emenek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Witam, mam e39 z 95 roku itaki problem .. Kupując auto płyn w zbiorniczku był na minimum, wiec go uzupełniłem tak miedzy max a minimum, przejechałem około 200 km sprawdziłem ponownie i był na minimum, znowu dolałem, pojechałem na świeta i zrobiłem ponad tysiąc km i znowu był na minimum.. Niezależnie od km zrobionych zawsze ubywa płynu i jest na minimum, nie widać jakiś wycieków płynu ani dziwnych zachowań silnika.. miał ktoś może podobny problem ? co moze być tego przyczyna ? z góry dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 na sam początek,postaw auto na jakiś czas,żeby postał zimny,i sprawdź,czy nie ma wycieku,plam pod autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Podokręcaj wszystkie opaski na wężach i proponuję od razu wymienić korek (przerabiałem temat jakiś miesiąc temat) , najpewniej nie trzyma ciśnienia i dlatego ubywa płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 proponuję od razu wymienić korek no korek może nieźle napsuć nerwuw,rozgrzebujesz pół auta,a tu taka popierdółka:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emenek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Dziekuje za odpowiedz, widze ze korki sa tak samo fajne jak w VW.. opaski dokrecałem to został korek .. ktoś wie ile w oryginale moze kosztować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 czy to korek to sprawdzisz jak powiedział Dirt - jeżeli ubywa podczas postoju również to nie ma nic wspólnego z ciśnieniem. zakładam że nie ma żadnych plam pod autem? ani boże broń kiślu w oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) Mi ubywało jak plastikowa obudowa termostatu z czasem się pokrzywiła i puszczało na uszczelce termostatu bo nie było dobrego docisku zamówiłem obudowę zamiennik ze stopu aluminium na alledrogo i przykręciłem i po problemie.A korek swoją droga wymieniłem na nowy... Edytowane 6 Stycznia 2012 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Dziekuje za odpowiedz, widze ze korki sa tak samo fajne jak w VW.. opaski dokrecałem to został korek .. ktoś wie ile w oryginale moze kosztować ? Za korek płaciłem chyba 30zł ..... ile oryginał kosztuje nie mam pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Siemka. Przyczyn może być wiele. Rozgrzej dobrze silnik i wyłącz auto, podnieś maskę. Płyn rozgrzany rozpręża się i w momencie stygnięcia pokaże Ci wyciek. Jeśli nigdzie nie ucieka zobacz, czy nie masz słodkiego zapachu w okolicy nagrzewniczki od ogrzewania wewnątrz kabiny. Kolejny etap to sprawdź, czy w zbiorniczku wyrównawczym nie masz tzw. mazi wyglądającej jak masło. Jeśli ten etap też przebrnąłeś, to niech za Tobą ktoś pojedzie i zobaczy , czy autko nie dymi Ci białym dymem. Jeśli tak, to stawiam na uszczelkę pod głowicą. Płyn dostaje się bezpośrednio na cylindry i tam spala się. Innych opcji nie widzęhappy_bmw. Niestety BMW jest skomplikowanym w budowie autem , ale to się kocha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emenek Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Nie ma wycieków widocznych, olej jest ok, płyn jest ok, słodkiego zapachu też nie ma, kopci troche na biało jak jest zimno, pozniej juz nie .. ale to normalne, wycieka tylko olej z podstawy filtra.. uszczelke juz mam tylko czasu na wymiane brak.. jak by płyn szedl w cylindry to by go ubywało i to ostro a tu spada do minimum i tak trzyma .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 sprawdź czy podłoga sucha,czy z nagrzewnicy nie cieknie,wymień korek,jak nie pomoże ,to tak ma być:-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emenek Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 sucho ;P jeszcze raz dokrece opaski, wymienie korek i zobaczymy co z tego wyjdzie ;P bo jawnie nie ucieka bo cos tego płynu zostaje ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Po całej robocie dobrze odpowietrz układ chłodzenia. Przyznam , bo sam walczyłem dwa dni, nie jest to prostehappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Przy odpowietrzaniu zrób tak aby przód auta stał nieco wyżej niż reszta na pewno szybciej odpowietrzysz układ i ogrzewanie ustaw na maximum a siłę nawiewu na minimum...Bo inaczej to możesz sobie odpowietrzać ale nie Bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emenek Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 a możecie coś wiecej powiedzieć o tym odpowietrzeniu ? poszczegolnie co i jak.. jak odkręcałem te koreczki małe to płyn sam leciał .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Tomasso, to mi się udało, bez odpowietrzania na chłodniczce nawiewu - samo odpowietrzanie 20 min przy wymianie termostatów. Nie chcę myśleć co się dzieje po całkowitym spuszczeniu płynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 beaver,ja wiedziałem co sie może szykować,i oddałem do mechaniora(wymiana termostatu i płynu),powiedział,że e39 to loteria,10 razy bezproblemów,a raz d...a,u mnie pół dnia odpowietrzał,luuubi mnie:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Hehehehe, nadzieja matką głupich, ale każda matka kocha swoje dzieci Ja robiłem wymianę jak wiedziałem że auta nie będe potrzebował minimum 3 dni i sprawadziłem lokalizację wszystkich odpowietrzników - ale się udało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Emenek postaw auto na lekkim wzniesieniu może być np przód na krawężniku ogrzewanie na maxa ciepło daj nadmuch na minimum i czekasz aż się odpowietrzy koreczkiem przy termostacie sprawdzisz czy powietrze wychodzi jeszcze...Musisz czekać albo gazować aż termostat się otworzy Cierpliwości dasz radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Jak tak czytam o tym odpowietrzaniu to to jest jakaś masakra .... U mnie odpowietrzanie trwa około 10 minut , nie ma żadnych zaworków / śrubek i innych odpowietrzników , nie wiem być może przez to że w E32 i E34 jak jeszcze w beemkach maski otwierały się w prawidłową stronę zbiorniczki wyrównawcze robili przy podszybiu co sprawiało że był to najwyższy punkt układu chłodzenia .... ehh i niby nowsze to ma być lepsze :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 hehe Marcin uśmiałem się maska w odpowiednią stronę dobre fakt że w moich obydwu 2,5 ile bym nie dolał i tak wywali na minimum i tak stoi oczywiście wszystko gra ogrzewanie jest , skazówka stoi równo jak nie powiem co bo maxbimmerki podsłu****ą ale to w e36 myślę że to niema różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emenek Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 hehe Marcin uśmiałem się maska w odpowiednią stronę dobre fakt że w moich obydwu 2,5 ile bym nie dolał i tak wywali na minimum i tak stoi oczywiście wszystko gra ogrzewanie jest , skazówka stoi równo jak nie powiem co bo maxbimmerki podsłu****ą ale to w e36 myślę że to niema różnicy no i tak jest właśnie u mnie ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maslana Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Przepraszam że się wtrącę panowie ale nie chcę zakładać drugiego takiego samego tematu a więc podobny problem tylko motor inny 4.4 ubywa płynu olej czysty płyn czysty nie ma dymu z rury nie krztusi się na jałowych .... nie ma plam pod autem nie widać wycieków ... tylko szyby parują .... a podłoga w miarę sucha ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maslana Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 a i jeszcze dodam że płynu ubywa różnie zależy od ciężkości nogi ... tak zauważyłem że jak spokojniej jeżdżę to jakby mniej ucieka ..... i i na postoju w sęsie jak się zatrzymam na światłach to od razu zimniejsze powietrze leci z nawiewów jak ruszę to od razu jak nie p********e gorącem ....:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Maslana u ciebie będzie dodatkowa pompa wody walnięta 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.