2fast4you Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Witam tak jak w temacie interesuje mnie montaz turbiny w E30 1.8i M40 moze ktos sie orietuje jakie sa ewentualne koszta??? na co zwrocic szczegolna uwage i jakie to moze dac rezultaty?? chodzi tu o wzrost mocy-ile?? jaka najwieksza turbine mozna zamontowac??z gory dzikuje za odp pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Na seryjnych gratach to nie ma sensu , chyba ze szukasz pretekstu do szybkiej wymiany silnika na inny , po drugie jesli na seryjnych to doładowanie tez raczej nie wielkie okolice 0.3 bara i ostatnia kwestia to PO CO ?? i tak byle zameczone 325i na automacie Cie wciagnie , szkoda zabawy , kup sobie lepiej 325i w dobrym stanie niz masz topić kase w 318i bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 1 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 mistrzu a tak zeby 325 znikalo w tumanach kurzu to jak myslisz? da sie ??? tak dla wlasnej przyjemnosci z 5000zl wystarczylo by?? i kto cos takiego moze w polsce zrobic?? a tak na marginesie duzo jest z tym zabawy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 jesli juz to lepiej uzyc kompresora, a nie turbine. ale i tak trzeba silnik przygotowac do tego, a to juz duza kasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Tak jak pisze luki , lepiej wstawic kompresor zamiast turbiny , ale i tak jest z tym duzo roboty , koszta zupełnie zbedne bo zeby zrobic cos sensownego tak zebys mogł wciagnac 325i to potrzeba przynajmniej 10tys . Swego czasu na forum byl filmik chyba ze szwecji jak przerobili E30 316i na wersje turbo wyszedł prawdziwy samolot tzn 240KM tylko ze wlasciwie cały silnik powstał od nowa kute tłoki , korbowody , zaworki itp :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 1 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 ok a czym sie rozni kompresor od turbiny i na jakiej zasadzie on pracuje??? 10 patoli :cry: o job twoju mać duzo a w 5ooo nie dalo by sie tego kompresora zainstalowc?? moze jakis uzywany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 ok a czym sie rozni kompresor od turbiny i na jakiej zasadzie on pracuje??? 10 patoli :cry: o job twoju mać duzo a w 5ooo nie dalo by sie tego kompresora zainstalowc?? moze jakis uzywany?? Co tak sie uparles na dtym doladowaniem za 10tys to spokojnie moglbys wsadzic siln 2.8l 24V a E30 z takim motroem lata juz jak m3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 ok a czym sie rozni kompresor od turbiny i na jakiej zasadzie on pracuje??? 10 patoli :cry: o job twoju mać duzo a w 5ooo nie dalo by sie tego kompresora zainstalowc?? moze jakis uzywany?? Co tak sie uparles na dtym doladowaniem za 10tys to spokojnie moglbys wsadzic siln 2.8l 24V a E30 z takim motroem lata juz jak m3 Ale on ma 5 tys Wiec nawet nie wstawi M50B25 no chyba ze drucianym sposobem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 3 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 sorki panowie za przerwe w temacie wiec jak wytlumaczy mi ktos roznice miedzy kompresorem a doladowaniem turbo moze od jakiegos auta ten kompresor bedzie pasowal?? co na pewno obnizy koszta jezeli znajde takie auto na szrocie? z gory dziekuje <bmw_1> ps. 10 tys zl to stanowczo za duzo najlepiej do 5tys zl ewentualnie 2tys zl to jutro wsatwiam :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 sorki panowie za przerwe w temaciewiec jak wytlumaczy mi ktos roznice miedzy kompresorem a doladowaniem turbo moze od jakiegos auta ten kompresor bedzie pasowal?? co na pewno obnizy koszta jezeli znajde takie auto na szrocie? z gory dziekuje <bmw_1> ps. 10 tys zl to stanowczo za duzo najlepiej do 5tys zl ewentualnie 2tys zl to jutro wsatwiam :mrgreen: Dlugo na tym nie pojezdzisz Wsadz sobie lepiej M50b25 .... Akurat ecik ma do sprzedania za 1300zl Wiec w 5 tys sie zmiescisz i masz 190 kucy a mozna zrobic łatwo na 210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 kompresor ciagnie od dolu obrotow a turbina od nieco wiekszych(2tys w gore) kompresor napedzany jest paskiem a turbina spalinami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 4 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 dzieki luki <bmw_2> czyli w kompresorze nie wystepuje takie zjawisko jak turbo dziura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimak Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Mam 325 E30 turing na wypasie w wersjii M nie wyprzedziło mnie takie padło jak 318 lub 320.Kup sobie 325 i pokombinuj.Za 6koła kupisz coś.I w to zainwestuj.To ma kopa!