DANIO Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam. Chodzi mi od jakiegoś czasu pomysł po głowie aby wyciąć katy i tłumik środkowy a zostawić końcowy w swojej e46 330D ale jak to będzie czytałem ze wzrośnie moc ale bez jakiś wielkich różnic troszkę jest to odczuwalne ponoć tez jest lepszy dół i góra zmieni się brzmienie wydechu na bardziej sympatyczny dla ucha i jak z tym spalaniem gnojówy wzrośnie czy standard pewnie nie dużo by więcej jadło ale chciałbym wiedzieć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja mam wycięte i jest ok. Spalanie bez zmian, dźwięk trochę bardziej rasowy, bardziej słyszalna turbina. Ogólnie ja to zrobiłem żeby silniczek sobie luźniej oddychał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 no własnie dużo zalet ma ta modyfikacja pod względem oddychania serducha dostaje więcej powietrza to tak jak z ludzkim narządami im więcej krwi i powietrza do serduszka to człowiek dobrze się czuje:))happy_bmw więc jednak coś w tym jest :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 slyszalem o dwoch takich co wycieli i byli zadowoleni ale to nie ludki z ktorymi mam kontakt zeby o to zagadac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Powiem tak, ja mam wycięte obydwa, mój szwagier Sebo tak samo, Bastars ma wywalony środkowy, a więc nie ma problemów. W benzynie to inna bajka, ale w dieselku jest oki, pójdzie Ci to tylko na plus i zawiniesz parę złotych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 wytnij i sam zobaczysz<50-100 zł w dobrym warsztacie za operacje>...na wszelki wypadek zostaw sobie kata i środkowy jakby coś było nie tak;) najwyzej przyspawasz ponownie.....:dance: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 dokładnie bo katy troszkę wartę ze 3-4 stówki będzie do kupki na m -pakiet <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Jak masz dostęp do forum BMW-SPORT.PL lub BMW-KLUB.PL poczytaj sobie tematy ROGERNYSA , gość z tego co widać ma głowę do silników diesla i on poleca wycinkę katów , tak też robił w swoich autach , A mocy mu przybyło jak pojechał do ADT na moda po schamowaniu auta przed programem okazało się że maił z 320d 169Km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 oo widzisz myślę coraz bardziej poważnie o tej modyfikacji :beta: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Wozu kiedyś pisał, że wycięcie tłumika środkowego jest słabym pomysłem bo auto traci parę KM i sporo NM ale dotyczyło to silników wolnossących. W silnikach wysokoprężnych z turbo można to wywalić bez obaw? Czyli czy wycięcie katalizatora, tłumików środkowych nie spowoduje jakichś problemów (kolektor wylotowy, długo, długo nic i tłumik końcowy)? Dodatkowo zaślepienie AGR'u - właściwie działa tylko na biegu jałowym, sporo osób go zaślepia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 w następnym tyg wycinam wszystko i zostaje tylko końcowy, zastanawiam się nad wstawieniem strumienic ale raczej ten pomysł odchodzi mi z głowy <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 wycinam wszystko OK, to daj znać jak to wygląda po zabiegu. Czy nie ma jakichś spadków mocy, dziwnych dźwięków, itd. Ale na wszelki wypadek nie pozbywaj sie od razu tłumików środkowych (tzn. po wycięciu sie ich nie pozbywaj ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Przed laty jak przez moje ręce przewinęło się kilka TDSów to w każdym zawsze katalizator i tłumiki do wywalenia szły, przelot od kolektorów do zderzaka i wszystko było ok, jest lekko świstający dźwięk turbiny słychać ale z ręką na sercu mogę powiedzieć że to lubiłem Śmiało wycinaj, będziesz zadowolony ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 w następnym tyg wycinam wszystko i zostaje tylko końcowy, zastanawiam się nad wstawieniem strumienic ale raczej ten pomysł odchodzi mi z głowy <bmw> ...strumienica to zbędny wydatek. Wstaw same rury i tyle. Zobaczysz będzie dobrze. Spadków mocy nie będzie, jeżeli już to nawet delikatny wzrost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 same superlatywy naczytałem się już na temat tego wycinania na rożnych forach że na pewno wycinam i bez żadnych strumienic sam przelot tylko końcowy zostawię dla tego że od razu po kupnie autka był wsadzany nowy a dla czego to wie tylko "rush" bo mu się przyznałem hehe ze był wieś tuning <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 To też Ci pisałem, że strumienic nie ma sensu dawać. Jak masz nadmiar kasy to daj sobie downpipe ( http://allegro.pl/downpipe-bmw-320d-e46-rura-kolektorowa-katalizator-i1965747583.html ) w miejsce pierwszego kata, a drugi wytnij i tyle. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 aa co to takiego nie nie wiem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 coś nie hula Jara link http://allegro.pl/downpipe-bmw-320d-e46-rura-kolektorowa-katalizator-i1965747583.html To jest coś takiego , gotowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 aa co to takiego nie nie wiem :? ...już poprawiłem, ale tak jak pisze Bastars jest to gotowiec, bez wycinki wykręcaasz pierwszego kata razem z rurą i plecionką i przykręcasz downpipe. Dodatkowo w opisie zachwalają, że wygładzone spawy i idealne dopasowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 tylko ciekawe , czy robią do 330d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Trzeba by do nich maila puścić, ale myślę że tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 ładnie to wygląda ale co to daję ?? wzrost mocy czy lepszy dźwięk?? myślę że nic tylko wygląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 nic po prostu nie musisz się bawić ze spawaniem rur , kontami , przymiarkami itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 ładnie to wygląda ale co to daję ?? wzrost mocy czy lepszy dźwięk?? myślę że nic tylko wygląd Tak jak pisze Bastars nie bawisz się. Po prostu wykręcasz kata z rurą i wkręcasz downpipe. Sam trochę żałuję, że tak nie zrobiłem. Z downpipe wszystko ma pasowac idealnie, a żeby spawając osiągnąć taki rezultat to ze trzy razy będziesz wykręcał i wkręcał z powrotem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Tak jak pisze Bastars nie bawisz się. Po prostu wykręcasz kata z rurą i wkręcasz downpipe. Sam trochę żałuję, że tak nie zrobiłem. Z downpipe wszystko ma pasowac idealnie, a żeby spawając osiągnąć taki rezultat to ze trzy razy będziesz wykręcał i wkręcał z powrotem... ja takiego problemu nie mialem jak wycinalem katy znajomy za***.... spawacz zajelo mu to 40 min z kanalu zrobil to dobrze bez zadnych poprawek wiec nie opaca sie nic kupowac dobry spawacz palnik rura i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.