bullit87 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam Mam maly problem z nawiewem... Mmianowicie dzisiaj przestal dzialac na biegach 1,2,3 ale dziala na 4... nie wiem co sie dzieje. Na innych forach wyszukalem ze to silnik dmuchawy sie rozwalil (takie info podaja) Dodatkowo nie dziala mi regulacja temperatury... czyli albo dmucha na zimno albo tylko na goraco... Bede wdzieczny za sugestie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Bry, co do tego że nie działa na 1,2,3 biegu 100% opornica silnika elektrycznego dmuchawy na allegro używka za 20-30zł, nowy oryginał jakieś 145zł. Co do braku regulacji to pewnie ten sterownik schowany za pokrętłem zestaw naprawczy jest dostępny w ASO za jakieś 110zł. Wszystkie ceny w ASO są zależne od kursu euro, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 a jeszcze zapytam jak sie wyjmuje ten caly panel gdzie sa te pokretelka itp? szukalem po ksiazkach i nic a nie chce go polamac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 wlasnie zaskoczylem ze ja bede chyba musial rozebrac deske cala i dostac sie do nagrzewnicy czy mam racje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 sprawka padniętego "jeża". proponuję jeszcze po wymianie tego elementu rozebrać osłony na podszybiu i przesmarować wałek, na którym jest zamontowany wiatrak z łopatkami. u mnie tak właśnie było. pomimo wymiany "jeża" nadal nie chodziło na biegach 1-3 bo był zbyt duży opór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Tak jak Neophyte napisal. Najprawdopodobniej jest zatarty silnik nawiewu. Ja miałem dokładnie cos takiego. Do wyentylatora dostaniesz się od komory silnika. Na ściance grodziowej silnika na podszybiu jest długa metalowa zaślepka jakieś 13x60cm w kolorze czarnym. Przykręcona jest do grodzi bodajże 6 śrubami. Po odkręceniu tej zaślepki bedziesz miał dostep do silnika nawiewu. Oczwiście najpierm musisz ściagnąć plastikowe osłony wentylatora (na zatrzaski). Potem metalowy klips mocowania silnika i dwa przewody i masz go w ręku. Zleznie od stanu w jakim znajdyują sie ślizgi ośki wentylatora bedziesz mogl określić czy kupić używkę czy czyścić ten co masz. W moim przypadku wyczyszczenie i posmarowanie pomoglo na 3 m-ce wiec za drogim razem kupilem pozadny używany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.