Runi Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Witam,może temat juz sie pojawiał ale ja nie mogłem znaleśc więc zakładam nowy Mianowicie chodzi mi o to że mam u siebie w aucie Zegarek Analogowy i chciałbym jego miejsce zastąpić Pełnym OBC,a więc moje pytanko takie jeżeli sie ktoś orientuje czy jest taka możliwośc zamontowania tego i jaki mniej więcej koszt... Może tez ktoś z forum wie co i jak i podjoł by sie montazu ? Pozder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 musisz kupić pełnego kompa, dwie kostki do kompa (czarna i biała) i moduł check control, co może cie wynieść nawet 300-400zł bo cholernie zdzierają na allegro za kompy, do tego sporo kabli i pełno roboty z podłączeniem tego wszystkiego. wyjmij ten zegarek i zobacz czy masz tam te dwie kostki, jeśli tak to masz z górki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runi Opublikowano 31 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 400zł mysle że mnie nie przestraszy a jest na forum ktoś kto by sie tego podjoł ?;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 31 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Jeśli miałbyś kable razem z wtyczkami już w instalacji to sam sobie poradzisz. Jeśli jednak masz golasa to to naprawdę sporo roboty z kablami,schematami,dłubaniem w instalacji auta.Myślę że dobra "dniówka" zejdzie. Z tym szukaniem osoby do montażu będzie ciężko. 1.Żadko zdarza się osoba,która na tyle zagłębiła się w temat by się tego podjąć. 2.Jeśli jest taka osoba to ma świadomość ile to "walki" i się jej prawdopodobnie nie chce patrzeć na piny,kabelki,wtyczki przynajmniej 5lat:) Rozbudowałem instalację pod BCIV w E34 i naprawdę mam lekki wstręt że nawet nie zrobiłem jeszcze opisu na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runi Opublikowano 31 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Aha czyli mam rozumiec ze jedyna moją nadzieją że będe miał pełnego OBC to wtyczki juz standardowo zamontowane tak ? No ok dzisiaj sprawdze jak to wygląda... Dzięki za info chłopaki !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 31 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 ja bym sobie z tym poradził, ale tak jak pisał Dziki dłubania jest tyle że nawet nie chce mi sie za to brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Runi wcale nie jest powiedziane że BC jest nie do osiągnięcia bez gotowej instalacji. Jeśli nie masz jej to trzeba sobie ją zrobić jeszcze głębiej dostając się w elektrykę. Poszukaj na necie o montażu BC w e36 bo tak jak ja rzuciłem się na głęboką wodę z BCIV w e34 520i tak pewnie jest też wielu,którzy robili to w e36. Posiedź trochę w schematach instalacji(naucz się je czytac),zobacz jak zdejmować elementy tapicerki i sam zobaczysz czy jesteś ni siłach to zrobić. Ja "przygotowywałem się"do budowania od podstaw instalacji pod BCIV jakiś tydzień.Od schematów i pinów głowa bolała:) ale nie miałem potem czasu na jakiś błąd a złe podłączenie to czasem niezła skucha może byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runi Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 No wczoraj sprawdzałem i żadnej kostki nie mam mam tylko podpięcie do zegarka i na tym sie kończy a wiec czeka mnie główkowanie ale napewno tylko na dobre mi to wyjdzie bo każda wiedza na temat tego auta jest niezbędna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Może przydadzą Ci się te schematy: http://marcopolo.pl/bmw/1719.pdf http://marcopolo.pl/bmw/2277.pdf Powodzenia w modowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runi Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Sagui jakim programem mam to otworzyć ?;> bo Moj Word nie daje rady i jakies znaczki mi pokazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 pierwszym lepszym do odczytu PDF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 pliki pdf otworzysz np. Adobe Reader - ściągniesz ze strony: http://get.adobe.com/reader/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runi Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Grzesiek dzięki za pomoc <lol>... DZIĘKI Sagui juz smiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runi Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Teraz kurs niemieckiego mi jeszcze doszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 2 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 te dokumenty sa po niemiecku, ale dalej takze w jezyku angielskim i kilku innych ps. jak chcesz podziekowac to kliknij przycisk dziekuje 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GERMANE30 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 tu masz link, może się przyda: http://bmwwhite.tnb.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=1&pid=31#post_31 gość zakładał check control, wszystko opisane, z tego co pamietam jest tam też jakis schemat połączeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 nie chce cie straszyć, ale właśnie to cie czeka: [ATTACH=CONFIG]17070[/ATTACH] właśnie dlatego nikt zbytnio nie chce sie tego podjąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runi Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Mam już wszystkie materiały potrzebne do zamontowania OBC więc za tydzień na allegro zamawiam cały komplet z komputerem a za dwa tygodnie ruszamy z bitwa o OBC jak zaczne prace nad tym to będe relacjonował jak to sie toczy... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 (edytowane) Wszystko zależy od tego co chcesz mieć w tym obc. Ja u siebie przerabiałem 7 przyciskowy na 18 + termometr . Może nie jest jakaś bardzo skomplikowana sprawa ale na pewno czasochłonna. Jedyną rzeczą która nie robiłem jest check control bo wtedy jest naprawdę już sporo roboty. Wszystkie przewody ciągnie się pod piny w liczniku (czarna , Biała i niebieska kość) poszukam schematu gdzieś go jeszcze miałem. Co do rozbierania całego samochodu to chyba tylko w przypadku check control u mnie był ściągany tylko licznik (bez odkręcania kiery) i oczywiście osłona pod nogami kierowcy i tyle. Mi zostało jeszcze upolowanie manetki BC i gongu ale to już zostawiam na wiosnę . Edytowane 3 Listopada 2011 przez hall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runi Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Na check Control mi wcale nie zalezy... jestes chyba jedyną osoba która mnie podniosła na duchu w tym temacie a ile ci zajeło zrobienie tego ?;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 (edytowane) Robiłem to pół dnia a kolejnego poprawiałem błędy i wypadające piny Jak się ktoś uprze to idzie zrobić wszystko w jeden dzień (cały dzień) . Najgorsza sprawa to mocowanie się z licznikiem. Wieczorem postaram się dać schemat i jakiś opis. Napisz mi jeszcze czy masz jakieś przewody za tym zegarkiem , jeśli nic nie ma to będziesz miał trzy przewody więcej do pociągnięcia . Edytowane 4 Listopada 2011 przez hall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runi Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Jak wyciagam zegarek to jest jeden cienki kabel który idzie do zegarka i nic więcej poza grubą wiązką kabli pnącą sie od dołu gdzied do góry... dam foto jutro jak uda mi sie cyknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hall Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 To cyknij fotki ale prawdopodobnie jest to zasilanie zegarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runi Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Dokładnie tak... Jest to zasilanie... prócz tego nie ma ani sladu po jakiś innych kostkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 to pozostaje życzyć tyle zaparcia by starczyło do końca prac jak będziesz robił to postaraj się pstrykać fotki na bieżąco - potem możesz zrobić jakiś manual - dla potomnych Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.