Forest Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Gdy jadę rano do pracy to praktycznie po jakichś 3 kilometrach wskazówka jest w pionie ale komp po 12-tu kilometrach wskazuje 78 st. Trasa Oława - Polkowice cały czas na odpalonym teście w kompie - temperatura dochodzi maksymalnie do 84 st. Tak powinno byc czy termostat do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 cytat: W M57 wskazowka stoi w pionie od 71`C tak ma byc i jest ok. (tak zaprogramowane sa zegary) Normalna temperatura pracy tego silnika okolice 85 stopni (z tego co pamietam wlasnie taka temp otwarcia ma tez termostat). 100 stopni to dla tego silnika juz przegiecie sorki za kolor,ale tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 według nr z real oem to jest termostat na 88st C http://www.motoneo.pl/t/z1/GATTH35188G1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 U mnie max 80 jak depne ale jak odpuszcze spada do 75 a przy niskich temp nawet 65. Jutro zmieniam termostat Wysłano z GT-N7000 z użyciem Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Forest jest dobrze 1. Wskazówka stoi w pionie czyli jest git - chyba by Cie wkurzało jakby co chwile chodziła lewo/prawo (miałem tak Polonezie;)) 2. Diesel ma większą sprawność czyli wydziela mniej ciepła niż silnik benzynowy dlatego wachania temperatury zawsze bedą, nie ma szans inaczej by zawsze było np 90 st bez zadnych skoków temp. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Kozin ale wskazówka w BMW ma dużą tolerancje od ok 60 st do ok115!!!! stoi w pionie!! starsze BMW np e34 nie ma tego i tam wskazówka troche się może odchylać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 No skoro inzynierowie BMW tak zaprogramowali licznik widzocznie tak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 no może nie aż tak,jak Dyziu napisał,ale tak jest,oczywiście przy różnych silnikach jest to inna tolerancja(nie pamiętam już tych zakresów,raz to gdzieś widziałem i mi umknęło),taki bajer,żeby nie zwracać uwagi na wychylenia wskazówki,jest pion,jest OK,i szybciej wychwycisz jakąś niesprawność,wskazówka ma wychylenie w te lub w te,jakiś problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 5oul miał 114st i stała pionowo!!! m54m25:):4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 no mówie,że nie pamiętam jakie to wartości,może i być tak jak napisałeś,mi się wydaje tylko,że to było od siedemdziesiąt ileś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 no coś koło tego:) hehe też dokładnie nie pamiętam ale ok 60paru a 70:) dobra newermajnd wiadomo o co kaman...::4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 dzisiaj po wymianie termostatu mam tem ok 83 C (na BC), jutro sprawdze jak sie nagrzewa i czy nie gubi temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Kosa w Twoim przypadku (bo masz automata) jest jeszcze jeden termostat (Termostat chłodzenia EGR) więc jeśli dalej będzie coś nie tak z temp to musisz tam zaglądnąć NR 14:) RealOEM.com * BMW E39 530d Waterpump - Thermostat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Tema juz znam. Poczekam na wyniki Wysłano z GT-N7000 z użyciem Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 pardom Dirty:) test zrobiłem i u mnie od 75 równo stoi... jak 74 to jeszcze troche jej brak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Forest, ja bym wymienił. i pamiętaj o zakupie nasadki 6,5 w razie czego. Albo kup i wpadnij to polecim z tematem tu wskazówka: http://www.maxbimmer.pl/f19/wymiana-termostatu-torkxa-nie-ma-w-sprzedazy-16423/ i tutaj mój post: http://www.maxbimmer.pl/f69/e46-problem-z-ogrzewaniem-16439/ teraz mam cały czas 90-93 - niezależnie czy przegonię czy mulę d... Kosa - jak nie wymieniłeś termostatu AGR to atakuj - w automacie nie ma sensu wymieniać jednego, a AGR/EGR jest na wierzchu także spox. Przy okazji wyczyść zawór EGR, i jak masz dostęp do Karchera to przeleć dolot (ja robiłem ręcznie i jest masakra). Tylko dobrze go wysusz Różnica szał - automat zbiera się od dołu bez porównania lepiej. Zobacz od razu czy masz klapki i czy nie są luźne bo mogą burdlu narobić. no i można przeczyścić filterki od turbo i EGR Jak potrzebujesz to mam parę fotek z wymiany i moge wspomóc Wszystko to jedna sobota u mnie była - z fajką, kawką itp (tzn pomijając problemy z kluczem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Dzisiaj wymienilem termostat egr. Temp 90-92 juz po kliku km i bez roznicy miasto-trasa. Wczesniej takiej temp nigdy nie widzialem Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 A resztę czyściłeś? Tzn filterki i zawór? Ja też mam taką temp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Nie tym razem. Mialem 30 min a termostat jest na wierzchu. Takze jak ktos ma e46 czy e39 3.0d i dlugo mu sie nagrzewa to najpierw atakowac egr Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Tak jak mówili - EGr szybciej nagrzewa, a główny nie spada temp - w większości przypadków. Ale i tak uważam że nie ma sensu jednego wymieniać. Ja i tak jeszcze raz będę rozbierał bo musze te cholerne klapki z dolotu wyp.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 a no bo ty masz automata i klapki posiadasz a ja manuala i klapeczek nie mam :lol: a warto je usunąć :dance: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBEK73 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Może głupie pytamie ale czemu warto je usunąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 tu masz mały cytat tego,co mu sie urwała klapka(a to jest częsta wada) "Niestety u mnie awaria wystąpiła. Do wymiany tłok 4 zawory planowanie głowicy, nowy kolektor dolotowy koszt w okolicy 4-5 tysięcy. Jest to typowa awaria dla silników 2.0 i 3.0 diesel. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBEK73 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 A teraz rozumiem o tym mówił mechank z Częstochowskiej we wrocku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.