krol320d Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam, jest to moj 1 temat od niedawna mam spadek mocy, turbina zalancza sie dopiero od 3tys obrotow (powinna od 2) a i tak wydaje mi sie ze nie dziala jak powinna do 3 tys samochod wolno sie rozpedza kazdy mnie moze łyknąć na starcie . Szukalem wszedzie pisza ze to przeplywomierz itp ja sie kompletnie na tym nie znam. Podlaczylem pod komp INPA i wyskoczyly 4 bledy, problem w tym ze nie wiem czego one dotycza szukalem wszedzie i nic nie znalazlem moze wy mi pomozecie z góry dzieki za odp. Ponizaj zalanczam printscrn z INPA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Miałem dwa razy podobne objawy w 3.0d (turbo wstające od 3000 obr./min). W pierwszym przypadku przyczyną były sparciałe przewody podciśnienia sterujące turbiną a w drugiej nieszczelny akumulator podciśnienia. Obie usterki zlokalizowane w Jetronik Wrocław - mogę ich szczerze polecic, jak nie masz daleko umów się na diagnostykę silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 sprawdz sobie te wezyki o których wspomniał forest sproboj wyczyscic filterek na zaworku sterujacym ewentualnie podmnien z tym od egr sa takie same nr1 na rysunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 ehhh gdybyś miał Inpę po ang było by znacznie łatwiej. To nagle tak straciłeś tą moc? Czy stopniowo? Sprawdź układ podciśnienia- zaworki, wężyki, zbiornik podciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krol320d Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 moc stracilem niedawno jakies 1000km temu wczesniej wszystko bylo ok, przy 2000 obrotow samochod sie rozpedzal jak powinien - czysta przyjemnosc , z INPA postaram sie ogarnac w wersji angielskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Na 90% będzie tak jak Forest pisal, węzyk sparcialy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny.b Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Ponadto wrzuć screeny z inpy przy obciążeniu.. np. 3 bieg 2000 obrotów pedał w podłogę, i to samo dla 3000. Weź drugą osobę obserwuj wartości i zrób dobre screeny, wtedy coś możemy podziałać. No i po pierwsze zrób to co koledzy pisali w górnych postach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Poradziłeś sobie z problemem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Poradziłeś sobie z problemem?? postów dwa i papa lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krol320d Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 jeszcze nie tzn nie bylem u mechanika ale niedlugo mam zamiar bo pare rzeczy do wymiany jest, dam znac co bylo przyczyną ale mam nadzieje ze to co opisał forest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Dowiedziałem sie, że przyczyną mogą być zaworki Trzeba je wyczyscic od EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sruba010 Opublikowano 15 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Witam koledzy ja ez mam ten sam problem krol320d większość wężyków wymieniłem i daliej lipalolol a i jeszcze bym zapomniał jak turbina sie załącza tak powyżej 3000 to kopci na czarno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak_m Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Witam koledzy ja ez mam ten sam problem krol320d większość wężyków wymieniłem i daliej lipalolol a i jeszcze bym zapomniał jak turbina sie załącza tak powyżej 3000 to kopci na czarno Przyczyn może być wiele. Jak kopci na czarno to znaczy, że jest zachwiana proporcja paliwo-powietrze. Najlepiej jest wykonać test pod obciazeniem w inpie tak jak powiedział kolega wczescniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.