jurzag Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 witam, mam taki problem ze na postoju w kabinie zaczyna smierdziec spalinami, jeden mechanik mi wymienił gumowe przepływy przy wtryskach bo stare byly sparciale no i powiedzial ze za jakis czas sie wypali olej na bloku i bedzie ok... ale nie jest -smród jak byl tak jest. czy ktos moze doradzic co moze byc przyczyną? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Kolego drogi, bądź bardziej precyzyjny... jaki silnik, rok auta? Czy miałeś coś grzebane w silniku albo przy wydechu (wycinanie kat. itp.)? Od kiedy to zauważyłeś? Moja rada na początek: nie jeździj z furą do mechanika który mówi że "olej na silniku Ci się wypali". Olej na silniku się nie "wypali" chyba że Twój silnik będzie osiągał temperature zapłonu oleju, która jest od 200 - 250 stopni C. Wierz mi nie ma szans żeby silnik na obudowie miał taką temperature. Druga rada, sprawdź szczelność kolektorów wylotowych i układ wydechowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo90 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Witam! Problem może być spowodowany tą "siateczką" między wydechem a kolektorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurzag Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 mam 318d z 2002 , wiec oprócz siateczki wspomnianej to nic innego w nim nie wymienialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 To sprawdź sobie również zawór EGR (czy jak to się tam nazywa) i turbo. Może nieszczelność na tych częściach powoduje wzrost ilości spalin w komorze silnika a stąd do środka samochodu. Po drugie jeśli miałeś ruszane (jak to nazwałeś) siateczki to jest możliwe że wydech na którymś łączeniu się poluzował i spaliny częściowo wylatują przez nieszczelność. Jeśli jest nieszczelność na wydechu, to na włączonym silniku i podniesionym samochodzie możesz lekko przykać wydech. Nie możesz mieć zatkanego wydechu cały czas ale na 30 sekund nie zaszkodzi a miejsce nieszczelności wyjdzie jak na dłoni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 złącze lesatyczne wydechu do wymiany albo poprawki jeśli miałeś wymieniane, ewentualnie nie dokręcona chłodniczka spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurzag Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 mowiac kolektor wylotowy to masz na mysli uszczelki na polączeniu z silnikiem czy cos innego?( pytam bo w mercedesie byly na kolektorze pekniecia:-) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 jak by była uszczelka wydmuchana pod kolektorem to by furczalo pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 23 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 ja miałaem kiedyś to samo , taki "słodkawy" zapach spalin na postoju i przy powolnym poruszaniu się , zasłączenie obiegu wewnętrznego pomaga lolol , a tak na poważnie to wymień lub popraw elastozłącze z pierwszym katalizatorem , problemy znikną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaman7878 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 możesz też odmę sprawdzić, w moim przypadku oprócz łącznika elastycznego wydechu, olej z odmy leciał na wydech w okolicy kata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielR6 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Masz nieszczelny kolektor wylotowy w miejscu gdzie sie laczy z katalizatorem. Mialem ten sam problem. Smrut spalin ze dusilo na smierc, pospawalem i gra gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 15 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 witam mam ten sam problem dzis sie poslizgalem troche zanim wjechalem do garazu i jak sie okazalo po wylaczeniu silnika i wlaczeniu oswietlenia w kabinie mialem pelno dymu... normalnie szaro.. czy to tez problemy z nieszczelnym kolektorem wylotowym? bmw 320d e46 2000r. z gory dzieki za porade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.