Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


dymi przy ruszaniu na ciepłym silniku m20


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

mam problem <

moje autko po przejechaniu pewnego odcinka jak silnik osiagnie juz temperature to auto przydymia przy ruszaniu na niebiesko, silnik ma wymienione pierscnienie, uszczelke pod głowica , nowe szpliki , uszczelniacze , zaworki dotarte ,głowica po planowaniu,, olej ma przejechane 200-250km, castrol15w40,niebierze wody, ma moc!nie dymi w czasie jazdy na wyzszych obrotach ani przy sciaganiu nogi z gazu, tylko przy ruszaniu , niepluje olejem przez odme, po odkreceniu kurka wlewu oleju silnik zachowuje sie normalnie

!

wie ktos o co chodzi , bo mi juz pomysły sie wyczerpały,

z góry dzieki za pomoc !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli wymieniales pierscienie nie robiac wymiany tlokow i szlifu cylindrow to musisz poczekac za pierscienie sie dotra do gladzi. ja tak mialem w fordzie sierra poprzedni wlasciciel wymienil pierscienie i auto zanim dotarlo sie to bralo olej i kopcilo wlasnie na niebiesko :P happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym na twoim miejscu oddał to e30 323 !!? :lol: na złom bo to niema ani wygląda ani jechać niechce

Gosciu co sie tak uczepiles jego koloru i silnika ?

Jak taki cwany jestes pochwal sie swoja fura ? Pojezdzac po kims bardzo łatwo jest .

juz 2 post ktory mi sie nie podoba u Ciebie a napisales dopiero 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BURAK I TYLE TEN ANTEK !!! dopiero sie dołączył do forum (nawet nie jedna doba jeszcze mineła a juz skacze) a na drodze pewenie z ty swoim by wymiekł !!!! jestes piz***a i tyle!

Daj spokoj nie ma sensu znizac sie do jego poziomu :mrgreen:

Zobacz jego podpis pod ksywka ... Pewnie za duzo czegos przedawkowal i nie ma juz za bardzo czym rozumowac bo mu wyjadlo jak kazdemu innemu :mrgreen: :mrgreen:

Co do 323i bardzo ladnie sie zbiera , mialem okazje zobaczyc chodz jeszcze raz kiedys bede chcial sie zmierzyc :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"kosa" - i co brat twój zmieniła jeszcze raz , i co dało to cos po 2 wymienie, ile juz zrobił kilometrów???

mam jeszcze taka propozycje od pewnego znajomego, ze jak nic nie wymyśle zeby przestał mi dymic, to moge od niego za 1000zł po oddaniu swojego silnika w rozliczeniu wziasc sprawne 2.5 m20, tylko ze bede musiał go zostawic tak jak 2.3 na jetronicu bo niechce mi sie wiazki zmieniac !!! ale ponoc niebedzie zadnej różnicy!!! tylko szkoda mi tego 2.3 wiem ze to nie 2.5 ale takich 2.3 jest juz niewiele i chciałby zeby taka została !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"kosa" - i co brat twój zmieniła jeszcze raz , i co dało to cos po 2 wymienie, ile juz zrobił kilometrów???

mam jeszcze taka propozycje od pewnego znajomego, ze jak nic nie wymyśle zeby przestał mi dymic, to moge od niego za 1000zł po oddaniu swojego silnika w rozliczeniu wziasc sprawne 2.5 m20, tylko ze bede musiał go zostawic tak jak 2.3 na jetronicu bo niechce mi sie wiazki zmieniac !!! ale ponoc niebedzie zadnej różnicy!!! tylko szkoda mi tego 2.3 wiem ze to nie 2.5 ale takich 2.3 jest juz niewiele i chciałby zeby taka została !

Mistrzu jak cos daj znac ile za to 2,5 bo ja chetnie swoje 2,0 zmienie ...

Heh nie no chce poprostu ile brakuje mojemu 2,0 do lykniecia 323i ...

Taka ot ciekawosc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym na twoim miejscu oddał to e30 323 !!? :lol: na złom bo to niema ani wygląda ani jechać niechce

... nie bardzo rozumiem co masz na mysli ?? ze E30 Ci sie nie podoba ??

A wracajac do tematu to RATUJ tą 323i , niedługo bedzie jak Shelby GT500 <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie okaze ze to problemy z głowica to nie taki straszny problem, w 500 zmiesci sie

ale jak to cos w cylindrach , no chyba ze pierscienie jakies lipne założyłem, a jak nie to szlif 300-400 zł do tego pierscienie 200-300 i tloki kpl ok 2000-2500zł czyli odpada inwestycja zbyt duża,

to wtedy albo jezdzic i olej dolewac lub swap na 2.5 lub cos podobnego

oxystyle - a masz moze instalacje od 2.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli.... panowie wypowiadać sie :) :) :) !!!

dodam jeszcze iż swiece na 1.2.3.5.6 cylindrze są ładne widac poprawne spalanie (jedna miała minimalny nagar z tych pieciu )a na 4 widac ze towarzyszy spalaniu olej! powiem jeszcze ze przed tym zanim robiłem ten silnik autko miało wypalony zawór wydechowy na 4 cyl. . przy robieniu silnika zawór wymieniłem i docierałem, czyzby prowadnice do remontu.???????????????????????? czy co innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje pojechac do kogos kto ma endoskop i poogladac silnik w srodku(gladzie cylindrowe i zawory ) bedzie widac skad leci olej, to znaczy ze jak zawor na 4cyl. ssacy i wydechowy bedą bez nagarów to bedzie cos z pierscieniami. napewno wylej ten mineral i zalej go mobilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...