Gość skasuj Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 A wiec z moim autem nigdy nic sie nie dzialo nigdy nie dymilo itd itp ... Dzis stalem w korku ponad 40 minut , wskazowka temperatury wyszla delikatnie ponad norme na jakies 2 min , ale to mnie nie martwi martwi mni to iz zobaczylem z wydechu ulatniajacy sie dym niebieskawo bialy ... Gdy tylko ruszylem zniknal i juz sie nie pojawil co sie zaczyna rabac ? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpimpx Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 chociaz jestem laikiem i nie znam sie zbytnio na tym, wczoraj stalem w korku ok godziny, nagle tesh podskoczyla mi temperatura i w jednym momencie rozwalilo mi waz chlodnicy. dzisiaj zalozylem nowy, dolalem wody, odpalilem auto i z tlumika pojawil sie ten niebieski dymek. auto nie chcialo palic a jak juz zaskoczylo to nie chcialo wejsc na obroty. z pod uszczelki pod glowica wycieka mi woda z olejem i nie wiem dlaczego zaczely bic koniki. teraz nawet nie odpali. jedno wiem- silnika nie oplaca sie naprawiac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Heh chodzi o to ze ja mam dosyc dlugo juz doczynienia z silnikami M20 i takowego objawu jeszcze nie spotkalem Peknac mi nic nie peklo , kompresje mam idealna , wody mi nie ubywa , oleju tymbardziej , itd itp I to byla taka jedno razowa akcja , ostatnio znowu stalem w korku , po wymianie termostatu wisko sie zalacza idealnie i juz mi sie nie grzeje , i dymu ani widu ani slychu =) poprostu mni to zaciekawilo , co do remontowania silnika heh to wiem ze nie oplacalne Raz ze sa to duze koszta a dwa ze i tak sie szybko rozleci ten silnik po remoncie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Niestety w remont trzeba włożyć z 1000 zł, jednak czemu ma się rozsypać?? Jak remont zrobiony na zajechanym heblu to tak, ale jak silnik w niezłym stanie jednak remont robiony po to, żeby nim jeździć jeszcze długo ( nie mam na myśli 300 000km) to myślę że to dobre rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 1000zl na remont ? to jakis kiepskawy Bo ja kiedys liczac ile wyjdzie remont M20 bo 6 panewka mi zniknela calkiem a nie sie obrocila ... Wyliczylem grubo ponad 2 tys , a rozsypie sie hmm Chodzi mi glownie o szlif walu , a BMW nie lubi szlifu walow ;-) Remont sie nie oplaca bynajmniej ja mowie o E30 , nie mowie o nowszych modelach bo to inna bajka ... ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 uszczelka 52 uszczelka 22 uszczelniacze - 25zł pierścienie 220 zawory 400zł palnowanie i regeneracja 300 zł. O takim remoncie mówię... Jak się widzi krzywki zjechane, to się nie ma co brać, się zgodzę. A czemu ma się rozpaść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.