Pafcio Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Witam, przejrzałem wszystkie wątki na ten temat (tak mi się przynajmniej wydaje i zdecydowałem się napisać na forum, gdyż nie mogłem znaleźć wątku, który opisywałby mój problem. Wskaźnik poziomu paliwa w moim modelu (e36 318i M43 Limousine (1995) chyba lekkiej schizy dostał. Po każdym odpaleniu silnika pokazuje mniejszy poziom paliwa. Chciałbym od razu wyjaśnić, że dzieje się tak po przejechaniu ledwie kilku kilometrów a poziom spada BARDZO zauważalnie. Największy skok (różnicę) zauważyłem dzisiaj, gdy włączyła się kontrolka rezerwy. Podjechałem pod dom. Po około godzinie wróciłem do auta. Kiedy odpaliłem silnik wskazówka pokazywała już POŁOWĘ rezerwy. Pukanie i stukanie we wskaźnik nie przynosi efektów (niektórzy użytkownicy mieli to szczęście, że takie 'zagranie' wystarczyło) ;( Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie i porady. Pozdrawiam Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszeks_88 Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Z tego co zrozumialem to jest wszystko Ok. W swoim mam tak samo jak jezdze i mam np 20litrow, to jak odpale za ok 1godz, to przez chwile pokazuje 10litrow, pozniej wzrasta do 15litrow, i po ok 5min dochodzi do swojego poziomu 20litrow "minus litr ktory juz wyjezdzilem, zanim szczalka doszla do swojego poziomu".Chyba ze masz jakis glebszy problem, ale nie napisales ze sie cos dzieje podczas jazdy, ze skacze, wzrasta.... ??Wszystkiemu winne sa ceny paliw, tankujesz za 50zl i wlewasz 9litrow....... Buhaha.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 u mnie potrafi skoczyć z 20l na rezerwę, by po chwili znów się podnieść (wtedy są największe skoki) na pozostałych pozycjach lubi sobie poskakać o ok. 10l najlepiej jest jak zatankuję na max to wtedy nie drgnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 18 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 hmm wydaje mi sie ze macie ten sam problem, zasniedzialy potencjometr w zbiorniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pafcio Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 (edytowane) Od 30 km jeżdżę na ZERO (wskaźnik już nie wstaje w ogóle). W bagażniku mam w zapasie 5l. Zobaczymy ile ujeżdżę 'bez paliwa' .. ;D i wszystko chyba wskazuje na to, że jest to właśnie wina potencjometru jak zauważył kolega majster_e30. Jest sens wymieniać? Edytowane 18 Listopada 2011 przez Pafcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 19 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-3-e36-316-318-320-325-m3-3-0-nowa-i1908727029.html mysle ze to nie jest az tak drogo:) decyzja nalezy do Ciebie ale ja dokladnie bym to sprawdzil - zmierzyl rezystancje multimetrem przy max i min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pafcio Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-3-e36-316-318-320-325-m3-3-0-nowa-i1908727029.html mysle ze to nie jest az tak drogo:) decyzja nalezy do Ciebie ale ja dokladnie bym to sprawdzil - zmierzyl rezystancje multimetrem przy max i min Będę miał na uwadze. Serdeczne dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 a mi po jeździe na torze Redeco z 10L czyli prawie rezerwuaru:) wskoczyło po 2 godz prawie pół baku:) niektórym pokazywałem nawet:) ale potem jak spadł to drastycznie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 wychodzi "jazda na kropelce" i tankowanie za 5 dych Za niski stan paliwa to zajeżdżanie pompy ...ale przy dzisiejszych cenach Pb :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pafcio Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 wychodzi "jazda na kropelce" i tankowanie za 5 dychZa niski stan paliwa to zajeżdżanie pompy ...ale przy dzisiejszych cenach Pb :cry: Kupiłem auto niecałe dwa tygodnie temu. Nie wiem jak tankował poprzedni właściciel ale do biednych nie należy :lol:. Może nawet nie wiedział że coś jest walnięte tylko dolewał Osobiście nigdy nie tankuję na kropelkę.. W tej chwili zrobiłem już prawie 60km na całkowitym ZERO..pytanie_bmw i wskaźnik nie wstaje w ogóle...zobaczymy...dopiero jak całkowicie opróżnię bak będę mógł zatankować określoną liczbę litrów i zobaczę wtedy co pokaże wskaźnik i ile przejadę na powiedzmy 30l .. Wtedy podejmę decyzję czy wymieniać pompę czy po prostu tankować określoną liczbę i za każdym razem resetować licznik .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 20 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 mysle ze wymiana tej plytki przmocowanej do pompy paliwa i odpowiedzialnej za wskazywanie poziomu paliwa pomoze Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pafcio Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Okazuje się, że wskaźnik 'oszukuje' o jakieś 6 litrów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pafcio Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Super. Dzięki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 z tym wyjeżdżaniem do końca paliwa to bym uważał bo moga pojawić się nowe problemy jak z dna zassie to co nienajlepsze w zbiorniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pafcio Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Dzięki za cenną uwagę . Jak na razie wszystko gra i buczy. Dolałem paliwa i chodzi ;D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Moim zdaniem pompka do wymiany, ale jeśli to w ostateczności nie zda egzaminu to wtedy zostaje to urządzenie w drugiej części baku które odpowiada za przelewanie z jednej strony do drugiej. Ono też ma potencjometr. Wskaźnik poziomu paliwa nie opiera się jedynie na wskazaniu samej pompki. Wymień ją i wtedy będziesz wiedział...Ja miałem podobne problemy ze wskazaniami i czasami w ogóle nie przelewał, wymieniłem tą ''pompkę'' odpowiadająca za przelewanie z drugiej połowy zbiornika za kierowcą i gitara... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.