Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich potrzebuje pomocy a mianowicie kupiłem bmw e39 525 97r 3tyg temu , problem tkwi w tym że podczas jazdy po odpuszczeniu gazu auto szarpie dosyć mocno po wyrzuceniu auta na luz wszystko gra szarpnięcia ustają, dodam jeszcze iż powyżej 3tys obrotów problemu niema na każdym biegu problem zaczyna się poniżej 3tys na każdym biegu ... szarpnięcia są wyczuwalne z przodu auta tak jak by miedzy właśnie skrzynią a silnikiem poduszki całe zawieszenie bez jakikolwiek luzów także tył biegi wchodzą dobrze , dwumas nowy luka podpora nowa na docisk i sprzęgło już nie było funduszy mechanior stwierdził ze na tym sprzęgle jeszcze śmiało można hulać na kompie pokazało tylko czujnik temperatury czy ktoś jest wstanie mi pomóc ??? Mieszkam w okolicy Wrocławia może zna ktoś jakiegoś konkretnego mechaniora który był by wstanie postawić diagnozę ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np jadę ponad pakę i puszcze gaz na biegu auto szarpie dosłownie tylko szarpie nic nie bije nic nie skacze kierownica zero drgań wcisnę sprzęgło auto jak złoto szarpanie ustaje tak samo jak wyrzucę na jałowy szarpnięcia ustają ... ale słyszę taki jakiś dziwny dzwięk przez parę sekund miedzy własnie skrzynką a silnikiem albo mam już shizo bo naprawdę nie mogę dojść do konkretnej przyczyny byłem już u 3 magików wydałem 2.000pln i Lipa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwumas w tamten poniedziałek tarcza raczej by nie dawała takich szarpnięć.. Nie mam już żądnego pomysłu dzisiaj auto zawiozłem do nastepnego mechanika zobaczę co powie..

Dla mnie to bezsens zrzucać skrzynię w beemce wymieniać dwumas a zostawiać starą tarczę , szkoda siana i coś mi się wydaje że zaraz znowu będzie powtórka z rozrywki i kolejny zrzut skrzynki na dół żeby wymienić tarczę ...

Fakt faktem dwumas świeży więc możliwe że jeszcze się to ułoży .... ale sprawdź taką rzecz spróbuj ruszyć bez dodawania gazu , ale puszczaj sprzęgło bardzo wolno i zobacz czy wtedy będzie szarpało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezsens ??? bezsens to było posłuchać człowieka który niby się na tym zna najlepiej i niby miało być ok na 100% ... problem jak wystąpił tak jest do tej pory a 2 koła wplecy..mój stary dwumas jest pewnie dobry bo dosłownie ma taki sam luz jak nowy z pudełka a co do tego ruszania to nic nie szarpie na puszczonym sprzegle na 1rwszym biegu auto jedzie płynnie na pół sprzęgle tez nic się nie dzieje ale jak wrzucę 2 na rozgrzanym silniku to auto tak jakby żabkuje wiesz o co chodzi tak je zdeka je pod szarpuje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezsens ??? bezsens to było posłuchać człowieka który niby się na tym zna najlepiej i niby miało być ok na 100% ... problem jak wystąpił tak jest do tej pory a 2 koła wplecy..mój stary dwumas jest pewnie dobry bo dosłownie ma taki sam luz jak nowy z pudełka a co do tego ruszania to nic nie szarpie na puszczonym sprzegle na 1rwszym biegu auto jedzie płynnie na pół sprzęgle tez nic się nie dzieje ale jak wrzucę 2 na rozgrzanym silniku to auto tak jakby żabkuje wiesz o co chodzi tak je zdeka je pod szarpuje....

... chyba nie do końca mnie zrozumiałeś , wywalasz 1500-1700 na dwumas do tego robota ze 3stówki a nie wymieniasz sprzęgła za 500zł ?? dlatego napisałem że bezsens :)

Z innej beczki czemu wymieniałeś w ogóle ten dwumas ??

Sprawdzałeś luz jaki jest na dyfrze ? i czy sprawdzałes stan gum amortyzyjących na wale jedna jest przy skrzyni druga przy dyfrze ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luz na moście praktycznie minimalny dosłownie ... guma przy skrzyni nie jest nawet spękana ta z tyłu na wale tak samo guma podpory była popękana na dole wiec wymieniłem .. zawias przód tył bez jakikolwiek luzów centralnie zero a dwumase wymieniłem dlatego ze ten debil mnie tak omotał ze do będzie to koło noi załatwi temat szarpnięć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23798......... dzisiaj dzwonił do mnie następny mechanik wczoraj zostawiłem mu auto na diagnozę powiedział ze to bedzie wina pompy wysokiego ciśnienia ale znowu co tam mogło sie popieprzyć auto na ciepłym silniku pali dobrze na zimnym wsumie jak benzyna .. mówił ze ustawił mi dawke bo ja miałem coś nie tak z dawką ....Czy to może być wina pompy ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luz na moście praktycznie minimalny dosłownie ... guma przy skrzyni nie jest nawet spękana ta z tyłu na wale tak samo guma podpory była popękana na dole wiec wymieniłem .. zawias przód tył bez jakikolwiek luzów centralnie zero a dwumase wymieniłem dlatego ze ten debil mnie tak omotał ze do będzie to koło noi załatwi temat szarpnięć

To czekaj ... uporządkujmy ... czyli przed wymianą dwumasy tak samo szarpało ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo szarpało... zawias tak jak pisałem stan idealny wszystkie gumy także przed chwilą dzwonił do mnie mechanior podobno jest coś z zapłonem dokładnie nie skumałem tematu ale coś mówił o przestawionym rozrządzie o ząb mówił ze to w jakiś sposób poustawia bez rozbierania silnika a jak to nie pomoże siedzi na bank nastawnik pompy ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestawionym rozrządzie o ząb mówił ze to w jakiś sposób poustawia bez rozbierania silnika a jak to nie pomoże siedzi na bank nastawnik pompy ???

jak byś miał przestawiony zapłon o ząbek to byłby muł i na obr by się nie wkręcał!!!:) ostatnio przyjechał do mnie nissan patrol 2.8d i strzeliła rolka napinająca.. przestawiło się na szczęście jego... na pompie o 2 ząbki... mowił że jechał i auto słabło.....czyli o o jeden przeskoczyło... a potem zgasło.. więc już wtedy o 2.. sugerując myśle że to nie jest wina przestawionego wtrysku lecz czegoś innego moge się mylić ale różnie bywa raczej nastawnik pompy może być . :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz w sumie jak odpalałem auto to po odpaleniu miałem chmurkę białego dymu ... auto na mocy nic nie straciło zbiera się dosyć dobrze także nie wiem po prostu ręce mi opadają wypompowałem całą kasę a auto nie chodzi nowy nastawnik pewnie z 1000pl także za***iście jest !!!

BMW BĘDZIESZ MIAŁ WYDATKI ...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc temat wygląda tak ze muszę kupić nastawnik i podobno to załatwi temat szarpania auta podczas puszczania gazu....

teraz tak czy ktoś sie orientuje czy warto wsadzić używkę bo mam takiego powiedzmy znajomka co montuje używkę za 500pln i daje na nią pół roku gwarancji ale znowu mechanior mówi ze to lipa prędzej czy później nastawnik padnie i temat wróci czy odkładać na nówkę 1500pln ??????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...