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Mam 325 E30 turing na wypasie w wersjii M nie wyprzedziło mnie takie padło jak 318 lub 320.Kup sobie 325 i pokombinuj.Za 6koła kupisz coś.I w to zainwestuj.To ma kopa!!!!!!!!!! :arrow: padło :evil: pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Mam 325 E30 turing na wypasie w wersjii M nie wyprzedziło mnie takie padło jak 318 lub 320.Kup sobie 325 i pokombinuj.Za 6koła kupisz coś.I w to zainwestuj.To ma kopa!!!!!!!!!! :arrow: padło :evil: pytanie_bmw hehehe widziałeś !! a o 316 tak nie powiedział :shock: [lol] :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Mam 325 E30 turing na wypasie w wersjii M nie wyprzedziło mnie takie padło jak 318 lub 320.Kup sobie 325 i pokombinuj.Za 6koła kupisz coś.I w to zainwestuj.To ma kopa!!!!!!!!!! Heh nie musisz pisac tak o mniejszych silnikach nie kazdego stac na utrzymanie 325... A co do wyprzedzania , przejedz sie w strone krakowa nie zdziw sie jak cie wciagnie 320i lekko porobione :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 nie moge ... a czy jest ktos kto kiedys jezdzil uturbionym e30 lub cos takiego robil ??? skad wiesz slimak ze np. m10 turbo nie da rady 2.5 turbo? zakladajac turbo mozna zwiekszyc moc o 30 koni lub nawet o 200 lub szlag wie o ile jeszcze .wszystko niestety zalezy od kasy wiec o czym rozmowa .bmw skonstruowalo motor 1.5 o mocy 1500 koni . przyklad .. w polsce firmy przerabiaja za okolo 10 tysi 2.5 turbo i bez problemu podnosza moc o 100 koni . moj kolega w koszalinie sam zalozyl turbo do e24 635 i wyszedl masakryczny zap...lacz bez wiekszych przerobek konstukcyjnych . wiadomo ze im wiekszy motor tym wiekszy potencjal ale i wieksza jego masa (rozklad ciezaru na osie) ktora ma wplyw na wlasciwosci jezdne w ekstremalnych sytuacjach (dlatego m3 e30 mialo 4 cylindry). znajomy z wielunia zakladal do kilku bmw turbo i z wlasnego doswiadczenia stwierdzil iz najlepiej spisuja sie silniki 1.8 m10 oraz 2.3 m20 (sam takie posiada) ... a na pytanie czy warto ---- jesli jest kasa i checi to napewno i nie wierz ze np. m10 turbo jest gorsze od zwyklego 2.5 ktore najlepiej zasuwa przez pierwszy miesiac a jak sie przyzwyczaisz to jest taka sama taczka jak kazde inne - wiem bo mialem takich 3 sztuki i 8 sekund do setki nawet na moim tacie nie zrobilo wrazenia :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 5 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Hehe koledzy no to sie rozpedziliscie wam nawet turbo nie jest potrzebne <bmw_1> kolego z tym padlem to delikatnie przegioles czasami warto pomyslec zanim cos sie powie przeciez rozmawiamy o BMW!!! Pozdrawiam wszystkich i dzieki za podpowiedzi <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Sorry za off topa, ale nie moge :lol: Serek ma wpisaną komende YOU i każdy widzi swoj nick tam kolego :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Mam 325 E30 turing na wypasie w wersjii M nie wyprzedziło mnie takie padło jak 318 lub 320.Kup sobie 325 i pokombinuj.Za 6koła kupisz coś.I w to zainwestuj.To ma kopa!!!!!!!!!! :arrow: padło :evil: pytanie_bmw hehehe widziałeś !! a o 316 tak nie powiedział :shock: [lol] :mrgreen: wiesz, kiedyś słyszałem może troche pogardliwe ,ale dosyc słuszne stwierdzenie że 316 to BMW bez silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Nic nie szkodzi - ja nie kupiłem BMW żeby liczyć ile ma do setki albo żeby jeździć bokiem, a nawet nie dla MOCY. <bmw_1> To jest moje toczydełko i ścigać się nim nie będe. Jakbym chciał się ścigać to nie kupowałbym sedana <bmw_2> A opinie pogardliwe mam w pogardzie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 6 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Mam 325 E30 turing na wypasie w wersjii M nie wyprzedziło mnie takie padło jak 318 lub 320.Kup sobie 325 i pokombinuj.Za 6koła kupisz coś.I w to zainwestuj.To ma kopa!!!!!!!!!! :arrow: padło :evil: pytanie_bmw hehehe widziałeś !! a o 316 tak nie powiedział :shock: [lol] :mrgreen: wiesz, kiedyś słyszałem może troche pogardliwe ,ale dosyc słuszne stwierdzenie że 316 to BMW bez silnika . a ja nawet slyszalem ze E36 to nie BMW pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Zaraz dojdziemy do stwierdzenia, że tylko niektóre wersje E30 to prawdziwe BMW Myślałem, że to producent auta decyduje, a nie użytkownicy... ale jak już w polityce świrujemy, to czemu by nie tu <bmw_1> Czy to naprawde ma znaczenie kto jaki ma silnik ?? Czy liczy się to, że kochamy markę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 wiesz, kiedyś słyszałem może troche pogardliwe ,ale dosyc słuszne stwierdzenie że 316 to BMW bez silnika . ..... tak w podłodze sa wyciete dziury i auto jest napedzane siłą ludzkich miesni (czyt nóżek) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ..... a czas do setki zalezy proporcjonalnie od "przypakowania" kierowcy :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 6 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 wracajac do tematu to za 5tys zlotych spokojnie wlozysz m30b35 (3.5l R6 211KM) Ja np. mam mozliwosc kupn atakieg osilnika za 1000zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.