incognito Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Witam. Mam pytanie do użytkowników BMW serii 5 z lat 1996-2000. Jak jest z komfortem jazdy? Wiadomo, że BMkii z definicji są bardziej sportowe (precyzyjny układ kierowniczy itd.) a Mercedesy i Lexusy bardziej komfortowe, ale bazowa wersja klasy wyżej chyba tak twarda nie jest jak trójka?? Ten model bardzo mi się podoba i planuje kupić za 12-15 tys zł klasyczną wersję (na pewno nie Mkę). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 oryginalne zawieszenie i felgi nie większe niż 17 i płyniesz. Bardziej sportowe jest samo rozłożenie masy, to m.in. dlatego kosztują ile kosztują. Uwielbiam 3er, ale w porównaniu z 'piąteczką' to taczka (tylko bez urazy trójkowicze układ kierowniczy bajka, szybkie łuki poezja - dobre wyważenie robi swoje. A jeżeli chodzi o porównanie z innymi autami tej klasy to jest cudo. Niedawno znów latałem paskiem CC i tam jest porażka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Wiem ze to dizo nie da, ale powiem ci ze slyszalem ze e39 (5er wlasnie od 96roku) nie odbiega duzo komfortem od e34 (poprzednia 5er do 96 roku), a ja wiem bo mam, ze e34 jest naprawde wygodnym samochodem. O dziwo, ostatnio rozmwialem z taksowkarzem ktory nas wiozl wieczorem. Jechalem meskiem i mowil, ze mial wiele samochodow, ale e34 bylo najwygodniejsze i najlepiej sie nia prowadzilo. Nie mowie ze lepiej niz e39, bo takiej moze nie mial, ale mysle ze te samochody sie prowadzi podobnie. Troche odbieglem od tematu, ale mam nadzieje ze chociaz troche ci podpowiedzialem, ze jazda serii 5 jest naprawde reelacyjna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 polecam jak najbardziej.. sam mam 528 i jest bajka zawiecha od Mki ale i tak na komforcie nie straciło nic:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 zawiecha od Mki ale i tak na komforcie nie straciło nic hihihih tylko zyskała na zakrętach, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 powiem fajnie się jeździ.... ale napewno lepiej auto wygląda bo jakieś 2 lub 3 cm niżej:) ale ori mam zawieche:) ale żadnego betonu nie ma:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bax44 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Tylko mogę potwierdzić slowa beaver79, jezeli zawieszenie standard i kola max 17 jest super, Miałem okazje smigać 530i z 2001r. wlasnie standard zawieszenie felga 16, opona 225/65. Auto płynie, rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 CHCĘ DO KOŃCA ŻYCIA JEŹDZIĆ 5-KAMI!!! happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Jeździłem wieloma autami i powiem *tak pasat się chowa oktavia nie ma co mówić komfort jazdy e 39 można porównać z audi a6 po 2003 r na pneumatyce *z e, klasą również na pneumatyce skodą soberb *Obecnie jeżdżę e 39 i jestem super zadowolony Poprzednio miałem A8 różnica jest ale naprawdę nie *duża duża jaka myślałem że będzie* pozdrawiam* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
incognito Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi. W takim razie chętnie kupię, bo bardzo ładnie wygląda - szczególnie z ringami wygląda bardzo groźnie - w porównaniu z Mercedesem ''okularnikiem'' to proporcje, przednie lampy, maska i grill w BMW wyglądają idealnie. Nawet poprzedni model serii 5 (e34) wygląda bardzo dobrze w porównaniu z konkurencją. Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Ja też jeździłem wieloma autami i mogę porównać. Miałem E34, E36, audi A6 quattro i wiele innych, mam E39 i powiem tak, A6 płynęlo jak łódka, ale kładło się na zakrętach, bałem się trochę, E36 twarde jak taczka( jeszcze zawias M-tech miałem), E34 bardzo porównywalne, ale E39 jest przyjemniejsze wewnątrz i cichsze, takie moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Ja mam e34 i jak dla mnie super - wygodny, nie za twardy nie za miękki, za bardzo pewny w prowadzeniu. Brat ma e39 - widać już inna technologia, lepsze wyciszenie, komfort i prowadzenie na podobnym poziomie (nieco lepsze w e39 - wiadomo "ewolucja" ). Mam tylko wrażenie, że nowsze auta są bardziej delikatne na różne uszkodzenia - ja mam na liczniku 395000, a lepiej wygląda niż 330000 u brata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
incognito Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 (edytowane) Najnowsze modele są na pewno delikatniejsze i droższe w serwisowaniu...ale mają dużą zaletę, bo technologia zawieszenia jest rozbudowana o elektronikę (a nawet pneumatykę) i dzięki temu w większości samochodów klasy wyżej można ustawiać tryb pracy zawieszenia. Na dziurawej drodze ustawia się ''komfort'' a na serpentynach ''sport''. Miałem okazję jechać Focusem II (po liftingu, rocznik 2008 ) z fabrycznym sportowym zawieszeniem i felgami 16 calowymi... na zakrętach w ogóle się nie przechylał (jazda miejska), ale na dziurawej drodze to makabra...twarde jak deska. BMW to wyższa połka...wydaje mi się że czym nowsze BMW tym lepszy komfort przy zachowaniu dobrego prowadzenia. Edytowane 20 Grudnia 2011 przez incognito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Kolego ja mam e39 benzynę i auto jest dość twarde,ale wygodne i dobrze wyciszone.Przy posiadaniu kontroli trakcji idzie na światłach jak pocisk Zapewne w zimę