REKIN-E28 Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Problem jak w tytule. Na zimno odpali na tyk a gdy silnik sie nagrzeje to ani rusz. Dopiero po dluzszym czasie krecenia na goraco jakos zaskoczy ale tez nie zawsze. Czego wina? Znajomy stwierdzil ze kompresji brakuje i ze na zimnym jeszcze jakos ja zlapie a na goraco nic. ale chcialbym tez uslyszec opinie kogos kto mial taki problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Widzisz..... Wprawdzie odnośnie dieselka, ale mój mechanik mówił że jak nie ma kompresji to właśnie na zimnym będzie miał większy problem bo mu ta kompresja ucieka. A na ciepłym to w cylindrach jest jeszcze ciśnienie po niedawnej przejażdżce więc jeśli to byłaby kompresja to raczej na ciepło powinno być mu łatwiej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas81 Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Widzisz.....Wprawdzie odnośnie dieselka, ale mój mechanik mówił że jak nie ma kompresji to właśnie na zimnym będzie miał większy problem bo mu ta kompresja ucieka. A na ciepłym to w cylindrach jest jeszcze ciśnienie po niedawnej przejażdżce więc jeśli to byłaby kompresja to raczej na ciepło powinno być mu łatwiej. Pozdrawiam z tego co mi sie wydaje i na tyle ile sie znam to nie jest to tak jak piszesz :? a co do problemow z odpaleniem to moze to byc (jesli masz zawory regulowane recznie) ze zawory sa za ciasno ustawione i stad problemy z odpaleniem jak sie silnik zagrzeje :wink: moj brat mial zajechany silnik w escorcie do tego stopnia ze gdy silnik byl "zimny" to auto jako tako chodzilo ale gdy sie zagrzalo to uz tracilo kompresje i silnik gasl i nic sie nie dalo juz z tym zrobic, jedyna rada to poczekac az silnik wystygnie i mozna bylo jechac kawalek dalej (dopuki sie nie zagrzal). wszystko zalezy jaki masz przebieg w swoim autku, polecam sprawdzenie luzu zaworów (jesli sa regulowane recznie) :mrgreen: mam nadzieje ze moje wskazowki sie na cos przydadza happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 ja stawiam na zaworek zwrotny w pompie paliwa lub wtryski lub olej w cylindrach. nic innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 18 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 tez tak cos na regulacje ostawiam dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.