Stasiek530d Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam, czy znany jest komuś ten temat? dziś nasłuchałem sie jak to w dieslach lubią sie urywac i wpadać do silnika.Na sobote szykuję operacje usuwania tych blaszek, czy ktoś z was już działał w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Na ten temat było już bardzo dużo na forum wystarczyło poszukać (jakieś 5 sekund by zajęło ) http://www.maxbimmer.pl/search.php?searchid=1526483 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 u mnie jest brak wyników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek530d Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 u mnie też nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Nie wiem czemu link nie działa , ale wystarczy wpisać w wyszukiwarce : kolektor klapki i wyskakuje z 10 tematów o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Nie wiem czemu link nie działa , ale wystarczy wpisać w wyszukiwarce :kolektor klapki i wyskakuje z 10 tematów o tym. jest jest wszystko tylko jak kolega wpisywal blaszki to raczej nic nie znalazl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek530d Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 dokładnie... dzięki bardzo poczytam trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eko-vit1 Opublikowano 21 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 wy....b te "bladzki" przerabialem temat: -2 tloki - 5 zaworow -glowica zrypana 4000pln kosztowal temat... bez przepustnic chodzila b. dobrze,mozna kupic kolektor bez przepustnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek530d Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 na sobotę planujemy zrobić to z kumplem w mojej i u niego w e46 tez 3.0d, zobaczymy jak pójdzie z tego co widziałem i czytałem filozofii żadnej nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek530d Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 3h roboty i operacja zakończona powodzeniem u kumpla w e46 3.0d manual2003 nie było o dziwo , jakby któryś z kolegów też chciał usuwać to służę pomocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 u kumpla w e46 3.0d manual2003 nie było o dziwo. ...bo już je ktoś wcześniej wywalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 czym zaślepiliście otwory ? śrubki i 2 nakretki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Ja dałem śrubkę i 2 nakrętki samokontrujące, ale dałem je od zewnętrznej, a od środka poszła główka śrubki, a więc nie ma szans na nieplanowane remonty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek530d Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 ...bo już je ktoś wcześniej wywalił własnie nie kolektor jest inny całkowicie w tych miejscach więc nie we wszystkich są Kosa ja wkręcałem wkręta 5mm z klej specjalny nie pamietam nazwy to co wystawało to odcinałem gumówką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 własnie nie kolektor jest inny całkowicie w tych miejscach więc nie we wszystkich są Kosa ja wkręcałem wkręta 5mm z klej specjalny nie pamietam nazwy to co wystawało to odcinałem gumówką ...no to powiem Ci, że mnie zaskoczyłeś, bo że nie występowały w automatach e39 to wiedziałem, ale w e46 chyba były we wszystkich. Może ktoś zmienił kolektor i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek530d Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 gdzieś kiedyś czytałem na jakims forum i po 2002r nie we wszystkich były, kilku gości pisało tak o swoich jeden miał 2 nie;) ale warto to sprawdzić niż potem płakać teraz to juz przynajmniej wiem jak sprawdzić bez rozbierania auta.Jeszcze taka jedna operacja mnie czeka u ojca w aucie ale to za jakis czas bo nie ma go teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 zabiore sie za to przy okazji wymiany świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek530d Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 (edytowane) i pojawił się problem nie wiem czy to ma jakiś związek z usunięciem tych klapek..ale auto straciło na mocy wczoraj chciałem przyspieszyć to był meeeega mułem w pewnym momencie myślałem że mi turbo padło ale słysze chodzi .... jechał max do 80km/h w pewnym momencie mmyślałem , że to paliwo albo filtr póżniej jak stałem na postoju ok pół h to jak ruszyłem nagle zaczął jechać, wymieniłem filtr paliwa było ok =tak tylko mi się wydawało.Dzisiaj wracam z pracy dalej to samo, obroty max do 3 tys i nie chce jechać.. czy ktos miał podobny problem po usunięciu tych blaszek lub ogólnie ? jak auto stoi na postoju i dodaje gazu to wkręcia się normalnie ale max do 3tys/obr. dodam jeszcze że pojawił się od kilku dni dziwny dzwię,k jakby buczenie przy przekręceniu kluczyka podczas grzania swiec , dźwięk ten dobiega jak by spod spodu od strony kierowcy.. nie wiem dokładnie czy siedzenia czy nóg . Edytowane 30 Listopada 2011 przez Stasiek530d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 zapodaj co i jak, bo mam w planie to robić w n47d20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nollan Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Niee jestem specem ale moze to byc pompa pod progowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 i pojawił się problem nie wiem czy to ma jakiś związek z usunięciem tych klapek..ale auto straciło na mocy wczoraj chciałem przyspieszyć to był meeeega mułem w pewnym momencie myślałem że mi turbo padło ale słysze chodzi .... jechał max do 80km/h w pewnym momencie mmyślałem , że to paliwo albo filtr póżniej jak stałem na postoju ok pół h to jak ruszyłem nagle zaczął jechać, wymieniłem filtr paliwa było ok =tak tylko mi się wydawało.Dzisiaj wracam z pracy dalej to samo, obroty max do 3 tys i nie chce jechać.. czy ktos miał podobny problem po usunięciu tych blaszek lub ogólnie ? jak auto stoi na postoju i dodaje gazu to wkręcia się normalnie ale max do 3tys/obr. dodam jeszcze że pojawił się od kilku dni dziwny dzwię,k jakby buczenie przy przekręceniu kluczyka podczas grzania swiec , dźwięk ten dobiega jak by spod spodu od strony kierowcy.. nie wiem dokładnie czy siedzenia czy nóg . ...jeżeli chodzi o nie wkręcanie się na obroty to nie wiem, ale buczenie spod podłogi to na 100% pompa paliwa. Miałem to samo, zaczęła buczeć, a kilka dni później padła totalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Stasiek z Wro jesteś? Mogę Ci fure pod kompa podpiać i sprawdzimy co jej dolega... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Według mnie to również pompa paliwa zapewne już umiera i nie podaje odpowiedniego ciśnienia co powoduje mułowatość i obroty do 3 tyś U *mnie po wywaleniu klapek nie ma żadnej różnicy w pracy silnika Myślę że powinieneś podpiąć auto pod kompa *KOMP WSZYSTKO POKAŻE ** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek530d Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Stasiek z Wro jesteś? Mogę Ci fure pod kompa podpiać i sprawdzimy co jej dolega... tak mieszkam niedaleko, więc mogę podjechać do Ciebie napisz na prv Swój tel. to zadzwonie ok....kurde po prostu jak wczoraj siedziałem na innych forach to zamknąłem kompa takich różnych żeczy sie naczytałem,że się załamałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 składałeś na nowych uszczelkach czy stare były oki ? przy niskich temp słysze jak mi webasto dogrzewa z okolicy nóg kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.