bmwe36 Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 witam problem mam tego typu iz wczoraj wymienialem szczeki od recznego po zakoniczeniu pracy z niewiadomycz przyczyn zaczela mi szwankowac elektronika mianowice przestal mi dzialac centralny opuszczanie szyb swiatla pozycjne tyl przud oswietlenie bagarznika i kabiny nie wiem co jest grane . zlokalizowalem jie sa to bezpieczniki 7,22,33,37 ale gdy chce wymienic odaru sie przepala ino sie stykna ze blaszkami ze skrzynki dwa dni wczesniej montowalem xenony ale dwa dzi bylo bez problemowo ino jak robilem reczny moze to zbiek ale nie wiem jak zlokalizowac zwara !!!!dziekuje<bmw><bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 ręczny napewno nie ma nic do tego,szukaj zwary w tym co robiłeś przy lampach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Na początek popracuj nad ortografią i znakami interpunkcyjnymi bo twój post brzmi jak słowotok wypluwany z usta głąba bez szkoły! "Zasady dodawania postów: pkt 2. Post musi być napisany w sposób przejrzysty i sensowny. Wystarczy używać prostych i krótkich zadań. Słowotok również kwalifikuje post do usunięcia. Ale do rzeczy: Skoro problemy zaczęły się po włożeniu ksenonów to jest duża szansa, że te dwa dni, o których piszesz spowodowały przepalenie/stopienie się izolacji na jakiejś wiązce co powoduje zwarcie. Zacznij od wiązek do których podłączyłeś xenon'y. P.S. W powitaniach tez twojego posta nie widzę..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwe36 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 witam dzięki za poprawę ortografii hehe.... a czy jest to możliwe ze mógł sie przełącznik świateł w jakiś sposób zjarać bo na xenonach jeżdżę i długie dzialaja a jak spróbuje podpiac bezpiecznik np 33 słychać prace silniczków ustawiania lamp a bezpiecznik iskrzy i ponim .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 7.Zamek centralny / Centralny zespól sterowania 22.Przełącznik świateł 33.Moduł sterowania nadwozia / Boczne światła / Światło tablicy rejestracyjnej / Przełącznik świateł / Tylnie lampy / Lampy wewnętrzne 37.Wyrównanie reflektora / Boczne światła / Światło tablicy rejestracyjnej / Tylnie lampy / Lampy wewnętrzne / Przedział dla pasażerów / Układ wycierania mycia A próbowałeś odpiąć xenony? Czy bez ich podłączania bezpieczniki się również palą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwe36 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 tak próbowałem nic nie dało najdziwniejesze jest to ze one pala długie tez i przeciw mgielne tył działaj a tak reszta nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Tak próbowałem i nic nie dało. Najdziwniejsze jest to, że pala się też bezpieczniki od długich, a dzisiaj spaliło też tylne przeciwmgielne. Reszta OK Jak dla mnie tak napisany (przeredagowany) post jest bardziej czytelny. trochę się bardziej postaraj. Będzie łatwiej zrozumieć o co kaman W takim wypadku pozostaje sprawdzanie każdego obwodu po kolei. Przede wszystkim pooglądaj izolację przewodów od tych wiązek tam gdzie jest to możliwe. Możesz też się pokusić o obejrzenie przyłączy do skrzynki bezpieczników - od dołu skrzynki. Może zwarcie jest gdzieś tam. Tylko rób to delikatnie żebyś czegoś nie pourywał Jak dla mnie winne są xeneony. Pamiętaj, że przetwornice daja b.duże napięcie. Drobne zwarcie w instalacji przy zwykłych żarówkach nie powodowało problemów ale prze xenonach mogło coś polecieć bardziej. Np. przepalone izolacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwe36 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 hehe ale analfabeta zemnie !!! xennony sie świecą normalnie długie swiatla tez i przeciw mgielne tylne również . a jest to możliwe ze przełącznik świateł nawalił ??? w jakimś stopniu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 No widzisz. Z Twojego posta skumałem ze bezpiecznik od przeciwmgielnych tylnych też Ci się spalił. Dlatego właśnie warto spokojnie przemyśleć co się chce napisać, a potem to napisać. A co do przełącznika to raczej nie jest to bo nie był byś w stanie włączyć świateł albo działały by tylko przednie/tylne lub prawa/lewa strona. Z opisu wynika że światła działają więc to raczej nie on. