Kasior Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Witam. Chcąc wymienić gałkę zmiany biegów z tej co mam nie oryginalnej na oryginał okazało się że ktoś uciął skrócił lewarek zmiany biegów i nie posiada on już tego wycięcia do montażu oryginalnej gałki. Mam możliwość wyciągnąć go z e39 którą brat sprowadził na części wszedłem do kanału pod auto odbezpieczyłem lewarek od cięgna które prowadzi do skrzyni biegów lecz siedzi on nadal a dokładnie ta kulka od niego w takiej tulei czy coś takiego ruszam na około ciągnę ale nie chce drgnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 a nie ma tam czasami takiego bialego plastikowego "oringa" którego trzeba delikatnie podwazyć śrubokretem i wyciągnąc?? później szarpiesz na maxa do góry i wyłazi....chyba ze sie myle:D:P 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 napewno się da:) krótki lewarek ładnie wygląda:) możliwe że będzie trzeba rozwiercić nową gałke!! ściągnij ten stary nieoryginalny od Ciebie i pokombinuj z tym ori od brata:) btw ja w e34 jak się wku.wił.m to gałka nieraz w ręce zostawała!! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasior Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 (edytowane) a nie ma tam czasami takiego bialego plastikowego "oringa" którego trzeba delikatnie podwazyć śrubokretem i wyciągnąc?? później szarpiesz na maxa do góry i wyłazi....chyba ze sie myle:P No jest taki biały plastik i w nim się okręca kulka lewarka boje się żeby nie zrąbać czegoś to spróbuję podważyć i wyciągnąć a potem będę mógł wsadzić z powrotem?? aha i też tą gumę wokół lewarka wymieniam bo jest popękana. napewno się da krótki lewarek ładnie wygląda możliwe że będzie trzeba rozwiercić nową gałke!! ściągnij ten stary nieoryginalny od Ciebie i pokombinuj z tym ori od brata btw ja w e34 jak się wku.wił.m to gałka nieraz w ręce zostawała!! Mi też w ręce zostaje bez nerwów muszę całe wymienić i wtedy ładnie oryginalnie Ta kulka siedzi w elemencie nr. 3 na zdjęciu RealOEM.com BMW E39 520i Gearbox shifting part Edytowane 16 Stycznia 2012 przez Kasior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ja zmieniam drewno na czarny a`la karbon i też chciałbym wiedzieć jak zdjąć samą gałkę jeśli się da.Coś trzeba odkręcić,zdjąć zaślepkę jakąś na gałce ? Od spodu tylko gałka to raczej chore by było myślę że jakoś od środka auta się da tylko nie chcę nic na siłę 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasior Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Samą gałkę musisz pociągnąć bardzo mocno do góry i wyskoczy z zatrzasku tylko nie zrób dziury w suficie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 a a nie ma tam czasami takiego bialego plastikowego "oringa" którego trzeba delikatnie podwazyć śrubokretem i wyciągnąc?? później szarpiesz na maxa do góry i wyłazi....chyba ze sie myle:P a jak ma ci wyjść,jak nie odepniesz wodzika :?: Ta kulka siedzi w elemencie nr. 3 na zdjęciu RealOEM.com * BMW E39 520i Gearbox shifting part jak juz jesteś w kanale to odpinasz wodzik(4) i zabezpieczenie(12) z "Ramię przełączające"(2) i wszystko złazi na dół 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Aha będę próbował na pewno nie ma tam żadnego zabezpieczenia ? bo znów coś połamie lub rozwalę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasior Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Aha będę próbował na pewno nie ma tam żadnego zabezpieczenia ? bo znów coś połamie lub rozwalę Jest ale zabezpieczenie samo puszcza jak mocniej pociągniesz. Nie bój sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasior Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 jak juz jesteś w kanale to odpinasz wodzik(4) i zabezpieczenie(12) z "Ramię przełączające"(2) i wszystko złazi na dół Aha spróbuję, wodzik odczepiłem ale nie wiem jak odpiąć zabezp. nr 12... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 to jest sworzeń z blaszką,trzeba go przekręcić i wychodzi.nic skomplikowanego :lol: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ale Kasior ma przekręcić czy ja do samej gałki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasior Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ja mam ten sworzeń przy wymontowaniu całego drążka to rozumiem pewnie najlepiej płaskim śrubokrętem popchnąć? Georgii heheh nic nie popsujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 ten nr 3 podważasz powoli......jak chcesz go użyć ponownie....bardzo delikatnie a jak masz w dupie to nawet rozwal....nowy ok 30 zł:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasior Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 ten nr 3 podważasz powoli......jak chcesz go użyć ponownie....bardzo delikatnie a jak masz w dupie to nawet rozwal....nowy ok 30 zł Dobrze najpierw zrobię tak jak mówi pawelo może będzie mniej zużyte wszystko niż w mojej Jak się uda to stawiam wam piwa :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasior Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Tak jak Pisałeś Pawelo zrobiłem i bardzo dobrze poszło niestety nie zrobiłem od spodu zdjęć bo mi wyleciało z głowy i poskładałem plastiki, zdjęcia zrobiłem słabej jakości z góry jak składłem. Po zamontowaniu wszystkiego i przejażdżce biegi lepiej wchodzą "ciaśniej" na starym lewarku miałem luz jak porównałem z tym co włożyłem. Oczywiście wszystko złożyłem jak należy bo zdjęcia są piąte przez dziesiąte Aha no i macie po piwku za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.