łysy 76 Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Witam !! Posiadam auto bmw e90 seria 3 z 2005 r i mam problem z drugim kluczykiem - nie działa centralny nie otwiera i nie zamyka samochodu.Natomiast normalnie nim odpalam!!!!!!!!!Znajomy mi powiedział że w środku jest akumulatorek i się rozładował i muszę go naładować najlepiej przejechać autem gdzieś daleko około 300 km . Nic nie pomogło !!!!!!!! Czy ktoś może mi pomóc albo coś poradzić? Z GÓRY DZIĘKUJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 nie wiem jak w twoim kluczyku, ale zwykle w kluczykach jest okrągła bateryjka, pewnie ona siadła... u zegarmistrza lub w jakimś butiku z ******łami w supermarkecie znajdziesz taką bateryjkę za około 15zł pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 a nie koduje się go,jak np.w e39? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy 76 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Ten kluczyk podobno ma akumulatorek i nie można go rozebrać. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 chodzi mi o pilota,immo będzie działać,ale pilot nie,trzeba go zakodować,w e39 tak można,dlatego pytam,czy tu też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 A więc sytuacja jak w e46. Kluczyk trzeba rozciąć nożykiem. Sprawdzić jaki akumulatorek jest w środku. Kupić nowy i wymienić. Trzeba go wlutować. Poszukaj gdzieś ostatnio był temat o tym (Forest go zakładał). Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 w e90 kluczyk sie w stacyjce raczej nei laduje no bo niby jak jak jest cały plastikowy? Wg mnie bateria do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 ja bym na twoim miejscu zadzwonił do serwisu i się dowiedział jak to jest w e90 z tym twoim kluczykiem;):lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy 76 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 W poniedziałek zadzwonie do serwisu jak powiedzą że trzeba zakodować to spróbuje sam !!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 nawet gdyby akumulator tam był to potrafią też czasem paść i wymagają wymiany. Z tego co widzę (nie wiem który rok i w jakim wyposażeniu) to masz baterię nie akku - 3,2V, więcej tutaj - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=165417 telefon do serwisu to dobry pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 w e90 kluczyk sie w stacyjce raczej nei laduje no bo niby jak jak jest cały plastikowy? Słyszałeś o takim zjawisku fizycznym jak indukcja elektromagnetyczna? Jeśli nie, to nie pisz bzdur.Ten kluczyk podobno ma akumulatorek i nie można go rozebrać.Pozdro Jak ze wszystkim na świecie kluczyk też da radę rozebrać ptanie czy da się go później złożyć Na Twoim miejscu zacząłbym od próby zakodowania kluczyka. To jest najprostsze i najmniej inwazyjne. Jeśli to nie zadziała dopiero kombinowałbym z akumulatorem. Zaznaczam w tych kluczykach jest akumulator i włożenie baterii zamiast aku może zniszczyć doszczętnie kluczyk. Zakup nowego to kwota od 500 najmniej ale raczej ten koszt będzie oscylował około 1000zł. Jeśli nie poradzisz sobie z wymianą, pisz na PW. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Energy Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 To i ja podepne sie pod temat.. Tez mam problem z kluczykiem tylko w E46. Mianowicie moge otworzyc drzwi z pilota oraz samym kluczykiem ale niestety nie moge przekrecic i odpalic stacyjki. Natomiast klucz serwisowy dziala idealnie. Dodam ze klucz z pilotem nie jest ani krzywy , ani nigdzie wyszczerbiony i na oko jest odbiciem klucza serwisowego....Co to moze byc????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 czyli coś go blokuje mechanicznie?nie idzie przekręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Energy Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 czyli coś go blokuje mechanicznie?nie idzie przekręcić? nie mam pojecia. Patrzylem w stacyjke niby nic tam nie ma. Ale znowu gdyby cos go blokowalo to serwis tez by sie nie przekrecal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 wyrobił się,rozmawiałem z gościem,co dorabia klucze do aut(dobry jest)i powiedział mi,że przychodzą ludzie dorabiać,bo jak zamówili klucz z serwisu,to nie pasował:bag:, chodzi o to,że kluczyk,wraz ze stacyjką,wyrabiają się,i nowy klucz,już nie chce pasować(wtedy niszczą go,ale i tak musisz zapłacić:bag:),a u ciebie być może,klucz wyrobił się bardziej ,serwisowy pasi,a ten nie(teoretyzuje,ale coś w tym może być) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 indukcja elektromagnetyczna Dokładnie - gdybyśmy dostali końcówkę VIN to można zerknąć co tam jest - akku z indukcją, czy bateria - jak w większości A kodowanie nie boli, nie jest zbyt skomplikowane i bardziej i tak nie zepsujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.