Gość Mordulec Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Jak w temacie , jak sprawdzić wyżej wymienione elementy ? Bo właśnie mi zgasła jedna strona a latam na tym od kupna bumy czyli już 4 rok i do tej pory miałem tylko jedną akcję ale z drugiej strony tzn lampa miała jakiegoś focha nie działała przez 24h a później wszystko wróciło do normy ... Teraz wróciłem do domu i kurde włączałem i wyłączałem kilka razy lampy ale nic to nie dało spróbuję jeszcze jutro może to też foch W każdym razie poziomowanie mi elegancko działa z obu stron ale nie wiem co mogło paść czy palnik czy przetwornica i ewentualnie gdzie i jaki rodzaj tego mam dokupić .... jak ktoś ogarnia temat to proszę o helpa :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zacząłbym od zamiany miejscami żarników. Żarnik jest coraz słabysz, przerywa, w końcu nie odpala wogóle. Zamień je miejscami i sprzwdź czy to wina lampy czy żarników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 No coś będę musiał popróbować podmienić z jednej na drugą tylko nie mam pojęcia jak to jest pozakładane i popodłączane bo to nie za mojej kadencji było robione A w razie W można gdzieś taki palnik kupić we wrocku czy lepiej przez allegro zamawiać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 w instrukcji napraw na bank masz info co i jak. 90 st obrót ściągasz kabel, a potem albo żarnik, albo pierścień mocujący. co do żarników z alle to ostrożnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 w instrukcji napraw na bank masz info co i jak. 90 st obrót ściągasz kabel, a potem albo żarnik, albo pierścień mocujący. co do żarników z alle to ostrożnie... Fajnie tylko , że nie mam żadnych papierów do tej instalki I za bardzo nie wiem co tam jest założone , najpewniej będzie chyba H1 bo widzę , że nakrętka jest taka sama jak w oryginalnych lampach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Mordulec a Ty masz oryginalny reflektor ksenonowy e32 (przetwornica z jakimś zapłonnikiem czy jakoś tak)-czy coś na kształt HID'a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Mordulec a Ty masz oryginalny reflektor ksenonowy e32 (przetwornica z jakimś zapłonnikiem czy jakoś tak)-czy coś na kształt HID'a? Tego Ci nie powiem na 100% , ale przetwornice są ulokowane pod przednim pasem tak jakby nad reflektorami .... i co najciekawsze działa mi elegancko samopoziomowanie tzn jak bujnę autem to silniczki latają i lampa wędruje góra dół no i teraz zgłupiałem czy to jest dokładane czy oryginał Bo same lampy (mam na myśli klosze) są w miarę świeże ..... dlatego nie wiem za bardzo co i jak z tymi ksenonami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Jeżeli masz samopoziomowanie to raczej napewno xenon masz ori. Zrobiłbym tak jak pisze Forest, zamień żarniki miejscami i będziesz miał odpowiedź czy to jest żarnik czy przetwornica. Jak ori to najprawdopodobniej będą to żarniki d2s, a więc ponoć Kevin załatwia konkretne w dobrej cenie, a jak nie to allegro. Ja kupiłem jakieś zamienniki i juz 2 latka śmigam, a więc tragedii nie ma (płaciłem około 60zł/szt.). Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 ale , ja obstawiał bym raczej przetwornice , startery , ponieważ ja miałem u siebie przez ok tydzień zmianę barwy światła w Jednej lampie na żółtą , potem zaczęła się zmieniać na blady różowy i po ok 2tyg zgasła , za ok 3mies dokładnie to samo stało się z drugą stroną . podobną sytuację miał znajomy w E46 sedanie:idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Jeżeli masz samopoziomowanie to raczej napewno xenon masz ori. Zrobiłbym tak jak pisze Forest, zamień żarniki miejscami i będziesz miał odpowiedź czy to jest żarnik czy przetwornica. Jak ori to najprawdopodobniej będą to żarniki d2s, a więc ponoć Kevin załatwia konkretne w dobrej cenie, a jak nie to allegro. Ja kupiłem jakieś zamienniki i juz 2 latka śmigam, a więc tragedii nie ma (płaciłem około 60zł/szt.). Pozdr No właśnie teraz już sam nie wiem , bo samopoziomki były chyba tylko w 750tkach ..... a u mnie wyraźnie słychać , że po odpaleniu świateł załączają się silniczki i ustawiają reflektor , dlatego zgłupiałem ..... przy zwykłych HID raczej takich bajerów nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Dokładnie, jak ktoś dawał hida, to raczej z resztą gadżetów nie chciało się bawić, dlatego moim zdaniem masz ori Najlepiej wyjmij żarnik i będzie wiadomo o co kaman... