febsterc Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 witam problem polega na tym ze w aucie nadmuch chodził na 4 biegu i nagle padl dodam ze kiedy zmniejszalem predkosc obrotow np. na 2 bieg to dzialalo ale kiedy z zera dalem na 1 czy 2 nie reagował teraz wcale nie chodzi prosze o kilka wskazowek gdzie zagladnac lub co wymienic z gory dzieuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
febsterc Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 jest to bmw e36 1.8i 92 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Prawdopodobnie padł tzw. jeż. Poszukaj tego tematu bo jest spor informacji na ten temat. Zdaje się że gdzieś nawet jest napisane jak go wymienić. Użyj szkacza!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
febsterc Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 czytalem te tematy i mam nadzieje ze to to dzisiaj chce sie do tego dobrac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
febsterc Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 musze poszukac gdzie go szukac juz cos slyszalem na jego temat zaraz sie biore za robote mam nadzieje ze to bedzie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 14 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 U mnie (w e34) działało cały czas na wszystkich biegach, aż pewnego dnia przestał w ogóle działać. Winnym okazał się silnik dmuchawy, a dokładnie - zużyte szczotki i komutator. Szczerze życzę Ci żeby u Ciebie to nie było to, bo koszty za nowy są zabójcze (w BMW 1200zł), a nie każdy chce się podjąć regeneracji. Ja w końcu kupiłem oryginalny Bosch'a (za 300zł), ale łopatki dmuchawy musiałem przełożyć ze starego (bo Bosch sprzedaje bez łopatek). Silnik dmuchawy znajduje się na podszybiu, podnosisz maskę ściągasz taka blachę; niestety, z tego co słyszałem, jest ciężki dostęp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.