Heros Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Temat już poruszany chyba na wszystkich forach bmw. Lecz w żadnym nie doczytałem się co jest przyczyną tak małej maksymalnej prędkości i jak to naprawić ,mimo,że wielu użytkowników dotknął ten problem każdy każdemu sugeruje może to może tamto. Czy może mi ktoś odpisać który uporał się z tym problemem??Zanim zjedzą mnie mechanicy finansowo Moje auto e36 kombi 97 rok po wymianie filtrów, oleju itd.silnik odpala czy na zimno czy na ciepło bez problemu jeździ na pełnym syntetyku jak wspomniałem prędkość max to 160 gdzie przy 140 czuję jakby odcinkę brak ciągu. na niższych biegach czy nawet na ostatnim czuć turbo choć i czasem zdarzy się ,że na czwartym biegu przy rozpędzaniu straci na moment ciąg lecz nie zawsze zdarza mu się to. Uporał w końcu już ktoś się z tym problemem??Chciałbym coś od siebie zasugerować mechanikowi aby zobaczył że kminie coś w temacie i nie wciśnie mi żadnej swojej ballady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAROS Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 obrotomierz na 5 biegu ile ci pokazuje obrotów??? dochodzi do odcinki czy nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Moj koles ostatnio przerabiał podobny problem ale w passacie. Wyczyścił z nagaru cały kolektor dolotowy i EGR. Niestety nie pomogło, ale na pewno nie zaszkodziło Okazało się ze do wymiany miał cieniutki wężyk i zawór sterowania podciśnieniowego. Skoro to TDS to idea działania moze być bardzo podobna. Po wymianie zaworka i wężyka auto zaczęło śmigac jak ta lala. Oczywiście też śmigał od fachwca do fachowca i nic...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 http://www.bmw-syndykat.pl/viewtopic.php?t=18289 ty to ty :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 mialem podobnie u mnie było na 4 biegu v max 140 na 5 160 a potem zaczela ciezko odpalac wkoncu nie odpaliła wcale winna była pompa a dokladniej zawór regulacji cisnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.