Rasend Opublikowano 16 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Witam.mam zamiar kupic bmw 320 e-30 1990r za 4000zł i tak się zastanawiam czy to dobry wybór?Jak sprawuja sie te silniki i jakie jest ich spalanie,a zapomniałem dodać że jest w gazowni oczywiście.W tamtym roku sprowadzone z Niemiec.proszę o opinie.moja 316 jest nie stety do kasacji po wypadku!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Nie wiem jaks pala gazownia , wiem ze benzyna spali nawet 20 jak masz ciezka noge lub krecisz baczki lub wjezdzasz bokiem w zakrety Co do sprawowania jak zmienisz : filtry rozrzad oleje To powinienes byc zadowolony Polecil bym Ci 325 ale ciezko znalesc w dobrym stanie a poza tym za 4 tys to jzu wogole , wiec smialo mozesz kupic ta 320i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 16 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 ciekawe w jakim stanie ta 320, ale jak w miarę to bym się nie zastanawiał :mrgreen: bo i tak przesiadka z 316 będzie szokiem , na plus oczywiście ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 16 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 M20 wg mnei jest nie do zakatowania ,wiem po sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 16 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 M20 wg mnei jest nie do zakatowania ,wiem po sobie Oj mylisz sie mylisz :mrgreen: :mrgreen: M20B25 Mozna zakatowac ... Mniej iniejszym : Skatowac glowice do pekniecia Skatowac panewki ( glownie 6 zawsze pada ) Wydmuchac uszczelke pod glowica I cos by sie jeszcze na pewno znalazlo ... To wiem po swoim M20B25 , a jest pelno innych urzytkownikow tych motorow co caly czas robia podobne naprawy Z M20B20 Owszem powiem ze jak anrazie M20B20 , przezylo bardzo duzo i jest nadal jak nowe ... Nie wiem jak M20B27 ale patrzac na twoje rowniez ciezko skatowac , wniosek nachodzi mnie jeden iz M20B25 jest nieduany :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 M20 wg mnei jest nie do zakatowania ,wiem po sobie Oj mylisz sie mylisz :mrgreen: :mrgreen: M20B25 Mozna zakatowac ... Mniej iniejszym : Skatowac glowice do pekniecia Skatowac panewki ( glownie 6 zawsze pada ) Wydmuchac uszczelke pod glowica I cos by sie jeszcze na pewno znalazlo ... To wiem po swoim M20B25 , a jest pelno innych urzytkownikow tych motorow co caly czas robia podobne naprawy Z M20B20 Owszem powiem ze jak anrazie M20B20 , przezylo bardzo duzo i jest nadal jak nowe ... Nie wiem jak M20B27 ale patrzac na twoje rowniez ciezko skatowac , wniosek nachodzi mnie jeden iz M20B25 jest nieduany :mrgreen: Kolegaz zwyca podobnie jak ja obchodzi sieze swoja m20b25 cabrio juz poand 2 lata i nci w silniku nie robil, ale dba tak samo jak ja!!! czyli: wymiana plynow, sprawdzanie poziomu oleju, kontrolowanie temp. silnika przy katach :twisted: , niekatwoanie na zimnym silniku itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Zdazaja sie wyjatki ... Kolega z innego forum wymienial 3 glowice juz wm20b25 teraz wkoncu swapuje na M50B25 bo juz nie dal rady psychicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 e tam wiemy - zainteresowani - o kogo chodzi , znam go osobiście, a wymieniał bo je katował i tyle :evil: generalnie każdy M20 jest wytrzymały, nie stworzono ich do katowania ciągłego :cry: BTW ta E30 na M50 jest do sprzedania :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 e tam wiemy - zainteresowani - o kogo chodzi , znam go osobiście, a wymieniał bo je katował i tyle :evil: generalnie każdy M20 jest wytrzymały, nie stworzono ich do katowania ciągłego :cry: BTW ta E30 na M50 jest do sprzedania :roll: No katowal ... Ja robilem to samo i tez robilem M20B25 ... ENZO natomiast katuje i nic mu sie nie dzieje ... Nie ma metody ani rady na to czy padnie cos czy nie ... Jedni katuja i nic sie nie dzieje , drudzy katuja i cos sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.