Avacs Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Witam. A więc od początku. E36 92 Rok M50B25. Jak w temacie. Faluje ekonomizer ewidentny brak mocy, nierówna praca, ciężko wkręca sie na obroty. Zero błędów na kompie. Od takiego samego auta przełożyliśmy wszystko co się dało, czyli przepłyke, sondę czujnik wału, wałka rozrządu itp. I nic... Na dodatek jest tak że czasem np. po 2 tygodniach jazdy, rano po odpaleniu jest zupełnie normalnie!!!! Wszystko wraca do normy... Na dzień lub dwa... I powtórka z rozrywki... Dodam że auto ma sekwencje i na gazie jest to samo. :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 wymień świece.... mi też nic na kompie nie pokazywało ale świece miałem już zmęczone..... tobie radze to samo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 dziś troszkę bliżej przyjrzałem się problemowi. Na gazie jest prawie dobrze... tzn ma siłę obroty nie skaczą, ale ekonomizer drga (nie faluje). Gaz sekwencja. Jutro rozbieram dolot. Podejrzewam lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 o tym samym pomyslalem na poczatku mialem takie same objawey w e36 jak mi ssala lewe powietrze... sprawdz caly dolot i mysle ze na 99% znajdziesz jakies nieszczelnosci D: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 no więc tak. cdif po podpięciu pokazał błąd 201 czyli regulacja składu mieszanki. przepływka sprawna, sonda też. W parametrach pokazało że niby temperatura cieczy chłodzącej -127 stopni. To samo z temperaturą powietrza zasysanego. Odpiąłem czujnik temperatury. silnik był zimny. Odpał i wychodzi że wszystko ok, ładnie sie kręci i równo chodzi, pochodził z 5 minut i to samo. Jutro wymienie czujnik i zobacze co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Dolot szczelny. Zaobserwowałem takie zjawisko że silnik zawsze zaczyna wariować w jednym momęcie a mianowicie gdy wskaźnik temperatury na desce wychodzi poza niebieskie pole. wtedy kończy sie dobra praca i moc. Wygląda to tak jakby komputer przestawał wzbogacać mieszankę (sygnał z czujnika temperatury). Zastanawia mnie tylko czemu czuć nie przepaloną benzyną, choć objawy wskazują jakby paliwa miał za mało??? I jeszcze to że na gazie też jest słaby, choć obroty mu nie spadają... Może to sonda robić takie zamieszanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 No więc założyłem nowy czujnik temperatury silnika i czujnik temperatury powietrza zasysanego. Moc wróciła i normalna praca. ekonomizer nadal drga. Ma ktoś pomysły???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 a dalej czuc niedopalona mieszanke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avacs Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 a dalej czuc niedopalona mieszanke ? raczej nie. Wydaje mi się że jest w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.