Kok0s Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Witam... tak jak napisałem w temacie przy hamowaniu trzęsie kierownicą i trzęsie autem czuć nawet drgania pod nogą na pedale hamulca... jak myslicie co trzeba wymienic? Dodam ze opony założylem noweczki zimoweczki, felgi wywazone... ale działo to sie tez, juz przed wymianą opon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 A tarcze hamulcowe w jakim sa stanie ?Moga byc pogiete. Tylko przy nacisnieciu hamulca tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 patrzyłem przy wymianie opon na tarcze i na klocki i wydawało sie byc wszystko ok... moze sie myle... tak - trzęsie tylko po naciśnieciu hamulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 zobacz w jakim stanie są tarcze hamulcowe. Najczęściej po prostu ulegają pokrzywieniu w skutek wjechania w wodę przy mocno rozgrzanych tarczach. U Ciebie podejrzewam jednak że stanął któryś cylinderk lub prowadnica zacisku. przy normalnym cyklu hamowania nie odczuwasz tego. Hamujesz,a klocki nie trą po tarczy. Tarcza zaczyna korodować i problem zaczyna się przy gwałtownym hamowaniu. Mocno naciskasz na pedał, zacisk ściska klocki na nie równej powierzchni tarczy i zaczyna się pulsowanie pedału i wibracje w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 ok sprawdze w najbliższym czasie te tarcze... cos mi znajomy mowil o końcówkach drążków ... to też moze byc przyczyną tych drgań? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Jeżeli chodzi o drganie auta to jest to możliwe, ale pulsowanie pedału to tak jak Ci napisałem. przy vectrach b jest to nagminna bolączką tylnych zacisków, z tą różnicą że tam są dwutłoczkowe a w blumie jednotłoczkowe zaciski. Ale po objawach wychodzi że to będzie ta sama historia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultan Opublikowano 12 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 ok sprawdze w najbliższym czasie te tarcze... cos mi znajomy mowil o końcówkach drążków ... to też moze byc przyczyną tych drgań? prawdopodobnie są to tarcze bo przy końcówkach drążków podczas jazdy drgała by kierownica nie tylko przy hamowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 12 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 ewidentnie tarcze do wymiany. najlepiej jakbyś podniósł auto na lewarku i zdjął koła z przodu. obróć parę razy tarczą i zobaczysz. ja przerobiłem to samo jedna była zwichrowana a druga jeszcze dobra - wymieniłem obie i mam spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaziu Opublikowano 12 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 ja kiedyś też to miałem. Wymieniłem tarcze a drgania zostały. W końcu sprzedałem auto bez robienia tego. Warto sprawdzić zaciski również bo pieniądze w błoto mogą pójść;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek666 Opublikowano 12 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 ja wymieniłem koncówki i tuleje wachacza i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 12 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 na 89% tarcze do wymiany , ja zaczelem od wymiany tuleji oraz kompletnych wachaczy ( w e36) , a przestalo dopiero jak wymienilem tarcze + klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 12 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 ja wymieniłem koncówki i tuleje wachacza i po problemie. Dokładnie wystarczy uszkodzona jedna tuleja wachacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 12 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 U mnie było przy 80 km/h (przyspieszanie/hamowanie przy tej prędkości), stawiałem najpierw na wyważenie, potem tarcze, okażało się że to sworznie z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAROS Opublikowano 12 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 jak przy samym hamowaniu to tarcze, wystarczy ze przy rozgrzanej tarczy przejedziesz przez kałuże i już ja moze powichrowac. zmienisz i na 99 procent pproblem zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki888 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 U mnie były drgania przy hamowaniu ijak osiagalem predkosci 120km/h okazalo sie ze to sworznie wewnetrzne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 rowniez stawiam na hamulce w moim przypadku tez pomogla wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.