Jakub_bobi Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam serdecznie, mam nastepujacy problem.. Tak jak pisalem w innym poscie gdy odpale auto chodzi ciulowo jak przegazuje do 3 tys zaczyna mocniej swiecic wszystko w srodku i sauto chodzi lepiej. Koledzy pisali ze do wymiany regulator napiecia, gdzie on sie znajduje? jest razem z alternatorem? PROBLEM KOLEJNY! Cos ciagnie prad na postoju! dzisiaj sprawdzalem amperomierzem wsadzajac go miedzy kleme plusowa a plus przy aku. Po zlaczeniu urosło do 2,8A i cos sie zalaczylo tak jakby pod szyba ( nawiewy wylaczone! ) po chwili chodzilo troche ciszej i przestalo amperomierz pokazal 1,8A czyli i tak bierze prad caly czas. Jak to sprawdzic? Wyjmowac wszystkie bezpieczniki po kolei i sprawdzac czy bierze prad? Prosze o przesłanie opisu wszystkich bezpiecznikow w e32 730 m30b30 (silnik z dowodu był 3,5 a jest wstawiony 3,0) Z GORY DZIEKI PROSZE O SZYBKA POMOC[ATTACH=CONFIG]17801[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]17802[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]17803[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Sprawa wyglada nastepujaco. Wczoraj sprawdzalem po kolei kazdy bezpiecznik i patrzylem pobor pradu. Główna przyczyna jest bezpiecznik 20! ( Streowanie silnika) Samochod odpala i chodzi normalnie i teraz jest taka ciekawostka bo po wyjeciu tego bezpiecznika nie dziala zaden komputer ani kolo radia ani na zegarach oraz nadmuch ALE! Po przekreceniu nadmuchu na full nadmuch zaczyna chodzic na pelnych obrotach i zaczynaja dzialac komputery przez 10sekund i gasna. I po cofnieciu i zrobieniu na full nadmuchu znowu sie zapala wszystko i dziala. Przypomne ze byl zmieniamy silnik z m30b35 na m30b30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ło matko, ktoś musiał namieszać przy tej przekładce. Możesz podpiąć kompa albo ściągnąć numery błędów? Czasy takie że od tego powinno się zaczynać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 ad.1 masz miernik więc odpal samochód i sprawdź ładowanie, na wolnych obrotach powinno być w okolicach 13.8 do 14.4 Volta, przy dodawaniu gazu ładowanie nie powinno przekroczyć maxymalnej wartości jaką Ci podałem , a idealnie byłoby aby stało w miejscu w okolicach 14 Volt akumulator na zgaszonym silniku powinien mieć około 12.5 Volta regulator znajduje się w tylnej obudowie alternatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Kopma bedza podlaczac dopiero w poniedzialek dzisiaj nikt nie mial czasu takze bede wiedzial. Wiem juz napewno ze to nie alternator ciagnie prad bo go odlaczylem wlozylem ten bezpiecznik i pokazywalo tyle samo. takze reszta to juz sprawa elektryczna pewnie i napewno sam tego nie zrobie, bede musial oddac do jakiegos znachora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.