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 http://bmwe32.masscom.net/ wejdz w zakladke Retrofits potem xennon na 1 zdjeciu jest ori hella xennon a poten foto relacja jak to ozywic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 http://bmwe32.masscom.net/ wejdz w zakladke Retrofits potem xennon na 1 zdjeciu jest ori hella xennon a poten foto relacja jak to ozywic Dzięki Jarek za linka ale u mnie to trochę inaczej wygląda .... jakaś taka hybryda :bag: Tak czy siak może mi ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć : czy odpinając przewody od żarnika ksenonowego można w nim sprawdzić przejście multimetrem tak jak na zwykłym bezpieczniku / żarówce ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 ***** przeszukałem neta w poszukiwaniu odpowiedzi .... i **** wielki , gazylion postów o dupie marynie jak to wujek ksenon rozjaśnia nam drogi , ale kurna prostej odpowiedzi jak sprawdzić czy palnik jest dobry to nie ma :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Marcin napisalem smsa do kolegi co jest mistrzem swiata w elektronice samochodowej, ale chyba przy niedzieli zamula bo zadnej zwrotnej odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Marcin napisalem smsa do kolegi co jest mistrzem swiata w elektronice samochodowej, ale chyba przy niedzieli zamula bo zadnej zwrotnej odpowiedzi. Dzięki Jarek , każde info się przyda :drunk: Przed chwilą próbowałem sprawdzić przejście multimetrem na palnikach i niestety lipa ani ten z lewej nie pokazuje przejścia ani ten z prawej. Mega ciulowe dojście jest bo przeszkadza pompa ABSu , wyjąłem ten niby uszkodzony palnik ale prawdę powiedziawszy nie widać specjalnie oznak jakiegoś spalenia ... ale przynajmniej wiem , że palnik to odpowiednikiem H1 więc widzę , że u mnie faktycznie jest jakiej Kombinejszyn zrobione .... Nie mam wyjścia jutro chyba kupie nowy zestaw bo w elementach tego HIDa nie ma za bardzo sensu kupować bo za przetwornicę wołają 60zł a za palnik 35zł .... natomiast cały komplet znalazłem na Tęczowej we wrocku za 149zł - http://www.avde.pl/xenhid/h1-5000k-zestaw-hid-xenon/produkt/39126.html Co myślicie o tym ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 cos podobnego mialem u siebie. za taki zestaw w olawie dalem cos kolo 180zl i jesli chodzi o jakosc zestawu to bylem zadowolony- pomijajac caly tamat uzytkowania ich bez soczewki:D). tylko po pol roku spalila mi sie jedna przetwornica- ale na to chyba nie ma reguly. zaskoczyla mnie wytrzymalosc zarnikow bo przez mialem pare spalonych i prea dobrych z roznych zestawow i na jednej przetwornicy sprawdzalem sobie ktore sa ktore i przez przypadek wyrzucilem do garazu dobry zarnik- przelecial ok 20m, odbil sie od sciany i wpadl w kat. jak sie okazalo za wyrzucilem nie tego to polecialem po ten ktorego wyrzucilem i myslalem ze nic z niego juz nie bedzie ale po podlaczeniu swoecil normalnie jezdzilem na min jeszcze jakis tydzien i wszystko gralo. dla mnie szok ogolnie jesli chodzi o HIDy to moja opinia jest pozytywna. jakbys potrzebowal zarniki to mam 6000k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Mati a jak miałeś w łapie ten spalony to widać było jakieś ślady przepalenia czy wyglądał zupełnie tak samo jak ten dobry palnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 no wlasnie tu mialem problem bo nie bardzo widzialem roznice... dlatego kazdego z osobna musialem podlaczac zeby sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Nie ma reguly zawsze to nowe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasior Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Jak miałem spalony żarnik to na środku szkła gdzie jest taki jak by pęcherzyk grubszy widać taki mocny mleczny kolor wtedy żarnik jest skończony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Dobra temat ogarnięty , rzeczywiście spalony był tylko palnik .... co prawda wielkich zmian po przepaleniu nie widzę porównując go do nowego ale coś tam jakby lekko bardziej matowe jest ... ogólnie jakbym nie wiedział że się zjarał to na oko bym tego nie stwierdził. Kupiłem ten komplet : Avde.pl : Produkt : H1 5000k zestaw HID xenon We wrocku na Tęczowej 6 (zaraz obok dworca świebodzkiego) .... firma wygląda na konkretną , bez problemu faktura i gwarancja .... postaliśmy chwilę i muszę powiedzieć że obrót mają kosmiczny całe hałdy towaru (chyba sporo puszczają przez neta), ciężko się tam nawet przecisnąć , ale dobry kontakt mailowy ... tzn klepnęłem maila wczoraj czy mają i dzisiaj z samego rańca dostałem info , że leży dla mnie odłożona paczka ... na chwilę obecną polecam , co do ksenonu to poświecimy zobaczymy ile to pożyje lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 kończy się jak jest już czarne, mleko to zazwyczaj początek końca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.