sicin Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Witam! Dziewczyna postanowiła sprawić mi pod choinkę radio CB, z czego bardzo się cieszę (zacząłem zbierać mandaty...). Będzie to moje pierwsze radyjko - wiem, że najważniejsza jest antena i musi być dobrze dobrana. Przeglądam internet w poszukiwaniu porad od 3 dni i postanowiłem zapytać o zdanie Was:) nie jestem zawodowym kierowcą wiec nie potrzebuję radia za 1000 zł - max cena to 400 zł. Chcę, żeby nie szumiało jak głupie no i zasięg w miarę dobry. Czy taki gotowy zestaw jest/może być dobry - http://www.cb-radio.info.pl/sklep/radiotelefony_cb_radio/zestawy_cb_radio/rid,673.html Proszę o porady:) Pozdrawiam! p.s. przepraszam, jeżeli temat taki już istnieje (szukałem ale nie znalazłem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 słabo szukasz:) po wpisaniu CB radio w szukajce.... na 2 str jest ten temat http://www.maxbimmer.pl/threads/16128-CB-Radio-antena?highlight=CB+radio :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zalezy jeszcze czy chcesz radio na stale, czy przenosne. Nie jestes zawodowym kierowca, wiec dla mnie odpowiedz jest oczywista - przenosne. Antena na 100% i innej Ci nie bede polecal - President Misouri. Jedna hula juz od 3 lat u mnie i nadal jak nowka, odbior super, zasieg super. A z odbiornikow to rozejrzyj sie za Intekiem albo Yosanem (z czego tutaj do przenosnego proponuje Inteka, chyba niecale 200zl kosztuje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...