mateo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 koledzy mam pytanie zapaliły mi się dwie kontrolki abs i kontrola trakcji co to koże być jakiś czujnik poszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Mateo obstawiam na zły styk na kostkach lub czujnik padł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 U mnie zaświeciła się kontrolka hamulców czerwony wykrzyknik z okładzinami i nie wiem jak ją zgasić może czujniki lipne nowe kupiłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 koledzy mam pytanie zapaliły mi się dwie kontrolki abs i kontrola trakcji co to koże być jakiś czujnik poszedł a coś robiłeś??? czy tak ooo Ci się zaświeciły??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 tia,czujnik absu,i jeśli na zegarach nic nie wariuje,to NIE lewy tylny(wersja hard-sterownik),wymiana czujnika-tylko ori Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 A na hamulcową kontrolkę macie jakiś pomysł muszę znów czujniki zmieniać czy inaczej jakoś na krótko sprawdzę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 zapaliłem normalnie auto i się zapaliły po za tym wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 pierwsze do sprawdzenia czujniki, podjedź gdzieś na kompa i będziesz wiedział na którym kole, potem pytaj o dalsze instrukcję ewentualnie kup rezystor 1.2KOhm i po koleii podmieniaj go zamiast czujnika na włączonym zapłonie, na tym kole na którym zgaśnie kontrolka będzie uwalony czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 czyli czujnik padł ale który :tylny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) A na hamulcową kontrolkę macie jakiś pomysł muszę znów czujniki zmieniać czy inaczej jakoś na krótko sprawdzę ? złącz ze sobą kabelki od czujnika i zgaśnie czyli czujnik padł ale który :tylny napisałem ci jak sprawdzić ewentualnie mogła paść koronka na piaście, to się zdaża w e39... jak mieszkasz blisko głogowa to możesz do mnie na kompa podjechać Edytowane 6 Stycznia 2012 przez grzesiek2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 kup od grześka kabel,ja ci dam inpa,i sam sprawdziasz wszystko:dance: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 kup od grześka kabel,ja ci dam inpa,i sam sprawdziasz wszystko:dance: bardzo dobry pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 dzięki chłopaki jutro pomyśle pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Tu nie ma co myśleć, tu trz działać A tak na poważnie to u mnie kiedyś w pasku jak się zaświecały kontrolki abs i esp to był sygnał o padniętych pompowtryskach, a więc przyczyny moga być różne. Bez podpięcia kompa to jak czytanie z gwiazd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 bardzo dobry pomysł najrozsądniejszy,sory za ot,ale szczerze dziwie się ludziom,którzy mają bmw(głównie e46/39),i nie instalują sobie programiku,przecież to naprawde spore oszczędności na mechaniorach,a programy nie dość ,że są łatwe,to przy wystąpieniu błędu można wszystko znaleźć na necie,albo po prostu spytać,np tu,zawsze ktoś się znajdzie,co będzie wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 kumpel tez długo sie borykał z zasem i okazało się że ta koronka na piaście uszkodzona... inny znajomy wydał ponad 800zł na nowy ori czujnik i uzywaną pompe (tak mu mechanicy powiedzieli żeby to wymienił) i lipa, trafił wkońcu do jakiegoś kumatego i okazało się że trzeba piaste wymienić, a tamte 800zł poszło w błoto, można się w**** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 najrozsądniejszy,sory za ot,ale szczerze dziwie się ludziom,którzy mają bmw(głównie e46/39),i nie instalują sobie programiku,przecież to naprawde spore oszczędności na mechaniorach,a programy nie dość ,że są łatwe,to przy wystąpieniu błędu można wszystko znaleźć na necie,albo po prostu spytać,np tu,zawsze ktoś się znajdzie,co będzie wiedział wygląda na to że niektórzy wolą płacić za każdą wizyte u pana M, koszt interfejsu to tyle co jedna wizyta na kompie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Grzesiek mam odpiąć czujnik i np. kawałek drucika wepchać w dziurki i jak zgaśnie to czujnik klocków lipny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 a mateo,jako forumowicz tak zacnego forum,mógłby mieć inpe po polsku:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Grzesiek mam odpiąć czujnik i np. kawałek drucika wepchać w dziurki i jak zgaśnie to czujnik klocków lipny ? Georgii,chyba trzeba zmostkować czujnik(jeden otwór z drugim)ale popytaj,bo ja jakoś tak robiłem w e28,a to już troche temu było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Grzesiek mam odpiąć czujnik i np. kawałek drucika wepchać w dziurki i jak zgaśnie to czujnik klocków lipny ? tak, taka jest budowa czujnika, jak się przetrze to przerywa obwód i zapala kontrolke 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Dzięki sprawdzę przy okazji odkręcania koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Te dwie kontrolki często zapalają się gdy jest słabe napięcie w akumulatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Te dwie kontrolki często zapalają się gdy jest słabe napięcie w akumulatorze komp wyłącza po kolei funkcje życiowe:lol:,później idą zegary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Te dwie kontrolki często zapalają się gdy jest słabe napięcie w akumulatorze Przy pracującym silniku 10,5 V i DME odłącza prądożerną pompę ABS dlatego warto sprawdzić alternator pod względem ładowania akumulatora. Jeśli jednak na instalacji masz około 14 V to nie tu problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.