Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem już po woli *zdenerwowany bo światła w mojej buni świecą tak jakby nie mogły Wczoraj jechałem audi* A4 *bez xenona i świeciły lepiej niż u mnie xenon Chciałm je rozebrać i spróbować przeczyścić bo myślałem że może soczewka jest brudna albo klosz ale jak się okazało rozebrani lampy jest nie możliwe a nie chciałem ryzykować żeby jej nie zniszczyć (na dodatek okazało się że regulator lewo prawo w lampie od pasażera jest połamany) Troszkę poczytałem na necie i już wiem że rozebranie lampy jest możliwe, czy ktoś z was już to robił ? i czy jest to takie proste? bo będę musiał ją chyba rozebrać żeby wymienić ten regulator Czy ewentualne przeczyszczenie kloszy od wewnątrz i przeczyszczenie soczewek ( jeżeli udami się ściągnąć klosze) coś pomoże żarniki są raczej ok bo świecą ładną niebieską barwą ale strasznie słabo Czytałem również że mogą się wypalić soczewki jak to sprawdzić nie rozbierając lampy ? Mógłbym też wsadzić nowe żarniki może to kwestia tego że się kończą albo są jakieś tandetne tylko znowu wydać ze 350 zł na nowe tylko po to żeby sobie sprawdzić ( jak się okaże że to nie to ) to jakaś głupota Nie wiem co za bardzo mam teraz zrobić a jazda z takimi światłami to tragedia* * Doradźcie coś*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypalaja sie zarniki kolego , soczewka jest elementem reflektora a zarniki da sie wymienic

tu link podrzuce moze wczyms pomoze

Wymiana połamanych regulatorów lamp w BMW E39 | Sam naprawiam - Motoryzacyjne Instrukcje Napraw

Edytowane przez Jareknes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego regulatory wymień wszystkie koszt na allegro do jednej lampy ok 50zł i bez problemu lampę rozbierzesz powoli i ostrożnie podważaj zatrzaski i dalej już pójdzie rób to w cieple bo w zimnie plastiki łatwiej pękają i wyczyścisz sobie lampę i soczewki od środka :) Jak coś to żarniki kup ale philipsa bo chińskie to na pewno lipnie świecą :) a co do lamp ja nie mam xenonów i jestem zadowolony praktycznie poza miastem nie używam świateł długich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Georgii nie jest to takie proste jak myślisz bo to co piszesz dotyczy lamp przed liftem które bez problemowo dają się rozebrać na części pierwsze Niestety lampy po lifcie są oprócz zatrzasków klejone na dwa rodzaje kleju jeżeli ma się szczęście to jeden rodzaj kleju nie jest odporny na tmp i można wtedy taką lampę podgrzać w piekarniku :) i wtedy da się ją rozebrać ale jest to ryzykowne*

Co do regulatorów to te które mi wysłałeś są również do lamp przed liftem i nie będą do mnie pasować ja muszę kupić takie *" Nowe REGULATORY reflektora BMW E39 po LIFTINGU -01 (2028353187) - Aukcje internetowe Allegro *"*

Czy ktoś wie jak te regulatory mają się do lamp samopoziomujących ? Bo tak na logikę biorąc to wysokość ustawiana jest automatycznie I tak się zastanawiałem że może tu tkwi problem . Mianowicie może jakiś czujnik padł i nie podnoszą się *do odpowiedniej wysokości ?

Edytowane przez lukax21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też mam złamany regulator ale w tej lampie słychać serwa jak się włączy światła, także luz. U mnie problemem jest (oprócz tego że polift, ale na szczęście na miękkim kleju) prawdopodobnie wypalona prawa soczewka. Podmieniałem żarniki i lipa. Nie wiecie jaką można wrzucić ?

Są jakieś rozmiary czy trzeba szukać po modelu? i czy gołym okiem da radę poznać czy nie jest wypalona (pomijam totalne mleko...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymglona jak moje oczy po sylwestrze. Słyszałem że da rady prawdopodobnie od A6 chyba 5 gen, ale muszę się upewnić. Co do bi to też da radę zrobić ale nie chce mi się pier... Mam 2 opcje. Kupić prawą ori albo zamiennika i wymienić w lewej regulatory, albo w lewej regulatory, w prawej regulatory, soczewkę, polerka, lakier bezb., i ringi SMD w obydwie. Wygląda że kasa podobna byłaby... a rozbierać i tak muszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pomagałem jednemu koledze wyczyścić te lampy. Niestety prostra sprawa to nie była i żeby rozkleić reflektor zanużyliśmy go w gorącej wodzie tak żeby woda sięgała troszę powyżej linii klejenia. Klosze odeszły bez większych problemów jedynie trochę siły trzeba było użyć. Jeśli chodzi o jasność świecenia to na 95% odbłyśniki masz zabrudzone. Trzeba je wyczyścić tylko bardzo delikatnie najlepiej miękką szmatką i nie używając środków chemicznych. Bardzo łatwo zniszczyć powłokę chromową na odbłyśnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj koles regeneruje cale lampy, soczewki, poleruje lampy Zdjęcia reflektorów samochodowych | regeneracja reflektorów samochodowych Ja u siebie nie regenerowalem gdyż wolalem kupic i zamienic oryginalne soczewki HELLA na te same z tym , że bixenonowe.

tutaj filmik jak rozkleić lampy po lifcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie soczewka była w miarę, ale odbłyśnik wyglądał jak potraktowany opalarką - cały zwęglony. Wymieniłem na używkę i do pełni szcześci apolerka klosza hehehe.

Rozklejałem opalarką na 180st, powoli dookoła- ważne żeby rozklejać od strony nerek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po pierwsze, jeśli masz możliwość załóż nowy żarnik, być może, że Twoje już się wypaliły.Jeśli nie pomoże to pozostaje rozebranie lamp, ale jak wspominali koledzy warto skorzystać z usług firm, które Ci uzdatnią lampy, zregenerują lub wymienią zużyte elementy. Na pewno to dużo tańdsze rozwi.ązanie jak zakup nowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, jeśli masz możliwość załóż nowy żarnik, być może, że Twoje już się wypaliły.Jeśli nie pomoże to pozostaje rozebranie lamp, ale jak wspominali koledzy warto skorzystać z usług firm, które Ci uzdatnią lampy, zregenerują lub wymienią zużyte elementy. Na pewno to dużo tańdsze rozwi.ązanie jak zakup nowych.

Zarniki zmieniona na philipsa, poprawa jest ale to nie to, wlasnie chodzi mi o taka firme tylko nie mam pojecia gdzie takowej szukac w swoich okolicach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej koleś powiedział mi że światła świecą za nisko nawet po automatycznym* wypoziomowani. Podniósł je ręcznie na odpowiednią wysokość i niby ma byś ok Powiedział również że lampa od kierowcy świeci z siłą około 30% za to sam żarnik wygląda ok Powiedział że najprawdopodobniej przetwornica xenona nie daje odpowiedniego napięcia Czy można to jakoś sprawdzić podłączając do kompa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...