Forest Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Napisz do Dzikiego z tego co wiem niejedną formę już zalał :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Pewnie by super pasowały czarne ale z polerowanym na lustro rantem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 kolego a jak byłes u nas widziałes ciemne srebne takie z czarnym i srebnym grubym ziarnem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 No to jeszcze w związku z anodowaniem felg aluminiowych. Dotarłem do gościa w Polsce, który na temat aluminium i anodowania wie chyba wszystko. Wyjaśnił mi na poziomie atomów co się dzieje z aluminium na feldze podczas anodowania. Potwierdził, że kute felgi jest możliwość anodowania, bo są robione z odpowiedniego stopu aluminium z bardzo niską ilością dodatków. Natomiast stop AlSi7Mg, AlSi9Mg oraz AlSi11Mg posiadają za dużo Magnezu. W procesie anodowania jest on wytrawiany i powstają wrzery w aluminium, które całkowicie niszczą wizualną wartość powłoki. Poza tym wcześniej wspomniany krzem, który jest półprzewodnikiem zabarwia się na czarno tworząc plamy. Tak więc jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości czy da radę anodować felgi samochodzowe odlewane z wyżej wymienionych stopów to odpowiedź jest jedna: NIE! nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Napisz do Dzikiego z tego co wiem niejedną formę już zalał :mrgreen: DZiki nie zalewa Dziki pierze chemicznie:mrgreen:happy_bmwhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 5oul Twoje fele są ze stopu AlSi7. Pisałeś też o dokładności robotów malujących felgi w fabryce BMW-BMW nie bawi się w lakierowanie felg-robią to dla nich inni:)"co chwilę mam za plecami jakiś styling":)Z anodowaniem czas sobie dać spokój.Przeglądnij palety kolorów siekens,du pont...napewno są takie co będą zbliżone.I niech to zrobi ktoś kto wie w czym rzecz bo wyczytałem,że po niektórych"lakier nie wytrzyma zmiany opon".Marcin Górski większość malowanek oddaje Matrixowi ale wymagającymi projektami lubi się bawić więc spróbuj u niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 A no i felg aluminiowych nie piaskuj bo jak coś potem będziesz chciał spolerować to dużo materiału będzie trzeba zdjąć dla wyrównania powierzchni co przełoży się na koszt operacji.Conajwyżej wyszkiełkuj-lepiej wygląda powierzchnia ale tak w jednym jak i drugim przypadku usuwana jest oryginalnie nakładana powłoka antykorozyjna.Przyczepność lakieru jest wtedy mniejsza a lakier odpada płatami przy punktowych uderzeniach. W wielu firmach regenerujących felgi myje się tylko karcherem,w innych dodatkowo odtłuszcza a to za mało z pkt widzenia aluminiowych felg. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 A no i felg aluminiowych nie piaskuj bo jak coś potem będziesz chciał spolerować to dużo materiału będzie trzeba zdjąć dla wyrównania powierzchni co przełoży się na koszt operacji.Conajwyżej wyszkiełkuj-lepiej wygląda powierzchnia ale tak w jednym jak i drugim przypadku usuwana jest oryginalnie nakładana powłoka antykorozyjna.Przyczepność lakieru jest wtedy mniejsza a lakier odpada płatami przy punktowych uderzeniach.W wielu firmach regenerujących felgi myje się tylko karcherem,w innych dodatkowo odtłuszcza a to za mało z pkt widzenia aluminiowych felg. mi jak malował Matrix to w jakimś kwasie wytrawiało lakier:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 mi jak malował Matrix to w jakimś kwasie wytrawiało lakier:) Najprostrza metoda na zdjęcie starej powłoki:)REM-LACK nieźle się spisuje w tej roli. BTW.Nie wszystko co wytrawia to kwas:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 I znów czegoś nowego się dowiedziałem, dzięki Dziki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.