ok 11-12 litrów po mieście z tym że ja jeżdżę tylko w nocy więc zero korków itp a w trasie to zależy jak jadę jak jadę ok 90 to mam 6.0 przy 170 na autostradzie pokazuje mi 9.1 ale w rzeczywistości ciężko to obliczyć w każdym bądź razie 600 KM w trasie zrobiłem za 350 zł.... wydaje mi się że to może być za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 11-12 litrów po mieście ulala niewiem jak jeździsz ale za dużo:!: 3.0d pali do 10 w mieście8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soochy87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Jeżdżę taryfą więc nie szaleję jakoś za bardzo, kręcę do 2,5 maks 3 tys obrotów chyba że jest potrzebą bądź odpowiedni humorek wtedy wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 3.0d pali do 10 w mieście dokładnie. Mam, około 8l w mieszanym przy ciężkiej nodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soochy87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Dlaczego myślisz że wisko mnie nie dotyczy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soochy87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 dokładnie. Mam, około 8l w mieszanym przy ciężkiej nodze U mnie ciężko obliczyć spalanie bo ze względu na zimne noce auto często jest na chodzie jak stoję a pojęcia nie mam jak pali na godz. w czasie postoju mimo wszystko mam nadzieję że jak wymienię ten mały termostat to bedzie się szybciej nagrzewał i będzie trzymał temp. bo jak już wspominałem jak dochodzę do 100km/h temp mi spada a na nie dogrzanym silniku jak wiadomo pali więcej tylko pojawia się pytanie czy spalanie spadnie na tyle że bedzie zauważalne czyli ok 2l. czy będzie to jakieś 0.5l. którego raczej nie odczuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 oj kolego dużo spali więcej nawet te 2L !! silnik musi mieć temp!! :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soochy87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Poczekamy zobaczymy może jakoś w tygodniu wymienię i wszystko będzie wiadomo PoPo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Mi po wymianie obu spadło koło 1,5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Jeżdżę taryfą więc nie szaleję jakoś za bardzo, kręcę do 2,5 maks 3 tys obrotów chyba że jest potrzebą bądź odpowiedni humorek wtedy wiadomo Tak, tak, odpowiedni humorek by zajeżdżać drogę autobusom czy blokować zatoki przystankowe lolol nie wiem co gorsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Stawiam na termostat, u mnie było podobnie, ale w momencie spadku wskazówki nie grzałow środku. Po wymianie wszystko ok. A jeszcze jedno pytanie, układ masz dobrze odpowietrzony, bo wiem z autopsji , że w e39 źle odpowietrzony układ cyrki powodujehappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 że w e39 źle odpowietrzony układ cyrki powoduje tyle że zazwyczaj przegrzewa. Jak nawiew gorącym działa to odpowietrzona powinna być oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.