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwe36 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 wiec wiec będę szukał w kablach może sie coś przepaliło , a czy z tyłu jak wymieniałem te szczeki to czy gdzież mogłem jakiś kabel uszkodzić ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Nie ma takiej opcji. Gdybyś miał tarczo bębny to jedynie mógłbyś zrobić zwarcie czujnika zużycia klocków hamulcowych ale to spowodowałoby zapalenie się lampki na desce rozdzielczej. Po prostu zbieg okoliczności z ta wymianą szczęk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 na 99% masz gdzieś ztopioną wiązkę bo dużo elementów jest na zwarciu szukaj w wiązce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwe36 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 aha .. mam tarczo bębny w mej buni .. mam tez takie manko jak rozebralem obudowę z pod kierownicy sa tam wiaski kabli jakies luzine wogule bajzel byl tam alerm zamontowany wypiołem go bardzo dawno bo i tak nie funkcjonował tak jak powinien i nie rozdzielilem kabi zostawilem tak jak jest , jest to możliwe ze jakiś kabel z tych wiązek cos mógł narobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwe36 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 a czy mógł mi paść rezystor od tych funkcji czy coś w tym rodzaju??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 a czy mógł mi paść rezystor od tych funkcji czy coś w tym rodzaju??? do tych urządzeń niema żadnego rezystora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwe36 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 od czego mam zacząć ?? gdzie zacząć szukac ??? od jakich wiązek i gdzie je znajdę ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 zacznij od urządzeń gdzie pali się bezpiecznik i tu dwie możliwości albo zaczniesz od strony skrzynki bezpiecznikowej lub od miejsca końcowego za które odpowiada ten bezpiecznik np. lampa i po kabelku zasuwasz do tyłu zabawa jest dla cierpliwych a dobrze jak byś miał pojęcie o elektryce bo można ułatwić sobie szukanie rozpinając niektóre rzeczy i wpinając w obwody omomierz wtedy wiesz kiedy zwarcie znikło i nie niszczysz bezpieczników ewentualnie autko do elektryka i znajdzie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 pod kierownicy sa tam wiaski kabli jakies luzine wogule bajzel byl tam alerm zamontowany wypiołem go bardzo dawno bo i tak nie funkcjonował tak jak powinien i nie rozdzielilem kabi zostawilem tak jak jest Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jeśli tak, to ja zacząłbym od tego co napisałeś. Zdejmij plastiki spod kierownicy i poizoluj te kable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jeśli tak, to ja zacząłbym od tego co napisałeś. Zdejmij plastiki spod kierownicy i poizoluj te kable. Dokładnie, tak jak Patryk napisał - na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc. dobrze jak byś miał pojęcie o elektryceJak się znasz to próbuj, ale jak nie masz o tym pojęcia to ja, na Twoim miejscu, podjechałbym do elektryka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwe36 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 witam zrobilem w pewnym stopniu . polikwidowałem z z wiazki od bagarznika wszystkie przerwane druty (cala wiazka byla przerwana i zwarta razem ) w dodatku jeszcze sie okazalo ze po sciagniecu obudowy pod kierownica tez byla zwara poprzedni wlascicel ni podeszet powaznie to montazu alarmu wszystko wypiolem i podpiolem na orginal , ale mam dalej problem mianowice bezpiecznik nr 7 ktory odpowiada za centralny i chyba nie tylko ba jak wyciagne kluczyk swiec mi sie deska roziddzielcza i oswietlenie z tablicy , wyjme ten bezpiecznik gasnie nie dziala centralny a cale oswietlenie dziala normalnie po przekreceniu przelacznika oswietlenia na 1 swieca pozycje i deska ... wiec w czym zecz ze jak daje bezpiecznik nr 7 po wyjeciu klucza swiec deska i oswiet z tabliocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwe36 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 dopiero dzis moglem co kolwiek robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 możliwe że masz także brak minusa sprawdz przewody pod kierownica które sa przykręcane do karoseri chyba brązowe bo jest opcja że przez deskę zamyka ci się obwód i świeci wygląda na to ze zwarcia wyeliminowałeś także zostaje jeszcze taka opcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwe36 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 ok . zobaczę jutro , jakieś kable brązowe byly przykręcone do obudowy auta a od obudowy gdzie powinny isc jeszcze te kable .. a sa jeszcze jakieś inne opcje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Obudowa to po prostu masa. Rzuć okiem pod kolumną kierownicy i w okolice stacyjki. Może gdzieś tam tkwi jeszcze problem? Sprawdź czy kolumna jest uziemiona. P.S. We wiązkach w BMW wszystkie brązowe kable masz masowe. Robiłem parę rzeczy w elektryce E30, E36, E34, E32 i we wszystkich były masowe w kolorze brązowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Sprawdź też masę w bagażniku skoro tam taki bałagan był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.