Chacko e30 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 mam pytanie ostatnio wymieniałem świece zarowe w swoim tds-ie,do tego zabiegu musiałem zdemontować kolektor ssący,po poskładaniu wszystkiego do kupy mam wrażenie jak by turbo nie pompowało jak powinno tzn.wydaje mi sie że turbina pompuje dużo lepiej jak spuszcze pedał gazu i wcisne go jeszcze raz.mógł by ktoś szczelić kilka dokładnych fotek jak to powinno być podłączone,albo miał by chwile żebym mógł podjechać z dużym piwkiem i posprawdzać czy dobrze to poskładałem;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 gumy nie były zmurszałe/popękane? Bo jeżeli coś byś źle podłączył to wydaje mi się że będzie Ci przechodzić w tryb awaryjny (przynajmniej tak miałem w Vectrze, a zasada jest ta sama). Furka to automat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 [ATTACH=CONFIG]17833[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 <pawelo> dzieki za zdjęcie ale nic nie widze na nim,jesto manual,wężyki były całe przynajmniej tak wyglądają.na wysokości prawego kielicha są dwie "puszki" podcisnieniowe i zauważyłem że jeden przewód jest nie podpięty.szukałem wejścia ale nic nie zauważyłem a do czegoś musi być bo jak odpale auto to zaciąga powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 na wysokości prawego kielicha przepraszam lewego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 popatrz pod dolotem, przy podszybiu. Wejście jest od dołu skierowane do przodu silnika, z tego co pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdhd Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 A wąż do kolektora masz wpięty? może wypadł. Miałem podobne objawy, winny był pęknięty przewód przy kolektorze właśnie. Jak nie znajdziesz przyczyny możesz do mnie wpaść, porównamy instalację. Jak coś pisz na maila mojego. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.