Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze to ekonomia była dla mnie ważna i szukałem 2.0d, Dobrze że Kevin i Forest namówili mnie na 3.0d. Byłem ostatnio "przewieziony" 2.0d i szału nie ma, a z ekonomią różnie to bywa bo motor się męczy. Jeżeli chodzi o benzynę pewnie jest podobnie i nie zastanawiaj się. To tak jakby w przypadku kupna diesla miał do wyboru identycznie wyposażone 2,5 i 3,0 (mówię o dieslach) i wziął mniejszego bo mniej pali - bzdura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem e34 moim zdaniem różnica między e39 jest taka że e39 jest lepiej wyciszona i bardziej masywniejsza. Ojciec mojej dziewczyny ma octavie 2004r i w porównaniu do e39 jest dużo głośniejsza na dziurach głośno. JEchałem mietkiem c-klasą 2002 to samo głośno i jak dla mnie bardziej tandetne wykonanie wnętrza jak i skoda. Ja zaczynałem od 5-tki i nie zmienię na mniejszy jak już to może siódemkę ale muszę się przekonać 5 jest w sam raz nie za duża nie za mała siedziałem w e36 i e46 jest mniej miejsca lubię dużo a mi się wydaje że w e36 jest więcej niż w e46 może takie tylko wrażenie. Bierz 5-tkę nie będziesz żałował na pewno tylko dobry silnik wybierz :) Miałem wcześniej e39 o której nie wspomniałem bo miałem ją krótko ze względu na brak klimy potrzebowałem do niej maskę bo było bum. Kupowałem części u faceta co siedzi w beemkach od wuchty lat jak zajechałe do niego to całą e60 do blachy miał rozebraną i sam siedział i składał pewnie przekładka anglika, byłęm z Tatą i mówi do tego gościa że syn miał taką łądną hondę accord z gazem i sprzedał na to facet od bmw powiedział tak : " z tej półki samochodu w tych rocznikach jeżeli z nim jest wszytsko ok i nie był kombinowany to nie ma lepszego auta" Dlatego jak sprzedałem e34 i kupiłem accorda to płakałem jak jechałem bo szum w uszach potem kupiłe e39 bez klimy rewelacja w prowadzeniu ale brak klimy i poszłą następnie kolejne sprawdzenie i peugeot 406 coupe w dodatku obniżony nie przekonałem się i kupiłem e39 520i w sekwencji z klimą spalanie wyszło mi 12 gazu w mieście jestem jak narazie szczęśliwy :) pzdr!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A fotel w e39 jest komfortowy?? Tzn. bardziej miękki czy twardy?

I mam jeszcze takie nietypowe pytanie :) czy e39 z 16 calowymi felgami może dachować na suchym asfalcie gdybym ćwiczył jazdę bokiem? ;) Nie będę ryzykował i sprawdzał czy inżynierowie BMW się spisali :lol: tym bardziej że to stare auto, a prawa fizyki są nieubłagane... chodzi mi tylko o ćwiczenia na placu, aby się podszkolić - tym bardziej, że zawsze jeździłem przednionapędowymi samochodami, więc chciałbym mieć kontrole nad samochodem. Przykładowo, czy dobrym pomysłem jest hamowanie ręcznym na placu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mam jeszcze takie nietypowe pytanie czy e39 z 16 calowymi felgami może dachować na suchym asfalcie gdybym ćwiczył jazdę bokiem? Nie będę ryzykował i sprawdzał czy inżynierowie BMW się spisali tym bardziej że to stare auto, a prawa fizyki są nieubłagane... chodzi mi tylko o ćwiczenia na placu, aby się podszkolić - tym bardziej, że zawsze jeździłem przednionapędowymi samochodami, więc chciałbym mieć kontrole nad samochodem. Przykładowo, czy dobrym pomysłem jest hamowanie ręcznym na placu??

kup sobie e30 lub e34 za grosze i ćwicz .. mi by było szkoda.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A fotel w e39 jest komfortowy?? Tzn. bardziej miękki czy twardy?

I mam jeszcze takie nietypowe pytanie :) czy e39 z 16 calowymi felgami może dachować na suchym asfalcie gdybym ćwiczył jazdę bokiem? ;) Nie będę ryzykował i sprawdzał czy inżynierowie BMW się spisali :lol: tym bardziej że to stare auto, a prawa fizyki są nieubłagane... chodzi mi tylko o ćwiczenia na placu, aby się podszkolić - tym bardziej, że zawsze jeździłem przednionapędowymi samochodami, więc chciałbym mieć kontrole nad samochodem. Przykładowo, czy dobrym pomysłem jest hamowanie ręcznym na placu??

Fotel taki średni wg. mnie ni za miękki ni za twardy (w sam raz dla mnie). A co do kół, to ja mam 15 na oponach 15/60/225. Autem trochę szaleję, czasami się pościgam i nie miałem jeszcze ani razu wrażenia że mi się przewróci. Jak na taki profil trzyma się jak złe :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mam jeszcze takie nietypowe pytanie :) czy e39 z 16 calowymi felgami może dachować na suchym asfalcie gdybym ćwiczył jazdę bokiem? ;) Nie będę ryzykował i sprawdzał czy inżynierowie BMW się spisali :lol:

[ATTACH=CONFIG]17813[/ATTACH]

Przykładowo, czy dobrym pomysłem jest hamowanie ręcznym na placu??

[ATTACH=CONFIG]17815[/ATTACH]

na ręcznym wiesz co możesz zrobić :4::4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewróci to Ci się A Klasse... A E39 kup do normalnej spokojnej jazdy, do palenia kapcia i latania bokiem weź jakąś stara trójczynę. Każdemu zdarza się przycisnać i polecieć, ale pisząc "drift" masz na myśli katowanie fury na rondach i parkingach? w takim razie daruj sobie E39. szkoda auta i jeżeli to Twój pierwszy "Heck" napęd to nie ogarniesz - tym bardziej teraz.

Ręczny to w tych autach średnio potrzebny bajeri chłopaki z konstrukcji mogli sobie to darować w automatach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...