Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich. jestem nowy i rowniez nowy w samochodach bmw. posiadam e46 od maja zeszlego roku. auto ma defekt. spadki mocy na wysokich obrotach. turbina nie daje 100% mocy, na jałowym biegu wyłącza sie cylinder(nie zawsze, raczej zadko) i nie wiem na dzien dzisiejszy jak tam przeplywomierz. byl raz wymieniany ale na uzywke. wymienilem w stando po badaniu silnika, stad wiem co mu dolega. powiedzcie kto jest w stanie dobrze naprawic mi auto, o tym ,ze tanio to juz raczej nie musze wspominac co :)

z gory dzieki i pzdr!

Nazwij jakoś sensowniej ten temat bo poleci do kubła

Zasady tworzenia tematów

Tworząc temat należy pamiętać o kilku ważnych zasadach, które często pomagają uzyskać szybszą i wartościową odpowiedź.

1. Post należy bezwzględnie umieścić w odpowiedniej kategorii której dotyczy.

2. Post musi być napisany w sposób przejrzysty i sensowny. Wystarczy używać prostych i krótkich zadań. Słowotok również kwalifikuje post do usunięcia. Uczmy się Języka Polskiego

3. Post musi zawierać podstawowe informacje o aucie którego post dotyczy takie jak:

- model nadwozia np. E30, E32, E60 itd.

- typ nadwozia np. Coupe, Sedan itd.

- rocznik auta

- pojemność silnika lub oznaczenie kodowe silnika np. 1,8l lub M40B18 (nie wszyscy kumają oznaczenia silników )

4. Temat posta ma być tak skonstruowany aby był czytelny i zrozumiały na pierwszy rzut oka.

5. Temat musi zawierać podstawową informację czego dotyczy. Np. pompa wspomagania, silnik, elektryka.

6. Nazwy tematów należy dobierać w sposób łatwo kojarzący się z jego zawartością. Sam zwrot typu "Nie działa, stuka, pomocy!" sprawia, że temat jest przeważnie ignorowany, gdyż jego nazwa nie mówi nic.

Wszystkie tematy nie spełniające wymagań będą usuwane.