Tricz Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 (edytowane) Witam wszystkich Ostatnio jak jechałem przez miasto po dodaniu gazu walneło mi z tłumika (mam niestety instalacje gazową a do tego zwykłą nie skewęcie..) Od tamtej pory obroty na biegu jałowym są za wysokie (1000-1100). Wydawało mi się że nie spalona mieszanka wybuchła mi w tłumiku a nie w dolocie, więc co mogło się przez to rozwalić? Jak mogę sprawdzić czy mam sprawną przepływkę bo to właśnie ją podejżewam... Dodatkowo ekonomizer przy hamowaniu silnikiem nie schodzi na 0 tylko na 2l/100km... Dodam, że mam M42 318is. Z góry dzieki za pomoc i proszę się nie śmiać z mojej instalacji gazowej takie już auto kupiłem wiem że powinna być sekwencja... Może kiedyś będzie mnie stać na to co bym chciał Edytowane 9 Stycznia 2012 przez Tricz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 4 bieg, ok 60 km/h i nagle gaz w podloge, jak ekonomizer pojdzie do konca to na 90% jest ok. najlepiej to na kompa jechac, mozna tez multimetrem sprawdzic, ale komp najpewniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tricz Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Sprawdzałem tak jak mówisz 60km/h 4 bieg i gaz w podłoge. Na benzynie doszło do 20l/100 a na gazie do 22l/100... Czyli wychodzi na to że to przepływka? Rozglądałem się na internecie za nową i nie mogę znaleść odpowiedniej... Co znajde do ISa to jest napisane 318 is 09.95-04.99 a moje auto jest starsze niż 95r. Da się u mnie wymienić samą przepływkę czy jest to połączone razem z tą aluminiową obudową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Nie sugeruj się tym co jest napisane na stronie aukcji. Najważniejszy jest numer OE danej części. Sprawdź sobie dokładnie numer na przepływomierzu i ew, jeszcze zweryfikuj z tym co jest tu: RealOEM.com * Online BMW Parts Catalog Ale przede wszystkim sprawdź na kompie co się dzieje bo może się okazać że przepływka jest OK i pójdziesz niepotrzebnie w koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Ale przede wszystkim sprawdź na kompie co się dzieje bo może się okazać że przepływka jest OK i pójdziesz niepotrzebnie w koszta. dokładnie, top co pisałem daje tylko 90% pewności że przepływka walnięta, poszukaj kogoś z okolicy z kompem i będziesz miał wtedy 100% pewności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tricz Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Pod kompem sprawdzę chyba jeszcze w tym tygodniu. Dodatkowo chce sprawdzić woltomierzem według tego sposobu Procedura sprawdzania przepływomierza klapkowego Ale nadal nie mogę dopasować ewentualnej nowej przepływki.. Mógł by mi ktoś pomóc, który to będzie numer części? RealOEM.com BMW E36 318is Volume air flow sensor Jak by to co mój vin to: ek60575 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 mozesz zrobic tak ze na pracujacym silniku odpiac przeplywomierz , silnik powinien wyraznie zaczac kulawo chodzic przez pilka sekund tak jakby obroty beda sie wachac ale powinny sie unormowac. jak zacznie kulawo chodzic to przeplywka ok jak bedzie chodzic tak jak przed opieciem czyli bez zadnych zmian to znaczy ze przeplywka nie dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.