trzeba będzie dociążyć tył np tankując do pełna i uważać bo jednak tył lubi czasem uciekać na śliskim po deszczu mi się nie zdarzyło ale jak będzie ślisko to kto wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Kolego ja mam e39 benzynę i auto jest dość twarde,ale wygodne i dobrze wyciszone.Przy posiadaniu kontroli trakcji idzie na światłach jak pocisk Zapewne w zimę trzeba będzie dociążyć tył np tankując do pełna i uważać bo jednak tył lubi czasem uciekać na śliskim po deszczu mi się nie zdarzyło ale jak będzie ślisko to kto wie tył ci ucieknie ja strzelisz ze sprzęgła lub będziesz gaz trzymał w podłodze... to auto jest tak wyważone ze ani nie ma podsterowności ani nadsterowności.... jak leci to całym bokiem ..... nie tył ani przód. a jeździłeś 3er?? bo wydaje mi się że nie... skoro mówisz że zawieszenie jest sztywne.... albo masz gwint???:lol: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Dyzio nie mam gwintu mam amory delphi i czarne spręzyny standard i aktualnie zimówki z azotem w środku i naprawdę u mnie dość sztywno i twardo chyba że tak ma być Czyli przy spokojnym operowaniu gazem i nie strzelaniu ze sprzęgła dam rade zimą ? bo to moja pierwsza zima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 napewno dasz rade..... za oknem pierwszy śnieg więc jedź na jakiś plac i poćwicz....:lol::dance: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Rozumiem,że trzeba wyłączyć kontrole trakcji i poćwiczyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek530d Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 i z kontrolą i bez.... na ulicy nie szalej jak nie znasz auta... a wracając do tematu to może masz za duże ciśnienie?? albo poprostu jeździłeś wcześniej jakimś bardziej komfortowym autem?? że e39 jest sztywne:) powiem tak miałem e34 i było bardzo wygodnie.. dopóki nie przyszła gleba i 18cali... mam e39 i mam 16 na balonie i jest komfortowo i sportowo bo mam m zawias....:4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Najnowsze modele są na pewno delikatniejsze i droższe w serwisowaniu...ale mają dużą zaletę, bo technologia zawieszenia jest rozbudowana o elektronikę (a nawet pneumatykę) i dzięki temu w większości samochodów klasy wyżej można ustawiać tryb pracy zawieszenia. Na dziurawej drodze ustawia się ''komfort'' a na serpentynach ''sport''. Miałem okazję jechać Focusem II (po liftingu, rocznik 2008 ) z fabrycznym sportowym zawieszeniem i felgami 16 calowymi... na zakrętach w ogóle się nie przechylał (jazda miejska), ale na dziurawej drodze to makabra...twarde jak deska. BMW to wyższa połka...wydaje mi się że czym nowsze BMW tym lepszy komfort przy zachowaniu dobrego prowadzenia. Oczywiście, że technika idzie do przodu i tyczy się to także aut. Dlatego też napisałem, że komfort i prowadzenie jest lepsze w e39 niż e34 (choć tu jeszcze raz podkreślę jest bardzo dobrze). Miałem okazję pojeździć najnowszymi 5er i 7er - tam jest jeszcze lepiej. Ale tam jest tak jak napisałeś - cała masa elektroniki, wciskasz guzik jest wygodnie, wciskasz drugi raz i jest sportowo (usztywnione zawieszenie, inne wspomaganie kierownicy, szybsza reakcja na gaz, szybsza reakcja skrzyni biegów i nie wiadomo co tam jeszcze...). Dodatkowo cała masa udogodnień.:drool::drool::drool: ech może kiedyś Wracając do tematu - e39 prowadzi się bardzo precyzyjnie, jest komfortowy, ale jednak ze sportowym zacięciem (prowokuje do dynamicznej jazdy :lol:). Założysz większe koła, gwinta to na dobrych drogach będziesz super zadowolony (tu może wypowiedzieć się Patryk) - u nas niestety trzeba uważać na dziury i koleiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Tak, jeśli kolega chce mieć komfort to nie polecam gwintu i 19", bo robi sie "trochę" twardo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
incognito Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Na allegro jest sporo egzemplarzy z 16 calowym kołami i raczej oryginalnymi amortyzatorami... tylko jak tu kolega wyżej napisał, że taki samochód prowokuje do dynamicznej jazdy Trochę tak jest jak porównam samochody którymi jeździłem, niestety nie z segmentu BMW, ale jak porównam Focusa z Peugeotem 407 (de facto jak w wyższej klasie porównać BMW z Mercedesem) to Focus mnie prowokuje do dynamicznej jazdy a 407ka do bardzo spokojnej jazdy i trzymania kierownicy jedną ręką, bo tak luźny jest układ kierowniczy Zawsze lubiłem komfortowe samochody, ale do e39 mam słabość... to taki klasyk sam w sobie... rzecz gustu, ale najnowsza 5 już nie wygląda tak dobrze. Aby zbytnio nie odbiegać od tematu...docelowo można zainwestować w zawieszenie opadające ze sterowaniem elektrycznym...tyle że to może być kosztowne, ale komfort w e39 będzie jak w nowym modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Jak będziesz brał w benzynie e39 to weź 2,8 bo ja mam 2,5 i troszkę słabo się zbiera bo ciężkie autko ale jak już się bujnie to idzie :)happy_bmw i pochwal się chociaż co kupiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 23 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Jak będziesz brał w benzynie e39 to weź 2,8 bo ja mam 2,5 i troszkę słabo się zbiera popieram 2.8 już dosc fajnie jezdzi w tej budzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.