Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Moją e39 z m62b35 męczą usterki, za które nie wiem jak się zabrać, aby je wyeliminować. Te usterki to:

-błąd 108-Obwód otwarty ,

-ciągłe napięcie zasilania,

-Błąd 204-EWS 3.3przechowywanie sekwencji losowej,

-Błąd 27-addytywna adaptacja mieszanki (obr.jałowe) bank1,osiągnięty limit kontrolny,

-błąd 32-funkcja ,kontrola prędkości biegu jałowego,

-błąd 26-multiplikatywna adaptacja mieszanki (obc.częściowe),bank 1, osiągnięty limit kontrolny,

-błąd 34-multiplikatywna adaptacja mieszanki.

Może ktoś spotkał się z tymi błędami i je wyeliminował? Za każde info wielkie dzięk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dyziu,pierwsze dwa zrzuty,zacząłbym od świec,albo podmienił cewki,i zobaczył,czy zmienią się korekcje na tych cylindrach,trzeci,jeśli nie masz błędów przepływki,krokowca,to inpie czasami odwala,i tak pokazuje,ale sprawdź rury powietrza,no może to być przepływka,ale to raczej próbowałbym podmienić,i wtedy zczytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyziu,pierwsze dwa zrzuty,zacząłbym od świec,albo podmienił cewki,i zobaczył,czy zmienią się korekcje na tych cylindrach,trzeci,jeśli nie masz błędów przepływki,krokowca,to inpie czasami odwala,i tak pokazuje,ale sprawdź rury powietrza,no może to być przepływka,ale to raczej próbowałbym podmienić,i wtedy zczytać

świece nowe.... cewki spróbuje pozmieniać i zobacze... myślałem że to wtryski może leją??? że takie wychyłki....bo spalanie mam troszke ponad norme(takie moje zdanie) 14,2 w trasie...:oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Podłączę się pod temat. Prośba o wyjaśnienie błędów w AIRBAG, WEBASTO i SILNIK.

[ATTACH=CONFIG]18501[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]18502[/ATTACH]

Proszę również o wyjaśnienie tych motogodzin i wykrzyknika przy ilości (widzę że jest 10x więcej niż w skala przewiduje).

[ATTACH=CONFIG]18503[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Airbag się kiedyś zapalał jak ruszałem fotelem pasażera (zapalał się i gasł, aż w końcu zapalił się na stałe), pogrzebałem przy kablach i wykasowałem w INPie (wer. angielska na pałę) i zgasło. Teraz w ogóle się nie zapala (jak na razie). Do silniczka zaglądnę jak będę miał więcej wolnego i będzie cieplej. Webasto działa i grzeje ale też zaglądnę. A o co chodzi z tymi motogodzinami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73
A o co chodzi z tymi motogodzinami

tym się nie przejmuj

czyli tak,zaśniedziałe wtyki pod fotelem od maty,odepnij kleme,i najlepiej wyczyść,czymś popsikaj te wtyki,obejrzyj,czy jakiś kabel sie nie urywa,co do webasto,po wykasowaniu,błąd powraca?

silniczek krokowy-silnik nie faluje?pierwszy raz wystąpił przy przebiegu ok.191 tyś,drugi i trzeci ok.206 tyś(czwarty nie widać),ile masz teraz?mogą to być stare błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...