Areek Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Wymieniłem tylne szczęki hamulcowe w e36 361i i przy hamowaniu z prędkości 160-200 km/h odczuwalne jest mocne drżenie karoserii (czuć na plecach). Czy możliwe jest że szczęki się jeszcze nie ułozyły?/ Proszę o poradę. Podro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 sprawdz kola bo szczeki to napewno nie, jesli juz to cos z bebnami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Areek Opublikowano 8 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Okazało się ,że po prostu złapałem gwożdzia i ciśnienie w oponie zmienialo sie stopniowo. Sta przy hamowaniu z dużej prędkości wubracja. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 To dziękuj teraz Bogu, że przy tych 160-200 km/h nie było wystrzału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Areek Opublikowano 8 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Dziękuję Bogu. Bo sam się przeraziłem jak zobaczyłem tego gwożdzia. Na obwodnicy leciałem jakieś 180 km/h przed znalezieniem gwożdzia i przy hamowaniu miałem masaż pleców taka była wibracja. Szok. Jakby pękła guma to kaplica raczej.Moze jakby była inna opona to by poszła .Mam na szczęscie nowiutkie gumy Goodrich g.force profiler 215/45/16 to mnie chyba uratowalo .Oponki niemieckie nie polskie. Polecam każdemu to naprawdę dobre opony no i bieżnik jodła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.