tazunio Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 siemka, dzisiaj bede wymienial zarniki w swiatlach (e46 polift). Musze o czyms pamietac, czy to tylko krecenie srubkami ? Odlaczac aku, czy tylko przetwornice (o ile mozna ja odlaczyc)? napiszcie co wiecie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Przede wszystkim rób to na wyłączonym zapłonie i wyłączonych światłach by Cię nie zabiło !!!. Sama wymiana jest dziecinnie prosta, ściagasz plastykową obudowę z tyłu lampy, przekręcasz obejmę czy jak to sie tam nazywa (w lewo) i wyjmujesz żarnik. Wyciagasz go z mocowania (znów kręcąc w lewo) i utylizacja. Bierzesz nowy - NIE DOTYKAJ SAMEGO ŻARNIKA PALUCHAMI i montujesz w odwrotnej kolejności. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Pomiedzy ściagasz plastykową obudowę z tyłu lampy a przekręcasz obejmę czy jak to sie tam nazywa (w lewo) musisz jeszcze odpiąć przewód wysokiego napięcia. Przekręcasz w lewo pokonując lekki opór aż przeskoczy i do tyłu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 mysle, ze ta tajemna wiedza przyda sie nie tylko mi a wiec stawiajcie "pifka" za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Musisz także odkręcić u góry lampę i lekko ją wysunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 już w piątek założone moje zgrabne roczki zrobiły to bez wysuwania światła ---- ale teraz pytanie nr 2 związane z wymianą: czy po wyminie żarników konieczna jest regulacja świateł? i cz są jakieś specjalne "myki" na regulację takich świateł? tzn. rozumiem, że samochód musi być uruchomiony, aby światła się wypoziomowały, ale czy coś jeszcze.. pytam się bo odnoszę wrażenie, że w czasie wolnej jazdy światła świecą wyraźnie bliżej niż w przypadku szybszej jazdy :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 pytam się bo odnoszę wrażenie, że w czasie wolnej jazdy światła świecą wyraźnie bliżej niż w przypadku szybszej jazdy hehehe, bo jak zapieprzasz to przód się podnosi nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w poradzie było "zaznaczyć markerem pierwotne położenie uchwytów reflektora" jeżeli masz wątpliwości to na diagnostykę - sprawdzą Ci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 wlasnie bylem na diagnostyce i ustawili mi tak, ze wieczorem wszyscy byli malo zadowoleni musialem recznie opuscic na regulacjach niby mialem uruchomiony silnik, swiatla sie wypoziomowaly, a tu ZONK dzisiaj polece na reklamacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.