Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, dziś w nocy wracam sobie w najlepsze ze stolicy wszystkich Beemek, az tu nagle stówka przed domem/Wrockiem nagle kontorlka od temperatury na czerwono, zgłupiałem, niedawno wymienione miałem chłodnicę, pompkę wody, visko, termostat i płyn był tez okej.

auto już jest pod domem, dobry człowiek zacholował, ale trzeba je przywrócić do życia, cos też dziwnego zrobiło się z obrotami, po odpaleniu trochę trzęsie budą i falują obroty nawet do 400.

Nie wiem też czy dobrze zrobiłem ale obstawiając że to termostat umarł w pozycji zamkniętej, rozmontowałem gdzieś na poboczu obudowę i go wyciągnąłem ( po telefonie do pomocy drogowej kiedy Pan kierownik z nieukrywana satysfakcją w głosie wyszeptał 1000zł za odwleczenie mnie do Wro) ale problem nie minął.

Prosze o sugestie, także na temat godnego polecenia warsztatu we Wrocku gdzie nie bede musiał w rozliczenie za usługę zostawić auta.

pozdrawiam

p.s. najgorsze jest to że w końcu spadł jakis tam snieg a ja nie mam mojej<bmw>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat pompę mi założył Mariusz z Robotniczej, nie pamiętam co tam włożył:sad:, myślisz że to pompa, bo wrażenie takie jakby płyn się tylko w bloku kotłował

Objawy takie jak przy urwanym plastikowym wirniku , warto zacząć od sprawdzenia pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy jak na zimnym silniku odkręcisz korek od chłodnicy, jak przy odpalaniu opadnie poziom płynu (zassa go w dół) to pompa ok

odkręciłem, płyn ani drgnie, biorąc pod uwagę że termostatu brak, powinno zaraz opaść, wygląda że pompa, a może być tak że z jakiegos innego powodu się cos tam przytkało?

o ile sobie przypominam to wąż lewy był twardy a chłodnica była bardzo gorąca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy takie jak przy urwanym plastikowym wirniku , warto zacząć od sprawdzenia pompy.

a jaką pompę bys polecił, żebym w przyszłości uniknął podobnych komplikacji, bo to co widzę w sprzedaży to wygląda na plastik?

Edytowane przez stoker83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaką pompę bys polecił, żebym w przyszłości uniknął podobnych komplikacji, bo to co widzę w sprzedaży to wygląda na plastik?

Meyle Ruville SKF .... byle by była na metalowym wirniku

Pompa wody BMW E36 316i 318i E34 518i - Ruville (2013219100) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręciłem, płyn ani drgnie, biorąc pod uwagę że termostatu brak, powinno zaraz opaść, wygląda że pompa, a może być tak że z jakiegos innego powodu się cos tam przytkało?

o ile sobie przypominam to wąż lewy był twardy a chłodnica była bardzo gorąca

Nie chcę być złym prorokiem ale ostatnio była podobna akcja w E36 to wyciągali chłodnicę żeby wypłukać z niej kawałki plastiku z urwanego wirnika ... niestety to była chyba nawet uznana przez BMW jako wada fabryczna te plastikowe wirniki w pompach , niestety najczęściej te wirniki rozsypywały się właśnie zimą jak temperatura spadała poniżej zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę być złym prorokiem ale ostatnio była podobna akcja w E36 to wyciągali chłodnicę żeby wypłukać z niej kawałki plastiku z urwanego wirnika ... niestety to była chyba nawet uznana przez BMW jako wada fabryczna te plastikowe wirniki w pompach , niestety najczęściej te wirniki rozsypywały się właśnie zimą jak temperatura spadała poniżej zera.

ciekawostka, mam nadzieję że sie nie rozsypała tak jak jak prorokujesz, sprawdziłem termostat otwiera się i zamyka wiec na bank ta pompka, na szczęscie wydatek nie duży, chyba sam to zamontuje, oby tylko to przegrzanie jakichś wiecej szkód nie narobiło w motorku uklon_bmwuklon_bmwuklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem na korek i na bagnet, olej jest okej, żadnych oznak pianki czy jakiegos mleczka, trzymajcie kciuki, jutro się zabieram za wymianę pompy. Macie może jakieś sugestie co mogę zrobić żeby wykluczyć pękniecie głowicy, bądz wydmuchanie uszczelni (poza błękitną chmurą)

Aaaaa i jeszcze jedno, czy miałby ktoś, odpłatnie albo za jakiś dobry flakon, udostępnić kąt typu garaż albo inne jakies zadaszenie z dostępem prądu na jakieś parę godzinek jutro we Wrocku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę być złym prorokiem ale ostatnio była podobna akcja w E36 to wyciągali chłodnicę żeby wypłukać z niej kawałki plastiku z urwanego wirnika ... niestety to była chyba nawet uznana przez BMW jako wada fabryczna te plastikowe wirniki w pompach , niestety najczęściej te wirniki rozsypywały się właśnie zimą jak temperatura spadała poniżej zera.

miałeś racje rozsypała się w drobny mak, był plastikowy wirnik, już nie pojadę więcej do tego warsztatu gdzie mi ją założyli, zabuliłem chyba cztery paki za wymianę pompy myslałem ze mam ten kłopot z głowy na dłuuuugo a tu 20 tysi i finisz. Dzięki chłopakom Wadowickiej założona jest już nówka, metalowa, przy okazji wymieniłem maglownice drążki i końcówki, z motorem nic się nie stało na szczęście, chodzi jak burza :bmwsexemofg3: operacja się udała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...