Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam e39 z 95 roku itaki problem .. Kupując auto płyn w zbiorniczku był na minimum, wiec go uzupełniłem tak miedzy max a minimum, przejechałem około 200 km sprawdziłem ponownie i był na minimum, znowu dolałem, pojechałem na świeta i zrobiłem ponad tysiąc km i znowu był na minimum.. Niezależnie od km zrobionych zawsze ubywa płynu i jest na minimum, nie widać jakiś wycieków płynu ani dziwnych zachowań silnika.. miał ktoś może podobny problem ? co moze być tego przyczyna ?

z góry dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ubywało jak plastikowa obudowa termostatu z czasem się pokrzywiła i puszczało na uszczelce termostatu bo nie było dobrego docisku zamówiłem obudowę zamiennik ze stopu aluminium na alledrogo i przykręciłem i po problemie.A korek swoją droga wymieniłem na nowy...

Edytowane przez Georgii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odpowiedz, widze ze korki sa tak samo fajne jak w VW.. opaski dokrecałem ;) to został korek .. ktoś wie ile w oryginale moze kosztować ?

Za korek płaciłem chyba 30zł ..... ile oryginał kosztuje nie mam pojęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Przyczyn może być wiele. Rozgrzej dobrze silnik i wyłącz auto, podnieś maskę. Płyn rozgrzany rozpręża się i w momencie stygnięcia pokaże Ci wyciek. Jeśli nigdzie nie ucieka zobacz, czy nie masz słodkiego zapachu w okolicy nagrzewniczki od ogrzewania wewnątrz kabiny. Kolejny etap to sprawdź, czy w zbiorniczku wyrównawczym nie masz tzw. mazi wyglądającej jak masło. Jeśli ten etap też przebrnąłeś, to niech za Tobą ktoś pojedzie i zobaczy , czy autko nie dymi Ci białym dymem. Jeśli tak, to stawiam na uszczelkę pod głowicą. Płyn dostaje się bezpośrednio na cylindry i tam spala się. Innych opcji nie widzęhappy_bmw. Niestety BMW jest skomplikowanym w budowie autem , ale to się kocha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma wycieków widocznych, olej jest ok, płyn jest ok, słodkiego zapachu też nie ma, kopci troche na biało jak jest zimno, pozniej juz nie .. ale to normalne, wycieka tylko olej z podstawy filtra.. uszczelke juz mam tylko czasu na wymiane brak.. jak by płyn szedl w cylindry to by go ubywało i to ostro a tu spada do minimum i tak trzyma ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beaver,ja wiedziałem co sie może szykować,i oddałem do mechaniora(wymiana termostatu i płynu),powiedział,że e39 to loteria,10 razy bezproblemów,a raz d...a,u mnie pół dnia odpowietrzał,luuubi mnie:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Emenek postaw auto na lekkim wzniesieniu może być np przód na krawężniku ogrzewanie na maxa ciepło daj nadmuch na minimum i czekasz aż się odpowietrzy koreczkiem przy termostacie sprawdzisz czy powietrze wychodzi jeszcze...Musisz czekać albo gazować aż termostat się otworzy :) Cierpliwości dasz radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam o tym odpowietrzaniu to to jest jakaś masakra ....

U mnie odpowietrzanie trwa około 10 minut , nie ma żadnych zaworków / śrubek i innych odpowietrzników , nie wiem być może przez to że w E32 i E34 jak jeszcze w beemkach maski otwierały się w prawidłową stronę zbiorniczki wyrównawcze robili przy podszybiu co sprawiało że był to najwyższy punkt układu chłodzenia .... ehh i niby nowsze to ma być lepsze :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe Marcin uśmiałem się maska w odpowiednią stronę dobre :D fakt że w moich obydwu 2,5 ile bym nie dolał i tak wywali na minimum i tak stoi oczywiście wszystko gra ogrzewanie jest , skazówka stoi równo jak nie powiem co bo maxbimmerki podsłu****ą :P ale to w e36 myślę że to niema różnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe Marcin uśmiałem się maska w odpowiednią stronę dobre :D fakt że w moich obydwu 2,5 ile bym nie dolał i tak wywali na minimum i tak stoi oczywiście wszystko gra ogrzewanie jest , skazówka stoi równo jak nie powiem co bo maxbimmerki podsłu****ą :P ale to w e36 myślę że to niema różnicy
no i tak jest właśnie u mnie ;P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Przepraszam że się wtrącę panowie ale nie chcę zakładać drugiego takiego samego tematu a więc podobny problem tylko motor inny 4.4 ubywa płynu olej czysty płyn czysty nie ma dymu z rury nie krztusi się na jałowych .... nie ma plam pod autem nie widać wycieków ... tylko szyby parują .... a podłoga w miarę sucha ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i jeszcze dodam że płynu ubywa różnie zależy od ciężkości nogi ... tak zauważyłem że jak spokojniej jeżdżę to jakby mniej ucieka ..... i i na postoju w sęsie jak się zatrzymam na światłach to od razu zimniejsze powietrze leci z nawiewów jak ruszę to od razu jak nie p********e gorącem ....:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...