kapi520i Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 (edytowane) Witam. Problem polega na tym ze silnik po odpaleniu gdy jest zimny pracuje normalnie trzymając właściwe obroty. w pewnych momentach obroty spadają do 800tys. i podchodzą do 1000tys. natomiast gdy się rozgrzeje silnik gaśnie.. w trakcie jazdy nie ma tego problemu gdyż tylko i wyłącznie dzieje się to wtedy gdy nie dodaje gazu i silnik pracuje na obrotach jałowych. Czy ktoś ma jakieś sugestie przez co to jest spowodowane? http://www.maxbimmer.pl/images/smilies/pytanie_bmw.gif pozdrawiam Edytowane 19 Listopada 2011 przez kapi520i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Popraw temat bo Ci problem wyladuje w koszu/ 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapi520i Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 czy może być to filtr paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Jedź na kompa i zobacz co tam wyskoczyło Przyczyn może być co najmniej kilka. A auto wkręca się normalnie na obroty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 28 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Hmmm...podobne objawy miałem kiedyś w e30. Najpierw wymieniłem silnik krokowy. Nie pomogło więc wymieniłem przepływkę. I było OK. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapi520i Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 tak silnik wkręca się normalnie na obroty. właśnie muszę się wybrać na kompa ale obstawiam że może być to właśnie przepływomierz jak kolega wspomniał lub filtr paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Krokowy i obwód podgrzewania sondy lambda. Krokowy znajduje się pod kolektorem dolotoym-wyjmij i przeprowadź czyszczenie standartowe. Grzałkę sondy szybko sprawdzisz-rozepnij wtyczkę sondy i wepnij miernik(omomierz)do pinu 3 i 4 w kierunku sondy-max 5 Ohm. Więcej to juz grzałka w kiepskim stanie. Popsikaj "samostartem" po wężach dolotu żebx wykluczyć lewe powietrze. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 30 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 BMW jest jak rakieta NASA, przyczyną może być wszystko. Proponowałbym podpiąć się do kompa, a przyczyn może być parę, przepływomierz, filtr paliwa, zatkana odma, sonda lambda, zabity katalizator, czujnik położenia wału. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapi520i Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 aha rozumiem więc zrobię jak piszecie panowie dziękuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.