Jakub_bobi Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Witam serdecznie, zakupilem ostatnio e32 m30b30 auto chodzi ogolnie dobrze ale mam z nim kilka problemów prosze o pomoc: 1)NAJWAZNIEJSZY : przod lata po calej drodze i sa duze a nawet bardzo duze luzy na kierownicy, bylem u mechanika i sprawdzil zawieszenie do wymiany jest dolny lewy wahacz, 2 koncowki drazka kierownicy zewnetrzne i tulejka wspornika. co to moze byc jeszcze ze tak nim buja. 2)w tylnim zawieszeniu na dziurach cos wali taki metaliczny poglos, podobno amorki trzymaja, moze macpreson sie wytkulk? 3)bujanie na obrotach dopuki nie przejdzie za niebieskie pole potem praca jest rowna. A zanim przejdzie za niebieskie pole to tak jakby ktos siedzial i delikatnie dodawal gazu. 4)alternator, po odpaleniu trzeba dodac gazu tak do 3-3.5 tys/obr i wtedy wszystko zaczyna mocniej swiecic w srodku, alternator padl? PROSZE O POMOC.. POZDRAWIAM WSZYSTKICH..I Z GORY DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 1. tuleje na wahaczach 2. tuleje tylnej belki 3. może czujnik temperatury , sonda lambda , przepływka ... musiałbyś posprawdzać 4. regulator napięcia do wymiany , luźny pasek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 bylem u gazownika sonda pracuje, parametry ma dobre, mowil ze przeplywka jest do regulacji i ze zrobi w przyszla srode..zreszte sprawdze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Witam serdecznie i Wesołych Swiat!! Tak odnosnie moich problemow, przy wymianie wahacza i tuleji wspornika zaowazylem ze auto ma sportowe czerwone sprzezyny oraz jakies czerwone tuleje wahaczy gumowe wciskane praska pradopodobnie, teraz bede wymieniac te tuleje wahaczy i koncowki drazkow kierownicy wiec moge liczyc po tej wymianie ktorej zrobie ze nie bedzie auto latac juz po drodze? Co do reszty wymiany to musze to zrobic powoli zeby dac rade finansowo.. POZDRAWIAM WSZYSTKICH i wesołych świąt! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Jesli masz "jakies czerwone tuleje wahaczy gumowe wciskane praska pradopodobnie" to masz poliuretanowe tuleje i wydaje mi sie że nie powinieneś ich ruszać no chyba ze ktoś je nieumiejętnie założył i latają. Poliuretan jest trwalszy od gumy więc jak jest dobrze zamontowany to go sobie zostaw. Co do końcówek drążków to może masz do wymiany właśnie całe drążki? Jeżeli się tak okaże to wymiana samych końcówek może pomóc tylko nieznacznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3er Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Luz na kierownicy często jest winą "styranej" przekładni kierowniczej. Tutaj masz napisane jak można ją trochę skręcić: Johan & Sean's E32 Page --> Suspension & Steering --> Steering box adjustment. Polecam zastosować metodę opisaną na samym dole (energiczne ruchy prawo lewo i dokręcanie śrubki po kilka stopni) ale! dopiero po wymianie wadliwych elementów zawieszenia. Jeżeli nie czujesz sie na siłach to pogadaj z mechanikiem. Pamiętaj aby nie skręcić zbyt mocno - uszkodzisz przekładnię! Jeżeli to nie pomoże --> do wymiany mogą być uszczelki w środku tudzież cała przekładnia. Opcji wiele - na począek tuleje i te pe pozdrawiam[h=1] [/h] 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 ok dzieki wielkie spobuje, to o ile st krecic ta srobka? tak zeby nie uszkodzic przekladni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 są to ruchy rzędu 2-3 stopnie maksymalnie. Ale tak jak Pit3er napisał. Najpierw wszystkie elementy gumowo-metalowe trzeba sprawdzić, drążki i tuleje. To sobie zostaw na koniec bo może być tak, że nic nie trzeba tam ruszać 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_bobi Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Witam Wszystkich! Po wymianie koncowek drazka i tulej wahaczy jest kolosalna roznica na kierownicy niema prawie wogole luzow i auto duzo mniej lata po drodze, ale chcialbym zeby jeszcze mniej sie bujala. I tak jestem juz zadowolony, został mi problem z ta elektyka pytanie_bmw cos rozladowuje mi akumulator ale to juz w innym poscie jest. Dzieki za pomoc !! :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Szukaj zwarcia...Złota rączka elektryk powinien znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bisu Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 sprawdz ladowanie na obc funkcją test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.