Gość Mordulec Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Jak w temacie mój termostat najwyraźniej się rozleniwił i chyba jest w połowie otwarty , przez co mój maszinen się dłużej nagrzewa a co za tym idzie jego apetyt na bajurkę się mocno zwiększył Jutro najpewniej się za to zabiorę , robota wygląda na dość prostą czyli zdjąć rurę od dolotu , zrzucić wąż , odkręcić 4 śrubki od obudowy termostatu przy pompie , wymienić termostat i poskładać Czy ktoś już to przerabiał i orientuje się czy po drodze trafiają się jakieś niespodzianki ?? Z góry dzięki za info :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 trzeba miec gieta 10 bo wewnwtrzna dolna sruba jest glebiej ukryta, ja zmienialem w zeszla zime , okazalo ze mialem trzasnieta ta plastykowa oslone termostatu, zakupilem za 65 zeta aluminiowa teraz i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 trzeba miec gieta 10 bo wewnwtrzna dolna sruba jest glebiej ukryta, ja zmienialem w zeszla zime , okazalo ze mialem trzasnieta ta plastykowa oslone termostatu, zakupilem za 65 zeta aluminiowa teraz i jest git Masz na myśli 10tkę na jakimś przegubie albo dwóch ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Hmm... gięta to może oczko odsadzone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 temat dawny , uzywalem taka sprezynowa przedluzke do grzechotki , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Ok termostat wymieniony , poprzednio siedział 85 stopni który wg katalogu jest do aut z katem , założyłem 95 bo taki wg katalogu leci do aut bez kata i teraz trochę mi wskazówka poleciała w prawo jakieś 3mm od pionu ale trzyma się równiutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 3mm poza pion-mnie by to denerwowało:) Mordulec a jak teraz przebiega nagrzewanie silnika?Tak jak poprzednio?3km i "pion"?O spalaniu możesz już coś napisac?Średnia vbr1 spadła trochę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 3mm poza pion-mnie by to denerwowało:)Mordulec a jak teraz przebiega nagrzewanie silnika?Tak jak poprzednio?3km i "pion"?O spalaniu możesz już coś napisac?Średnia vbr1 spadła trochę? Fakt trochę wkurza taka odchyłka , ale temperatura dochodzi do 99 stopni na kompie otwiera się termostat , załącza wisko i wszystko jest ok Jeszcze nie sprawdziłem czasu nagrzewania , bo wczoraj tylko wymieniłem i auto już było nagrzane po odpowietrzaniu , zaraz będę leciał na miasto to sprawdzę w jakim czasie się nagrzewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 ja tez mam ten terostat , wskazowka stoi tak moze 1mm w prawo , powiem , ze nagrzewa sie bardzo szybko okolo 3 do 4 km , dodatkowo musialem wymienic kruciec oslone termostatu mialem widoczne spekania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Moim zdaniem może to być też wina błędnie wskazujących zegarów , dla przykładu na poprzednim termostacie gdzie było niby 85 stopni to stojąc w korku wskazówkę miałem niby w pionie ale z tendencją do minimalnej odchyłki jakiś 1mm w prawo , kreska ze wskazówką niby się pokrywały. A teraz wskazówka jest wyraźnie przesunięta w prawo , ale celowo bumę podpięłem pod kompa i temperatura dochodziła do 99-100 stopni i leciała w dół jak się załączało wisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 29 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 No to buma po starcie z zimnego wróciła do normy 3km i silnik nagrzany a wskazówka tak jak wczoraj przy odpowietrzaniu 3mm za pionem i się tego trzyma Zobaczymy jeszcze na trasie jak to będzie wyglądało bo w tej chwili przejechałem raptem 9km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 3mm poza pion-mnie by to denerwowało:) U mnie była wychylona o ok. 1mm i mnie denerwowało, a czasami po postoju potrafił wskoczyć na 3/4 skali (po chwili się "chłodził"). A mój poprzedni mechanik stwierdził, że ten typ tak ma... Podjechałem do kumpla, podpiał pod kompa - pokazał błąd, że za wysoka temperatura. Wymieniłem termostat na 88 (miałem 92) i wisko i teraz dochodzi do pionu i tak stoi (wskazówka zawsze dotyka linii). Także kontroluj (zwłaszcza jak już się zrobi ciepło), bo to dość duża odchyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Wymieniłem termostat na 88 (miałem 92) i wisko i teraz dochodzi do pionu i tak stoi (wskazówka zawsze dotyka linii). miałem identyczne i też wymieniłem na 88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 No i spalanie poleciało sporo w dół po wymianie termostatu , przy walniętym dobiłem do około 16-16,5L a w tej chwili wychodzi około 13,5L Przy okazji wymieniłem też korek od zbiorniczka wyrównawczego bo jednak ten stary chyba miał już wyrobione te oringi w każdym razie chyba nie trzymał ciśnienia u trochę płynu zgubiłem w każdym razie teraz jest funkiel nówka korek i jest elegancko czas nagrzania silnika do pionu to jakieś 3-4km w zależności ile świateł po drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.