Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

pierwsze do sprawdzenia czujniki, podjedź gdzieś na kompa i będziesz wiedział na którym kole, potem pytaj o dalsze instrukcję :)

ewentualnie kup rezystor 1.2KOhm i po koleii podmieniaj go zamiast czujnika na włączonym zapłonie, na tym kole na którym zgaśnie kontrolka będzie uwalony czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na hamulcową kontrolkę macie jakiś pomysł muszę znów czujniki zmieniać czy inaczej jakoś na krótko sprawdzę ?

złącz ze sobą kabelki od czujnika i zgaśnie :)

czyli czujnik padł ale który :tylny

napisałem ci jak sprawdzić

ewentualnie mogła paść koronka na piaście, to się zdaża w e39...

jak mieszkasz blisko głogowa to możesz do mnie na kompa podjechać

Edytowane przez grzesiek2304
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobry pomysł

najrozsądniejszy,sory za ot,ale szczerze dziwie się ludziom,którzy mają bmw(głównie e46/39),i nie instalują sobie programiku,przecież to naprawde spore oszczędności na mechaniorach,a programy nie dość ,że są łatwe,to przy wystąpieniu błędu można wszystko znaleźć na necie,albo po prostu spytać,np tu,zawsze ktoś się znajdzie,co będzie wiedział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel tez długo sie borykał z zasem i okazało się że ta koronka na piaście uszkodzona... inny znajomy wydał ponad 800zł na nowy ori czujnik i uzywaną pompe (tak mu mechanicy powiedzieli żeby to wymienił) i lipa, trafił wkońcu do jakiegoś kumatego i okazało się że trzeba piaste wymienić, a tamte 800zł poszło w błoto, można się w****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najrozsądniejszy,sory za ot,ale szczerze dziwie się ludziom,którzy mają bmw(głównie e46/39),i nie instalują sobie programiku,przecież to naprawde spore oszczędności na mechaniorach,a programy nie dość ,że są łatwe,to przy wystąpieniu błędu można wszystko znaleźć na necie,albo po prostu spytać,np tu,zawsze ktoś się znajdzie,co będzie wiedział

wygląda na to że niektórzy wolą płacić za każdą wizyte u pana M,

koszt interfejsu to tyle co jedna wizyta na kompie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek mam odpiąć czujnik i np. kawałek drucika wepchać w dziurki i jak zgaśnie to czujnik klocków lipny ?

Georgii,chyba trzeba zmostkować czujnik(jeden otwór z drugim)ale popytaj,bo ja jakoś tak robiłem w e28,a to już troche temu było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dwie kontrolki często zapalają się gdy jest słabe napięcie w akumulatorze

Przy pracującym silniku 10,5 V i DME odłącza prądożerną pompę ABS dlatego warto sprawdzić alternator pod względem ładowania akumulatora.

Jeśli jednak na instalacji masz około 14 V to nie tu problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...