tyzen Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Witam! Moją e39 z m62b35 męczą usterki, za które nie wiem jak się zabrać, aby je wyeliminować. Te usterki to: -błąd 108-Obwód otwarty , -ciągłe napięcie zasilania, -Błąd 204-EWS 3.3przechowywanie sekwencji losowej, -Błąd 27-addytywna adaptacja mieszanki (obr.jałowe) bank1,osiągnięty limit kontrolny, -błąd 32-funkcja ,kontrola prędkości biegu jałowego, -błąd 26-multiplikatywna adaptacja mieszanki (obc.częściowe),bank 1, osiągnięty limit kontrolny, -błąd 34-multiplikatywna adaptacja mieszanki. Może ktoś spotkał się z tymi błędami i je wyeliminował? Za każde info wielkie dzięk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 ja tam stawiam na przepływkę. Bo raczej nie sterownik silnika PS. Spróbuj odpiąc przepływkę powietrza na początek, pokasuj błędy i spróbuj odpalić. Jak wywali Ci tylko błąd MFL to jesteś w domu. Jak nie to drugi w kolejności jest przepływ od baniury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyzen Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Dzięki za info! Większość błędów wyeliminowałem, okazało się, że winna była instalacja lpg. Obecnie pozostały mi błędy nr 34 i10. Wrzucam screen z inpy, może coś powiedzą. Dziwi mnie nierówne spalanie cylindrów 3 oraz 5.Świece wymienione były 3 tyg. temu. Po rozgrzaniu różnica jest mniejsza, ale nadal występuje. Czy poprawnie działają sondy? Pzdr [ATTACH=CONFIG]19018[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19019[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19020[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19022[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19023[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19024[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19017[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19021[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 jest dział-diagnoza komputerowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Ale ogólnie pracuje równo czy faluje? Są jakieś dziwne zachowania silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Może lepiej wklej zdjęcie błędów jakie zostały to ktoś powie jeśli takie miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyzen Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Ogólnie auto pracuje dość równo, minimalne wibracje, natomiast dziwią mnie niskie obroty około 500 po rozgrzaniu. Sporadycznie zdarza się, że muszę ją kręcić z rana ze dwa razy zanim odpali. Ogólnie niepokoi mnie ta nierówna praca na 3 oraz 5 cylindrze. Sprawdzałem szczelność dolotu, wszytko ok,odma też ok. [ATTACH=CONFIG]19035[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19036[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19037[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Obstawiam że jakiś czujnik się kończy wału albo wałka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 dżizes,wiecie ile ja trułem Adminowi o dział diagnoza komputerowa?żeby takie rzeczy w kupie były?przenieście ten temat,a co do błędów,sprawdź świece i cewki na tych cylindrach,być może sondy wyłapują jakieś problemy z zapłonem,jeśli błędy dalej będą występować,zainteresuj się sondami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Miałem podobne zachowanie auta ciężko paliło to czujnik wału był ale jak błąd pokazuje tylko sondy to sprawdź może gdzieś kabel się urwał przy którejś z sond u mnie tak było i auto świrowało a potem zalałem świece i już nie odpaliłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.