Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, mam nastepujacy problem.. Tak jak pisalem w innym poscie gdy odpale auto chodzi ciulowo jak przegazuje do 3 tys zaczyna mocniej swiecic wszystko w srodku i sauto chodzi lepiej. Koledzy pisali ze do wymiany regulator napiecia, gdzie on sie znajduje? jest razem z alternatorem?

PROBLEM KOLEJNY!

Cos ciagnie prad na postoju! dzisiaj sprawdzalem amperomierzem wsadzajac go miedzy kleme plusowa a plus przy aku. Po zlaczeniu urosło do 2,8A i cos sie zalaczylo tak jakby pod szyba ( nawiewy wylaczone! ) po chwili chodzilo troche ciszej i przestalo amperomierz pokazal 1,8A czyli i tak bierze prad caly czas. Jak to sprawdzic? Wyjmowac wszystkie bezpieczniki po kolei i sprawdzac czy bierze prad?

Prosze o przesłanie opisu wszystkich bezpiecznikow w e32 730 m30b30 (silnik z dowodu był 3,5 a jest wstawiony 3,0)

Z GORY DZIEKI PROSZE O SZYBKA POMOC[ATTACH=CONFIG]17801[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]17802[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]17803[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wyglada nastepujaco.

Wczoraj sprawdzalem po kolei kazdy bezpiecznik i patrzylem pobor pradu. Główna przyczyna jest bezpiecznik 20! ( Streowanie silnika) Samochod odpala i chodzi normalnie i teraz jest taka ciekawostka bo po wyjeciu tego bezpiecznika nie dziala zaden komputer ani kolo radia ani na zegarach oraz nadmuch ALE! Po przekreceniu nadmuchu na full nadmuch zaczyna chodzic na pelnych obrotach i zaczynaja dzialac komputery przez 10sekund i gasna. I po cofnieciu i zrobieniu na full nadmuchu znowu sie zapala wszystko i dziala. Przypomne ze byl zmieniamy silnik z m30b35 na m30b30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad.1

masz miernik więc odpal samochód i sprawdź ładowanie, na wolnych obrotach powinno być w okolicach 13.8 do 14.4 Volta, przy dodawaniu gazu ładowanie nie powinno przekroczyć maxymalnej wartości jaką Ci podałem , a idealnie byłoby aby stało w miejscu w okolicach 14 Volt

akumulator na zgaszonym silniku powinien mieć około 12.5 Volta

regulator znajduje się w tylnej obudowie alternatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopma bedza podlaczac dopiero w poniedzialek dzisiaj nikt nie mial czasu :( takze bede wiedzial. Wiem juz napewno ze to nie alternator ciagnie prad bo go odlaczylem wlozylem ten bezpiecznik i pokazywalo tyle samo. takze reszta to juz sprawa elektryczna pewnie i napewno sam tego nie zrobie, bede musial oddac do jakiegos znachora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...