Grzechu Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 a nie ma jakichś wibracji przy gaszeniu, którym miały zapobiegać? nie ma zadnych jest nawet lepiej bo mam wrazenie ze zaczal mniej kopcic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 MiNos z twoich zdjęć wynika ,że już nie masz klapek , a ten przeciek oleju to po prostu niezaszczelnie wykonana ta operacja i masz gdzieś delikatny przedmuch z kolektora:4: Na twoim miejscu rozebrał bym kolektor i poprawił . Ja u siebie wrzuciłem zaślepki robiłem to ok 2,5roku temu, do dziś nie mam z tym żadnych problemów , wydałem raz kasę i zrobiłem tylko podmiankę :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 (edytowane) BASTARS dzięki za info. Postaram się w sobotę tym zająć i poprawić to uszczelnienie. Ostatecznie sprawdzę czym 'dziura' jest zatkana i może zrobię na wkręty tak jak pisał Grzechu. Zobaczymy co będzie po rozebraniu... Grzechu - możesz podać mi nazwę kleju jaki zastosowałeś do wkręconych wkrętów? Edytowane 5 Stycznia 2012 przez MiNos dodanie pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Ja usunąłem. Dałem śruby 6 wkręcałem od środka, od zewnątrz nic nie ścinałem tylko nakręciłem 2 nakrętki samokontrujące, a więc nie ma opcji żeby się coś wykręciło... Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zobaczymy co będzie po rozebraniu... Dokładnie poniewaz mam takie samo zdanie jak BASTARS wydaje mi sie, ze u Ciebie jest juz ciebie kombinowane i musisz rozebrac i ocenic czy zastosowanie wkreta sruby itp sie sprawdzi, po zdjeciach Twoich cos tam jest i nie małego wiec najpierw rozbiurka. A klej zastosowałem taki :KLEJ DO GWINTÓW SUPER MOCNY PRO SEAL 6ML (1996589853) - Aukcje internetowe Allegro Jest duzo tych klei najlepiej kupic w dobrze zaopatrzonym sklepie motoryzyjnym. Ja za ten klej dalem 20zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Grzechu dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Witam ponownie, no i jestem po operacji demontażu kolektora. Więc klapek jednak nie miałem. Ktoś tu zastosował zamiast śrub, blaszek coś w stylu poxipolu - otwory są ładnie zaklejone i nie wymagały ingerencji. Niestety martwi mnie co innego ten olej widoczny na fotkach jest chyba oznaką jakiejś nieszczelności w turbinie bo chyba nie powinno go być w kolektorze - był wilgotny od oleju. Chyba muszę podjechać by to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 (edytowane) Chyba że się mylę - czy tam może być ten olej? Chyba że jest coś jeszcze pod drodze co może puszczać olej a należy wymienić. Edytowane 7 Stycznia 2012 przez MiNos dodanie treści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 nie wiem, ale czekam - też miałem mokro w dolocie - chociaż to niekoniecznie olej był... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 (edytowane) Widzę że na innych forach piszą coś o 'filtrze odmy/separator oleju??' w przypadku zużycia/zapchania powoduje wyciek oleju. Doradźcie na co zwrócić uwagę by mnie jakiś mechanik nie naciągnął na zbędne koszta. Widzę że ten filtr to koszt koło 200zł. Oleju chyba nie ubywa bo nie bo nie spada jego poziom, nie widzę aby dymił, nie ma też smrodu spalonego oleju. Auto przyśpiesza też ładnie, nie czuję by się dławił. A jeśli nie olej to co? W sumie powiem że zobaczyłem czarne lepkie, śliskie to pomyślałem o oleju, chyba że to ropa?? Ale woda to na pewno nie była. Edytowane 7 Stycznia 2012 przez MiNos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 filtr odmy wymienia się co drugą wymianę normalnego od oleju, bez kłopotu zrobisz to sam. Jak jest zapchany to rzeczywiście lubi sobie gniegniegdzie motor rzucić olejem. Jest pod filtrem powietrza, a kosztuje cos ponad setkę chyba. Odpowiedzialny za odpowietrzanie krzyni korbowej bodajże - co dziwne mechanicy o nim zazwyczaj zapominają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Dokładnie filtr odmy średnio co druga wymiana oleju, a tak dokładniej to max co 50tys. km. Koszt około 150zł do dostania w serwisie lub np na alledrogo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jakiej firmy szukać tego filtra?, może jakiś link do dobrego sklepu internetowego to bym zamówił sobie i wymienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacperix Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 tu nie ma zamienników, filtr kupisz w aso za coś koło 100pln, ja za całą nową odmę z filtrem płaciłem 230pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Mozesz tez kupic w Silesia Parts oglaszaja sie u nas na forum Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 kupowałem filtr odmu ori BMW od chłopaków z Silesia Parts - 101zł cena dobra, więc będę wymieniał przy każdej wymianie oleju :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 mówiłem że coś koło tego. Taz - niebieski? ch... nie pieniądz i wymiana banał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 (edytowane) co "niebieski" ? jeśli chodzi po kolor filtra to jest czarny :-P to ten ostatni po prawej Edytowane 8 Stycznia 2012 przez tazunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Tazunio na twojej fotce jest cały komplet który się wymienia? Jutro zamówię. Czy mimo to mam sprawdzić czy nie ma gdzieś wycieku z turbiny czy to nie ma związku z tym olejem w kolektorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 nie na fotce jest full relacja z prac :-P ori filterek to to po prawej + dwie uszczelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiNos Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacperix Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 olej w śladowych ilościach w orurowaniu ic przy podłączonej odmie to norma dla doładowanego diesla, jeśli nie jest go przesadnie dużo to ja bym się nie martwił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Na niektórych relacjach są niebieskie gąbki, ja też taki dostałem (zanim dostał oleju ). Dziwne że ori są w różnych kolorach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 tylko że ori odma do poliftowego silnika M47N nie ma tego gąbkowego filterka tylko sam separator oleju , filterki występowału tylko w M47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 do przedlifta ODMA ODPOWIETRZENIE SILNIKA BMW E46 E39 318d 320d (2019820367) - Aukcje internetowe Allegro do polifta BMW E46 E60 E61 E83 E87 E90 E91 M47N ODMA ORYGINAŁ (2020168559) - Aukcje internetowe Allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.