BASTARS Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 W BMW powiedzieli,ze w tych modelach jeszcze trzeba zaprogramowac. to powiedz nam jeszcze który model silnika masz bo w M47N tego się nie robi wtryski powinny mieć końcowy nr 131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 320D, 150 KM,Rok Prod.2004... jaki to jest model? chyba M47N jak sie nie myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 na 100% i wtrysków nie kodujesz , a jak Ci skasował ktoś przy wymianie za programowanie , to Cię orżneli:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Wymienialem sam. Po ostatniej wizycie w BMW powiedzieli mi w serwisie ze ten Model trzeba kodowac. No trzeba bedzie zmienic serwisanta;)pojade do innego. Wyczyszcze jeszcze zawor ERG i zobaczymy jaki bedzie Efekt-jutro chyba wezme sie do czyszczenia. Jesli chodzi o odme to ja wymienialem przy 130-140tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Darecki Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 ja EGR czyscilem benzyna i super poszlo / byl duzy nagar ale powoli pedzelkiem doczyscilem . jest tam guma w tulei tez jej dlugo nie mocz.:-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 A ja ostatnio miałem tylko ropę pod ręką , powoli to puszczało ale wspomogłem się preparatem na usówanie owadów z karoserii , normalnie pogryzło nagar sekund pięć :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 ERG wyczyszczony troszge byl zasyfiony ale nic nie pomoglo dalejdymi. Rozmawialem z Mechanikiem w innym salonie BMW i powiedzial ze wtryski nie trzeba programowac, ale lepiej by bylo jakby wymieniony wtrysk by sie zaprogramowalo. Podsumowujac nie trzeba ale mozna! Zaczne od zaprogramowania wtryskow, przy okazji sprawdze czy czasem jakis nie leje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 wtryskiwacze się przypisuje do sterownika a nie programuje, ja bym bardziej powiedział że nalezy o zrobić ale jeśli się tyego nie zrobi to dupy nikomu to nie urwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Bylem u dobrego elektronika w Zabrzu-a wiec - na kompie nic nie wykazalo wtryski OK! Brak bledow! Mowi, zeby przegladnac szlauchy, ewentualnie klapy w kolektorze-na jego oko dostaje za malo powietrza i nie spala calej mieszanki. Jak znajde przyczyne napisze. Pozdrawiam Kempes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Darecki Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 moze lac .. jak ci pisalem ja jezdze i nie nazekam powiem . jak ruszam spokojnie i w ciskam pedal rownomiernie nic sie nie dzieje ale jak go dociskam dymi . to jest przczyczyna tego ze w danym momencie podajesz za duza ilosc diesla on tego nie przepala do konca i dymi . pozatym odma .. moja wkreca sie na spokojnie juz od 1.7 tys. wiec atrakcii nie szukam to nie 3.0 zeby asfalt zwijac mam 150w serii obecnie 175 <bmw> zrebakow i powiem ci ze czuc i to jest ok.<bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 (edytowane) mysle ze zlokalizowalem przyczyne.jak widac na zdjeciu wydaje mi sie ze 1 i 4 wtrysk do wymiany. Chyba, ze sie myle. Prosze o fachowa ocene! Edytowane 4 Marca 2012 przez Kempes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 No tu widać, że 4-ka ewidentnie, 1-szy też, ale dwójka tez niewiadomo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 3ka minusuje nadmiar z 4-ki , pierwszy też podlewa ale mniej , trzeba by bodłączyć kompa i sprawdzić po wartościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Jaro nawet mnie nie strasz;). Wystarczy, ze juz te dwa sie klaniaja do wymiany;). Wiesz z doswiadczenia moze czy lepiej uzywke dobra kupic , czy regenerowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Lepiej używkę, ale jak masz pewne źródło. Regenerowane odpadają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Jaro nawet mnie nie strasz;).Wystarczy, ze juz te dwa sie klaniaja do wymiany;). ...w sumie to najpierw wymieniłbym 4 i zobaczył,bo czasami to jeden jest walnięty, a reszta nadrabia i wariacje się dzieją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.