TAZo666GM Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Szykuje mi się mały urlop, wiec czas coś pogrzebać przy aucie. Chcę wymienić wachacze w swojej Buni:lol: Które wybrać? Ad1. WAHACZ WAHACZE KPL. WAHACZY BMW 5 E39 SRL (2035023705) - motoAllegro Ad2. Wahacz Wahacze kpl Przód 12 szt BMW 5 E39 E 39 (1992476659) - motoAllegro Może ktoś ma jakąś inną propozycję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 no ja bym ci polecił tylko Lemfordera,ale to troche kosztuje,ale możesz brać te Wahacz Wahacze BMW 5 E39 tył ORYGINIAŁ ! (2028457179) - motoAllegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Ja bym wziął master-sport takie założyłem i jest okej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 jest okej tylko jak długo,ja dwa lata temu robiłem kompleksowo tył w turasie,wszystko jeszcze było ori,99 rok(wybite na wahaczach),wiadomo,że te tyle nie wytrzymają,ale dałem wszystko lemfo i amory sachsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jak ktoś ma dużo kaski na autko to może dawać oryginały lemfo i sachsa ja tylko tuleje pływające z tyłu robiłem to dałem lemfo no bo to ciężko się wymienia i takie żeczy to już lepiej porządne a tak to wahacze będę wymieniał właśnie na master-sporty Dirty na naszych dziurach to i oryginał padnie szybko...Ja też miałem w oryginale wszystko ale wahacze czy amorki nie będę płacił za firmę,a np już hamulce robiłem to tarcze boscha brałem i klocki dobre bo to jednak już musi być cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 no wiadomo,że koszty też trzeba brać pod uwagę,to normalne,z tym,że jeśli ma się zamiar dłużej trzymać autko,to może się okazać,że jednorazowa wymiana w ori,może być tak naprawde tańsza,niż kilkukrotna wymiana na tańsze części,no ale autor tematu pytał,jakie mu polecić,a ja polecam lemfo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Dirty tylko ponad tysiaka za same wahacze na przód wydać to troszkę dużo a myślę że 600zł za cały komplet przód master-sport to mogę sobie pozwolić wymienić raz na klika lat A jak miałbym wymienić całość prócz amorów na femfordera to kupiłbym drugie małe bmw serii 3 do zabawy Ja też auto robię dla siebie i ma być dobre wszystko ale przesadzać nie mogę aby w tysiące lecieć w auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 no oczywiście rozumiem,ceny są troche kosmiczne,ja wtedy za sam tył,dałem coś ok.3500pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Myślę,że trwałość wahaczy dużo zależy także od kierowcy jeśli nie toczy się na rozwalonej dziurawej drodze tylko gaz do oporu wciska to żadnej firmy zawieszka długo takiej jazdy nie wytrzyma,zwłaszcza w limuzynie serii 5 czy 7.Jeśli mam możliwość za 1tyś zrobić całą zwieszkę tańszą firmą to wiem że minimum 2lata pośmigam ponieważ tyle jest gwarancji a widziałem te wahacze i są wykonane bardzo dobrze...Oczywiście jakieś tuleje pływające czy łożysko amortyzatora to już bym kupił lemfo bo tego się praktycznie nie wymienia no chyba że po 15-20 latach... więc to już raz na całe życie auta w naszych rękach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Master sport to kicha. Ja założyłem takie do swojej i po 25tys.km były takie roz***ane, że musiałem znowu wymieniać i co z tego , że dałem tanio jak lipa totalna... Z tych dwóch co podałeś to wziąłbym te pierwsze, ale to też nie jest teknorot (szwagier ma już ponad rok i chwali) tylko z grupy teknorot. Ogólnie lepiej dopłacić i tak jak pisze Dirty brać lemka. Ja u siebie jak zmieniałem to zdejmowałem ori (przebieg 165tys), a master 25 i lipton, a więc wybór jest prosty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jak starczają na 25tyś na tych dziurawych drogach to mi to wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 kolego ja bym radził sprawdzić na diagnostyce za pare groszy co jest konkretnie do wymiany!!! i wymienił bym te rzeczy które są zmęczone na markowe (lemforder) zawsze wymieniam na najlepsze... raz kupiłem do Rovera 600 wahacz górny jakiś najtańszy!! pojechałem do holandi i po powrocie już sworzeń pukał!!! tak był rozwalony po jeździe ok 5tyś km że masakra luz po pół cm z każdej strony!!! więc nauczyłem się że jak kupić to lepsze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 ja bym wybrał lemfordera nie jest on za tani ale jakościowo jest naprawdę dobre i z tego co