latopyrz22 Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam dzisiaj odkryłem że z mojej Buni 318is m42 wycieka olej miedzy silnikiem a skrzynią biegów. Moje pytanie co mogło spowodować takie dolegliwości i co jest do wymiany. [ATTACH=CONFIG]17391[/ATTACH] i jeszce jedno jaki olej i ile wchodzi do skrzyni biegów i przekładni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 najprawdopodobniej uszczelniacz!!! ale czy wału (od silnika) czy wałka (od skrzyni strony) to niewiem musisz ściągnąć skrzynie i zobaczyć!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 olej pojawia sie od stony silnika i również od strony wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 ale ten olej co leci na łaczeniu silnika i skrzyni to jest olej silnikowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 niewiem to Ty powinieneś wiedzieć ale ten olej co leci na łaczeniu silnika i skrzyni to jest olej silnikowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 chodzi mi o to ze jak jest walniety ten uszczelniacz to olej gubi silnik czy skrzynia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 albo silnik albo skrzynia !!! uszczelniacz jest od strony silnika jest i od strony skrzyni!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 witam, masz 3 możliwości olej silnikowy, olej przekładniowy albo płyn hamulcowy z wysprzęglika hydraulicznego sprzęgła. Proponuję wziąć na palec i powąchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 już się trochę dowiadywałem i mi dobrzy ludzie podpowiadali żeby sprawdzić kolor nalepki na skrzyni jak pomarańczowa do lać ATF a jak bez nalepki to przekładniowy.tu mam problem wyjaśniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 jeżeli chodzi o dyfer to wygląda tak jak się mylę to poprawcie mnie. dyfer ze szperą: SAF-XJ (75W90) Dyfer bez szpery: SAF-XO (90W140) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 tylko jeszcze muszę sprawdzić czy mam szperę ale chyba w tych modelach nie wychodziły. pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Mam małe pytanie w którym miejscu znajduję się tabliczka na dyferencjale, byłem pod autem i nie mogę jej znaleźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Znalazłem tabliczkę przełożeniem dyfra i jest u mnie 3.45 ale przed tymi cyframi jest jeszcze jedna cyfra ''6'' lub "o" albo coś podobnego bo nie mogę tego odczytać.Wie ktoś co to może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 jak masz szpere to przed cyframi z przelozenia powinna byc literka"S",a jak nie podnies auto na lewarku jedna strone,wrzuc pierwszy bieg i sprobuj przekrecic kolem,jak nie dasz rady przekrecic to szpera jest,jak przekrecisz to nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 a olej 90w140 to raczej olej do dyferencjalu ze szpera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 muszę zobaczyć ale z tego co mi wiadomo jak podniosę auto to raczej nie przekręce koła bo bedzie na biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 znalazłem na innym forum . ktoś napisał żeby sprawdzić czy się ma szperkę trzeba podnieść koło ale sprawdzać na luzie. a ktoś inny znowu żeby to zadziałało to bym musiał mieć szperę 100%. I juz sam nic z tego nie wiemlolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.