Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Dziewczyna postanowiła sprawić mi pod choinkę radio CB, z czego bardzo się cieszę (zacząłem zbierać mandaty...). Będzie to moje pierwsze radyjko - wiem, że najważniejsza jest antena i musi być dobrze dobrana. Przeglądam internet w poszukiwaniu porad od 3 dni i postanowiłem zapytać o zdanie Was:) nie jestem zawodowym kierowcą wiec nie potrzebuję radia za 1000 zł - max cena to 400 zł. Chcę, żeby nie szumiało jak głupie no i zasięg w miarę dobry. Czy taki gotowy zestaw jest/może być dobry - http://www.cb-radio.info.pl/sklep/radiotelefony_cb_radio/zestawy_cb_radio/rid,673.html Proszę o porady:)

Pozdrawiam!

p.s. przepraszam, jeżeli temat taki już istnieje (szukałem ale nie znalazłem).

Zalezy jeszcze czy chcesz radio na stale, czy przenosne. Nie jestes zawodowym kierowca, wiec dla mnie odpowiedz jest oczywista - przenosne.

Antena na 100% i innej Ci nie bede polecal - President Misouri. Jedna hula juz od 3 lat u mnie i nadal jak nowka, odbior super, zasieg super. A z odbiornikow to rozejrzyj sie za Intekiem albo Yosanem (z czego tutaj do przenosnego proponuje Inteka, chyba niecale 200zl kosztuje).

Zalezy jeszcze czy chcesz radio na stale, czy przenosne. Nie jestes zawodowym kierowca, wiec dla mnie odpowiedz jest oczywista - przenosne.

Antena na 100% i innej Ci nie bede polecal - President Misouri. Jedna hula juz od 3 lat u mnie i nadal jak nowka, odbior super, zasieg super. A z odbiornikow to rozejrzyj sie za Intekiem albo Yosanem (z czego tutaj do przenosnego proponuje Inteka, chyba niecale 200zl kosztuje).

mam te anteny w 2 autach i naprawde dają radę [-cena ;nowa ok 250 pln:cry:] jedna z anten chodzi w bmw z radiem presidenta [harry 2] a druga w audi z jakimś tanim alanem . wielkiej różnicy pomiędzy tymi zestawami nie widzę.