wiem to ma bardzo dobrą opinię jak na nasze drogi to jest naprawdę wytrzymały;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jak starczają na 25tyś na tych dziurawych drogach to mi to wystarczy ...no to to już jest Twój wybór, ja drugi raz bym tego nie wziął, bo po tym przebiegu to był już ostatni dzwonek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Chodzi tylko o ceny jeśli pojedynczo jakieś wahacze tylko dwa ktoś wymienia to lemfo niech kupi ale jak chce wszystkie to na lemfo trochę wyda.Kwestia kaski chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszk Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 A może tak spróbować TRW? Mój znajomy wymieniał u siebie i był zadowolony. Ja u siebie zakładałem tarcze i klocki tylne oraz stabilizatory tylne właśnie TRW i powiem szczerze że nie mam się do czego przyczepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 TRW jak najbardziej,tyle,że są chyba droższe od lemfordera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszk Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Nie nie co to to nie:) Zobacz allegro na pewno nie są droższe. Myślę że to byłby taki złoty środek. TRW WAHACZ PRZEDNI BMW E39 5.20-5.30 (2059411209) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. LEMFORDER WAHACZ PRZEDNI BMW E39 5.20-5.30 (2058799563) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. U tego samego sprzedawcy. Ponad 100 złotych różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Skoro podróba za 600zl wytrzyma 25tys, a oryginal za 1200 wytrzyma 160tys to odpowiedzcie sobie sami co chcecie kupic. Jak ktos, chce pojezdzic rok i sprzedac to niech kupi podrobe, ale juz po 25tys zwraca mu sie koszt kupna oryginalow - koszt ponownej wymiany i straconego czasu na warsztaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 a napisz do silesii,po ile oni mają Lemfo(o TRW słyszałem dobre opinie,ale niech inni też coś powiedzą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszk Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Jak widać ja mam jak najbardziej pozytywne zdanie na temat TRW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Też sporo części TRW zakładałem i nie powiem że to lipa, wiec można śmiało polecić. Do bumy wiekszość zawiasu założyłem Lemfordera, ale nie wiem czy to była dobra inwestycja, kasy to trochę pochłonęło, a nie wiem czy w tym roku nie opchnę auta. Jeśli tak jak Dirty pisał auto ma byc u Ciebie na lata to warto zainwestować tym bardziej jeśli nie wymieniasz sam tylko oddajesz do warsztatu to trzeba doliczyć koszty wymiany. Jak wymieniałem te zużyte u siebie to wszystko było oryginalne z wybitą datą produkcji, więc trochę wytrzymało (300tyś.km!), ale tutaj jest trochę mniej dziur niż w Polsce Myślę, że warto trochę dołożyć do porządniejszej części, ale czy pchać się w Lemfordera jeśli zawieszenie wyjdzie połowę wartości auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek530d Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Mój kumpel od lat sprzedaje we wrocku części do wszystkich marek, jeśli chodzi o TRW to szczerze poleca, jest to lepszej klasy zamiennik, oczywiście Lemfo jest najlepszy w tym wypadku, natomiast ja brałem części tej markii do kilku aut i jest ok. Ojciec w turasie 530d ma taka zawiechę z przodu, łącznie z amorami, tarczami i klockami od roku i nic się nie dzieje.Mogę Ci jeszcze polecić firmę Meyle, też byłem bardzo zadowolony, te wcześniejsze firmy slry,harty czy mastery to szczerze odradzam i powie Ci to każdy sprzedawca cześci czy mechanik, chyba że lubicz często wymieniać zawieche Jak byś chciał to zapytam kumpla o części i ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszk Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgodzę się z przedmówcą, nie ma co pakować najdroższych części do auta które ma już swoje lata. Są to pieniądze których już się nie odzyska. Podobny efekt można uzyskać używając zamienników z tej średniej - wyższej półki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 nie ma co pakować najdroższych części do auta które ma już swoje lata. Są to pieniądze których już się nie odzyska teoretycznie tak,ale to jest bmw,którym będziesz chciał nieraz i dwie stówki przycisnąć,nie życzę ci,żebyś wtedy żałował,że dałeś zamienniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.