Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dziś sprawdzając stany płynów odkręciłem korek od zbiorniczka płynu chłodzącego, i widzę że brakuje prawie pół.... nie zauważyłem żadnych pływających "oczek" a płyn jest klarowny - taki jak był wlewany. Po odkręceniu korku wlewu oleju zauważyłem grubą warstwę "masła".. olej jest brązowy, mam na nim przejechane ok. 2000km. Zalany był o ile dobrze pamiętam mobil 1 10w40 półsyntetyk. co sądzicie o tym przypadku? Czy to ta nieszczęsna uszczelka pod głowicą? Dodam że ubytek płynu chłodniczego może być spowodowany tym że czasem (nie zawsze) po 10godzinach postoju zauważam plamę średnicy ok. 20cm pod chłodnicą... Codziennie pokonuję trasę do pracy tam i z powrotem ok 30km. Pozdrawiam i proszę o jakieś porady;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie jak pisze banan_owiec,bo plamy sa wszedzie chyba,ze parkujesz w suchym garazu,ale stawiam na niedogrzany motor jak koledzy wyzej,chyba ze kopci na bialo bardzo intensywnie,i w spalinach czuc plyn chlodniczy ale o tym nic nie wspomniales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...