Ciuba Opublikowano 6 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 A wiec pisze od podstaw... BMW 318 E46 rocznik 2000 Sedan Opis problemu: Okolo tygodnia temu wsiadlem z auto odpalilem na benzynie po ruszeniu na 1 i przelaczaniu na 2 przelacza sie na gaz ( przelaczanie automatyczne przy spadku obrotow z 3 tys ) i sobie super jedzie dojechalem do miejsca przenzaczenia silnik osoiagnol swojaj temperature zyli w granicach 90 stopni C. Zgasilem auto wyszedlem zalatwilem sprawe szybko i wsiadam do auta i nie zapale:( Auto ma temperature okolo 80-90 stopni i nie zapali jak sie ostudzi po okolo 1 h postoju wsiadam zapali normalnie jak go nie przezuci na gaz i chodzi na benzynie to jak nabierze temperatury to gasnie sam... na gazie nie ma zadnych problemow dopuki nie wylacze silnika na gazie moge zorbic nawet 1 mli km i nic mu nie jest... pojechalme do gazownikow ( zakladu w ktorym mi zakladali gaz ) powiedzieli ze to cos z ukladem paliwowym bo nie chce wogole podawac paliwa jak jest cieply cos go blokuje... ustawili mi tylko ze przezuca sie przy 0.7 tys obrotow co umozliwia mi zapalenie go ale to ciagle zapala na gazie jak jest cieply nie ma mowy o jezdzie na benzynie... Co zobaczylem w samochodzie dziwnego : Nie dziala wskaznik zuzycia paliwa wskazowka nie rusza sie nic... pojechalem do zakladu elektronicznego podpieli do komputera ( lecz to nie komputer bmw ) nom i znalezli jakies pledy ale zaden staly byl blad sady lambda ale usunol bledy bez problemu... Co moze mu sie dziac???? Prosze o pomoc bo moje malenstwo jest strasznie ponure... a ja z nim... uklon_bmw uklon_bmw uklon_bmw Z Gory dziekuje Marek Bronicki Tarnów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Jakieś czary ale myśle że jeżeli coś z układem paliwowym to radziłbym - wymienić filter paliwa bo może być zabity i może być problem z dostawaniem mieszanki paliwa z czego sonda lambda może odczytywać fałszywe wiadomości - sprawdzić świece ponieważ jak sam wiesz istnieje coś takiego jak rozszerzalność temperaturowa i świece mogą mieć problemy jeżeli to gazownik to tym bardziej czasami zdarza sie tak że świece dzialają jak katody i auto dostaje samozapłonów itp mniej wiecej jak świece żarowe jeżeli to świece Brisk to je napewno wyrzuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.